Nic nie ma, a napisalem gdzies ze ma? Chodzi o to, ze w ofercie wplat nie ma ani karty ani przelewu tylko jest MB oraz
Neteller. Skoro takiej opcji nie ma to zapytalem sie supportu czy jednak nie daloby rady wplacic karta ale odpowiedzieli ze nie, dlatego na tej podstawie wysnulem wniosek ze rowniez przelewem wplacic kaski sie nie da. Nigdzie nie napisalem, ze to te dwie formy maja ze soba cos wspolnego, czytaj ze zrozumieniem. A jezeli gdzies znalazle na ich stronie numer konta bankowego to wplac, ja nie znalazlem.
A co do MB, to pytasz sie jaki problem zasilic MB srodkami z konta. Ano taki, ze ja mam baaaardzo ograniczone zaufanie do instytucji jaka jest Moneybookers, co jest efektem roznych dziwnych przygod z nimi zwiazanych, jak i brakiem reakcji ich supportu na kradzieze moich pieniedzy z ich konta. To jednak jak juz pisalem wczesniej nie tamat o MB tylko o Scandic.
Pozdrawiam