nie chcialbym powtarzac wklejania maili od MB, chciaz moj jest troche bardziej rozwiniety dostalem go jakies 30min temu a wyslalem im wiadomosc wczoraj (zlecenie z poniedzialku)
Szanowny Panie .....,
dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta Moneybookers.
Otrzymalismy informacje, iz dokonal Pan wyplaty srodkow z Pana konta Moneybookers, jednak nie wplynely one jeszcze na Pana konto bankowe. Uprzejmie prosimy o cierpliwosc. Z niezaleznych od Moneybookers przyczyn technicznych standardowy czas realizacji tego typu operacji to do 2-5 dni roboczych.
Chcielibyśmy jednoczesnie poinformować, że obecnie mamy pewne problemy techniczne z wypłatami pieniędzy do naszego lokalnego konta bankowego w Polsce a okres ten został nieznacznie przedłużony. Staramy się rozwiązać tę sprawę najszybciej jak to tylko mozliwe. Jeżeli Pan sobie życzy, prawdopodobnie moglibyśmy jeszcze anulować wypłątę, aby mógł wykorzstać Pan srodki do dokonania innych płatnosci.
W takim przypadku, abysmy mogli sprawdzic czy anulowanie wyplaty bedzie jeszcze mozliwe, prosimy wysłać do nas potwierdzenie checi cofniecia operacji, korzystając z sekcji "Pomoc drogą elektroniczną">"Konto/Bezpieczeństwo">"Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentówâ€� Numer identyfikacyjny Pana biletu to ....
Inna możliwosc to wypłata na kartę Visa. W przypadku trudnosci z dodaniem karty do swojego profilu i dokonaniem wypłaty na kartę prosimy o ponowny kontakt.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Serdecznie pozdrawiam
Iga
Centrum Obsługi Klienta Moneybookers
Szanowny Panie .....,
dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta Moneybookers.
Otrzymalismy informacje, iz dokonal Pan wyplaty srodkow z Pana konta Moneybookers, jednak nie wplynely one jeszcze na Pana konto bankowe. Uprzejmie prosimy o cierpliwosc. Z niezaleznych od Moneybookers przyczyn technicznych standardowy czas realizacji tego typu operacji to do 2-5 dni roboczych.
Chcielibyśmy jednoczesnie poinformować, że obecnie mamy pewne problemy techniczne z wypłatami pieniędzy do naszego lokalnego konta bankowego w Polsce a okres ten został nieznacznie przedłużony. Staramy się rozwiązać tę sprawę najszybciej jak to tylko mozliwe. Jeżeli Pan sobie życzy, prawdopodobnie moglibyśmy jeszcze anulować wypłątę, aby mógł wykorzstać Pan srodki do dokonania innych płatnosci.
W takim przypadku, abysmy mogli sprawdzic czy anulowanie wyplaty bedzie jeszcze mozliwe, prosimy wysłać do nas potwierdzenie checi cofniecia operacji, korzystając z sekcji "Pomoc drogą elektroniczną">"Konto/Bezpieczeństwo">"Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentówâ€� Numer identyfikacyjny Pana biletu to ....
Inna możliwosc to wypłata na kartę Visa. W przypadku trudnosci z dodaniem karty do swojego profilu i dokonaniem wypłaty na kartę prosimy o ponowny kontakt.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Serdecznie pozdrawiam
Iga
Centrum Obsługi Klienta Moneybookers