M
0
marcin1982
Użytkownik
ja tez mam problem - u mnie weryfikacja trwa już 1. MIESIĄCA. Zweryfikowałem adres, dane osobowe. Problem jest z płatnością. Proszą mnie o przesłanie ostatniego przelewu przesyłam i milczenie, wysyłam jeszcze raz i milczenie itp. Wysłałem generalnie już chyba ze 5 razy i ze 2 razy mi odpowiedzieli "Dziękujemy za przesłanie dokumentów. Niestety nie są one wystarczające do pełnego przeprowadzenia procesu weryfikacji tożsamości." i nie wiem, o co chodzi bo wysyłam to o co proszą. Prosiłem żeby mi odpisali co Est nie tak – i milczą. Również pisze na obsługi polskiej, angielskiej, live chat nie działa i NIC NIE ODPISUJĄ. Nie wiem czy porostu maja taką słabą obsługę czy robią to z premedytacją i jest jakieś drugie dno. Rozumiem, że konto należy zweryfikować, ale jak się o co coś pyta to można COKOLWIEK odpisać. Lekceważą klientów