Nie chodzi o pierwszą wypłatę, ja też kilkakrotnie wypłacałem i nie potrzeba było przesyłać skanów do pewnego momentu. Nie wiem jak to wygląda z ich strony bo wcześniej wypłacałem wyższe kwoty a poprosili o skany przy małej.Mam pytanie, bo widzę ze tu ożywiona dyskusja na temat weryfikacji przy wypłacie itd.
Rozumiem ze mowa jest o pierwszej wypłacie, tak? Bo ja już parę razy wypłacałem z Tobetu, wprawdzie parę miesiecy temu, i nigdy nie musialem przesyłac jakichś skanów dokumentów. Czyżby się coś zmieniło od tego czasu? Bo własnie zamierzałem wypłacic na konto i nie wiem czy ja tez nie bede musial się weryfikować..
Panowie wielka prośba o uzupełnienie:
http://imageshack.us/photo/my-images/189/przelewn.jpg/
Z góry dziękuję! :spokodfhgfh:
Kwotę już uzupełniłem
O to Ci chodzi?Przelew bankowy
Aby dokonać przelewu bankowego, należy zalogować się na swoje konto Tobet i postąpić według instrukcji podanych w zakładce Wpłata > Konto bankowe.
Możesz dokonać przelewu na nasze polskie konto bankowe, a my zasilimy Twoje konto zakładów, gdy tylko otrzymamy przekaz.
Dokonując przelewu, należy skorzystać z następujących danych:
Odbiorca: Nordic Gaming Ltd.
Numer konta: 37109028510000000109792096 (PLN)
23109028510000000109792348 (EUR)
Bank: Bank Zachodni WBK
SWIFT/BIC: WBKPPLPP
Pieniądze wpłacone przelewem bankowym pojawią się na koncie Tobet w ciągu 1-2 dni roboczych. Wpłaty przelewem dokonane przez użytkowników z Polski, Węgier i Rumunii nie są obciążone żadną prowizją.
Ważne: Proszę podać swój numer użytkownika (Tobet User ID) w treści przelewu.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym centrum pomocy, które dostępne jest przez całą dobę pod adresem [email protected] .
No tak.Okey dzięki favago :spokodfhgfh: Numer rachunku to numer konta Tobet: 37109028510000000109792096 Mam rozumieć ?
Zmieniłem adres na ten co mam w dowodzie i banku w tej zakładce w Tobecie " edycja danych konta". Można było zmienić, przesłałem jeszcze raz im ten dokument ale kur** nie odpisują już na 5ty mail, ani PL ani ENG ;/ Może to wystarczy, pewnie ktoś patrzył jaki adres mam wpisany w tobecie porównał z tym z konta stwierdził że różny odrzucił i pyk następny.Sorki ze nie doczytalem do konca zmien sobie adres na jeden dzien w banku wez dokument z adresem podanym u buka przeslij i zmien adres w banku z powrotem i po bolu
ŻADNYCH wyjaśnień, nic!!! Żadnej prośby o przesłanie dokumentów, po prostu odrzucili moją wypłatę - bez podania przyczyn!!! Support angielski już ponad dobę nie odpowiada na mojego maila! Po przeczytaniu tego tematu stwierdziłem, że może chodzi o to, że mój adres podany na tobecie jest inny niż ten na koncie bankowym (podałem adres zamieszkania), zmieniłem więc adres, zleciłem kolejną wypłatę - i sytuacja się powtórzyła... Wypłata została przyjęta, a potem dostałem takiego samego maila. Bez podania żadnej przyczyny odrzucili moją wypłatę, a dodatkowo nie odpowiadają na maile! Skandal! Nigdy żaden inny bukmacher tak mnie nie potraktował!Dear ***,
Your requested payout on 2011-12-04 *** CET in the amount of *** PLN has been cancelled and the funds have been returned to your NordicBet betting account.
If you have any questions, our Support team is ready and willing to answer your questions via e-mail [email protected] .
Best Regards,
Team Tobet
wczoraj wysłałem wymagane dokumenty, natomiast dziś dostałem odpowiedź:a propo rozmowy dziś właśnie zostałem zaskoczony ze strony Tobet-u, gram u nich cały czas, długi czas, wpłacam i wypłacam regularnie pieniążki mniejsze i większe sumy, przechodziłem weryfikacje przy pierwszej wypłacie i ku mojemu zdziwieniu dziś oczekują ode mnie weryfikacji: Dowód tożsamości, Dowód miejsca zamieszkania, Dowód płatności.
Polecenie wypłaty z moim koncie także zrealizowane, myślę, że nie będzie więcej problemów ... także jeśli się postępuje zgodnie z ich regułami, wszystko idzie sprawnieWitamy serdecznie,
Uprzejmie informujemy, że Pańska wypłata zrealizowana zostanie jutro z samego rana.
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości chętnie zaoferujemy naszą pomoc.
Miłego dnia!
Z poważaniem/Regards,
Poprawka: Po napisaniu wiadomości do angielskiego suppourtu konto automatycznie zostało zweryfikowane i dostałem konkretne info na temat przekazania pieniędzy do przelewu. Tak więc jeśli już piszecie, to kontaktujcie się z angielskim supportem, bo w polskim to tylko zbywają. Przynajmniej tak było w moim wypadku.widzę, że coraz więcej osób jest "legitymowanych" przez tego buka, osobiście mnie już cierpliwość się kończy....Lubiłem tego buka od zawsze, mimo małej ilości zdarzeń. Ale co teraz wyczyniają to się w głowie nie mieści już. Już dwukrotnie im dosyłam dokumenty. Czekam cierpliwie już 5 dni od wysłania i żadnego odezwu, naturalnie nic by mnie tak nie denerwowało, jak fakt, że złożyłem dyspozycję wypłaty dość sporej sumki (kilkanaście dni temu już).