Szanowny Panie *********,
dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta
Moneybookers.
Otrzymalismy informacje, iz dokonal Pan wyplaty srodkow z Pana konta
Moneybookers, jednak nie wplynely one jeszcze na Pana konto bankowe.
Uprzejmie prosimy o cierpliwosc. Z niezaleznych od Moneybookers przyczyn
technicznych standardowy czas realizacji tego typu operacji to do 2-5 dni
roboczych.
Chcielibyśmy jednoczesnie poinformować, że obecnie mamy pewne problemy
techniczne z wypłatami pieniędzy do naszego lokalnego konta bankowego w
Polsce a okres ten został nieznacznie przedłużony. Staramy się
rozwiązać tę sprawę najszybciej jak to tylko mozliwe. Jeżeli Pan sobie
życzy, prawdopodobnie moglibyśmy jeszcze anulować wypłątę, aby mógł
wykorzstać Pan srodki do dokonania innych płatnosci.
W takim przypadku, abysmy mogli sprawdzic czy anulowanie wyplaty bedzie
jeszcze mozliwe, prosimy wysłać do nas potwierdzenie checi cofniecia
operacji, korzystając z sekcji "Pomoc drogą
elektroniczną">"Konto/Bezpieczeństwo">"Zostałem poproszony o przesłanie
informacji i/lub dokumentów”. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
*********.
Inna możliwosc to wypłata na kartę Visa. W przypadku trudnosci z
dodaniem karty do swojego profilu i dokonaniem wypłaty na kartę prosimy o
ponowny kontakt.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Serdecznie pozdrawiam,
Hristo,
Centrum Obsługi Klienta Moneybookers