Co do Tobet, szybkie wypłaty, ale katastrofalna pomoc techniczna, przynajmniej w moim przypadku. Jutro idę do pracy, wiec lecę spać, ale jutro zedytuje posta i wkleję wam korespondencje.
Edit:
info:
Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
info:
Czat rozpoczęty 'Dawid'
Dawid: Witamy na
Live Chat w Tobet.
xxx:
Witam, chciałbym odblokowac konto.
Dawid: Prosze o moment
xxx:
Ok.
Dawid: Zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gry oraz wymogami bezpieczenstwa konieczne bedzie przyslanie wyjasnienia na adres
[email protected] dlaczego chce Pan ponownie aktywowac swoje konto Tobet.
Dawid: Wyslemy wówczas Panska prosbe do odpowiedniej osoby, która skontaktuje sie z Panem osobiscie w tej sprawie.
xxx:
Hmm, a dlaczego nie może Pan od ręki tego uczynić ? Przy założeniu blokady, nie poinformowaliście mnie, że podczas odblokowania będę musiał gdzie kolwiek pisać. Zapytaliście się o czas (podał chyba 6 miesięcy, które już dawno minęły). I po tym czasie, z rozmowy z wami, wynikało że wystarczy zwykły kontakt.
Dawid: Niestety nie bede w stanie otworzyc Panskiego konta. Uczynic to moze jedynie nasz Dzial Bezpiczenstwa. Bardzo wiec prosze o wyslanie emaila z wyjasnieniami na w/w adres
xxx:
w języku Polskim czy Angielskim mam napisać owego maila ?
Dawid: Moze Pan oczywiscie napisac w jezyku polskim
xxx:
A jaki będzie przybliżony czas oczekiwania na odpowiedź ?
Dawid: Nasz Dzial Bezpiczenstwa nie pracuje w weekend, tak wiec Panskie konto zostanie aktywowane w poniedzialke z samego rana
xxx:
Dobra, to wszystko co chciałem wiedzieć.
xxx:
Dziękuje za rozmowe, i życze miłęgo dnia.
xxx:
Pozdrawiam.
Dawid: Prosze uprzejmie
info:
Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
info:
Czat rozpoczęty 'justyna'
justyna: Witamy na
Live Chat w Tobet.
justyna: W czym mogę pomóc?
xxx:
Witam, chcialbym odblokowac konto o nicku xxx.
justyna: Proszę skontaktować się w tej sprawie z naszym Działem Bezpieczeństwa
justyna: W tym celu nalezy przesłać wiadomość email na adres
[email protected]
xxx:
Juz sie kontakowalem, rozmawialem z "Dawid" w piatek
xxx:
zrobilem co napisal, i na do widzenia napisal mi ze dzis rano zostanie konto odblokowane
xxx:
Jednak nie zostalo, dalej jest zablokowane i zadnej odpowiedzi z security nie otrzymalem.
justyna: Musi Pan zaczekac na wiaodmośc z Działu Bezpieczeństwa
justyna: Niestety ale nic więcej nie mogę zrobić w tej sprawie
xxx:
W takim razie, prosze o informacje, dlaczego oszukujecie, na temat terminów pracy działu security ?
justyna: Dziął Bezpieczeństwa pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
justyna: Być może Pańska wiadomość do nich nie dotarła dlatego prosze przesłac jak raz jeszcze
xxx:
Mam 2 rozmowy czatu, zapisane, wyslane na maila. 1 jak blokowalem konto. Wtedy nikt mi nie napisal, ze bedzie trzeba wysylac specjalne oswiadczenie dlaczego chce odblokowac. A drugie po 6 miesiacach, z rozmowy piatkowej, w ktorej zostalem zapewniony ze konto zostanie odblokowane dzis rano.
justyna: Przykro mi ze wzgledu na opóźnienie
justyna: Przperaszamy Pana za wszelkie nieprzyjemnosci z tym związane
xxx:
Dobrze dziekuje za informacje, poczekam jeszcze do jutra, i najwyzej odpuszcze sprawe, idac do konkurencji. Pozdrawiam
Po czym dostałem we wtorek maila:
Witam,
Bardzo prosimy o wysłanie kopii bądź skanu następujących dokumentów:
•paszportu lub dowodu osobistego
• prawo jazdy
•karty kredytowej jeśli masz zamiar z niej korzystać
bądź dodatkowo:
•kopii rachunku (np. za gaz lub telefon), wystawiony w okresie trzech
ostatnich miesięcy (nie honorujemy rachunków za telefony komórkowe).
Zeskanowane dokumenty proszę o przesłanie na e-mail
[email protected]
Agnieszka,
Witam,
Na początku zadam pytanie, czy poważnie podchodzicie do sprawy ? Zapytałem się na
Live chat o odblokowanie konta, konsultant "Dawid" odpisał mi, abym wysłał maila i "W PONIEDZIAŁEK RANO ZOSTANIE ONO ODBLOKOWANE" (w razie co, mam owy przebieg czatu na mailu). Nie dość że odpisaliście później, to jeszcze wymagacie ode mnie dodatkowych dokumentów. Dlaczego od razu na czacie nie zostałem o tym poinformowany ? Ponadto gdy konto było aktywne, dokonywałem wpłat i wypłat na swoje konto bankowe. Idąc dalej, najprawdopodobniej przy pierwszej wypłacie, chyba wysyłałem wam już scan dowodu, prawa jazdy nie posiadam, nie zamierzam korzystać z karty kredytowej, a jedynie z konta osobistego i przelewow24. I kopii rachunku też nie posiadam, gdyż żaden z rachunków nie jest wystawiany na mnie. Tak więc proszę o odblokowanie konta, i na przyszłość informowanie klientów Tobet o tym, że będą musieli taki wielki proces weryfikacji przechodzić w celu odblokowania konta ..
Pozdrawiam,
xxx
Witam,
Proszę o skan dokumentu tożsamości wtedy będziemy mogli otworzyć Pana
konto ponownie.
I to wszystko, wysłałem screen konto odblokowali, gdyby wcześniej na czacie nie zwalili sprawy, bym szybciej owe konto odblokował.