Niestety mam ten sam problem. W zeszly weekend wygrałem troszkę pieniędzy i zleciłem to w 2 przelewach. Oba zostały potwierdzone przez BAHome, kwota odjęta od stanu konta, pojawił się wpis 'transakcja zrealizowana', a na koncie nadal kasy nie ma. Kontaktowałęm sie z helpdeskiem i generalnie stan mojej wiedzy jest taki jak kolegi wyżej - zmiana banku, konta, oczekwianie na możliwość przelewu. Po pierwsze panowie z
BAH mogli powiadomić klientów, że będa jakieś problemy ze zmianą konta (zrezygnowałbym z gry i przelewy własnej kasy w stronę
BAH), po drugie PKO to chyba nie jedyny bank w Polsce (a na pewno najgorszy). Jaki problem założyc konto gdzie indziej i słać kase z nowego konta? Po trzecie są jeszcze konta w innych krajach skąd
BAH może zlecić przelew a anulować przelew via Nowe PKO/BPH... Nie wiem, dziwna sytuacja. Ma ktoś może więcej informacji na ten temat.
ps: rozmawiałem na
live chacie z kimś z
BAH i zapewniał, że to kilkudniowa przerwa w przelewach i w przyszłym tygodniu powinno być wszystko OK.