Reply from ecoPayz
May 14, 2021
Dear Daiminn, I'm sorry your account had to be temporarily restricted. We do conduct continuos checks on all our customers as we have obligations to do so. Your account was then reinstated.
Reply from ecoPayz
Apr 12, 2021
As a regulated digital wallet we are required to maintain and keep up to date the information and documentation about our customers.
Our
Live Chat is working however there is a limited amount of customers we can support there at a time.
I'm sorry to hear you didn't have a great experience with us.
ecopayz sprawdza wszystkie konta, bo sa do tego zobowiazani jako portfel internetowy w mysl regulacji prawnych a nie wg wlasnego widzi mi sie... stad takie kolejki... na internecie jest mnostwo placzu i lamentu dzieci a nie powaznych ludzi... ecopayz nie zamyka a zawiesza konta na miesiac a ze wiekszosc osob posiadajacych konta w ecopayz to hmmm "płaczki" to tak to wyglada...
poczytalem sobie odpowiedzi ecopayz na trustpilocie i doszedlem do takich wnioskow, bo opinie uzytkownikow sa funta klakow warte albo mniej... latwiej jest wylac swoje zale matki boskiej pod krzyzem niz zrozumiec co sie dzieje i dlaczego co widac bylo w temacie ecopayz na tym forum...
ecopayz nie zamyka kont za wyplaty z bankomatow... i nigdy tego nie robilo... chyba, ze ktos zlamal regulamin ecopayz i nie obrocil wplacona suma pieniedzy z banku... nawet jak zostawil sobie jakas niewielka sume to mogl miec zamkniete/zawieszone konto... ecopayz nie zniknal z bumacherow tylko zmienil sie rejon ich dzialalnosci ze globalnej na UE i okolice...