Szanowny Panie XXXXXXX,
dziękujemy bardzo za skontaktowanie się z biurem obsługi klienta Moneybookers.
Pragniemy Pana poinformować, że ze względu na małe problemy techniczne wypłaty na konta bankowe w Polsce zostały nieco opóźnione.
Pragniemy Pana poinformować, że problem został już rozwiązany i pieniądze powinny znaleźć się niedługo na Pana koncie.
Alternatywnie, możemy Panu zaoferować anulowanie wypłaty i ponowne jej zaksięgowanie na koncie Moneybookers.
W razie gdyby tego właśnie Pan sobie życzył prosimy o poinformowanie nas o tym przez 'Pomoc droga elektroniczna' > 'Konto/bezpieczeństwo' > 'Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów'. Tu należny wpisać informację. Prosimy również uwzględnić Pański numer biletu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i pozdrawiamy serdecznie,
Jarek
Biuro Obsługi Klienta Moneybookers
ja rowniez dostalem podobny komunikat i poprosilem o anulowanie wyplaty pod warunkiem ze cofna mi oplate za wyplate gotowki na konto bankowe