>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher STS - Wpłaty/Wypłaty

wsparciests 167

wsparciests

Użytkownik
Rzeczywiście w Regulaminie oraz na stronie znajdziecie zapis o maksymalnych 14 dniach na realizację zlecenia. Bardzo dużo zależy w tym wypadku od komunikacji z bankami oraz od okresów świątecznych. Zazwyczaj w takie dni banki nie księgują, a i w pierwszy dzień po świętach nie zawsze wszystko sprawnie przechodzi.
Zazwyczaj jednak staramy się wszystkie zlecenia realizować w zależności od godziny: tego samego dnia, na drugi dzień lub do kilku dni roboczych. ;)
P.S. Jeśli wypłaty nie ma ponad 7 dni zachęcamy do kontaktu na czacie lub mailowo. Sprawdzimy czy przypadkiem bank nie odbił zlecenia z jakiegoś powodu lub nie wystąpiły inne błędy.
 
dariusz1969 61

dariusz1969

Użytkownik
Wypłacałem z STS w tygodniu.Wypłata zlecona we wtorek wieczorem po meczu Lecha z Sarajevem , na koncie PKO B.P. Inteligo pieniądze pojawiły mi się już w środę w drugiej sesji księgującej czyli po godz. 14.30.
Chyba szybciej już się nie dało. Jak najbardziej duży + dla STS.
 
doberman 4,8K

doberman

Forum VIP
Wypłacałem z STS w tygodniu.Wypłata zlecona we wtorek wieczorem po meczu Lecha z Sarajevem , na koncie PKO B.P. Inteligo pieniądze pojawiły mi się już w środę w drugiej sesji księgującej czyli po godz. 14.30.
Chyba szybciej już się nie dało. Jak najbardziej duży + dla STS.
Dokładnie STS pod względem naziemnych jest najlepszy, Fortuna robi to zdecydowanie dłużej, o reszcie już nie wspomnę.
 
wojteksg 5

wojteksg

Użytkownik
Ostatnio co raz większe problemy z wypłatami w STS. Kiedyś było bardzo szybko, max 2 dni robocze.
Teraz czekam już tydzień, a suport pisze że dział bezpieczeństwa musi zweryfikować moja wypłatę i dopiero ją puszczą.
Też macie podobne problemy?
 
wsparciests 167

wsparciests

Użytkownik
@wojteksg
W przypadku dodatkowej weryfikacji wygranej, termin wypłaty środków może wydłużyć się do 14 dni roboczych. Maksymalnie wtedy wypłacone pieniądze trafią na Twoje konto bankowe.
Wszelkie informacje dodatkowe otrzymasz na Pomoc Online.
Pozdrawiamy
 
K 0

karaooo111

Użytkownik
moja dziewczyna chciała wypłacić pieniądze , jej wypłata została wstrzymana i powiedziano jej to co wyżej .. czekać MAX 14dni. minęło 14 dni ....
i poproszono ją o inny dokument w celu weryfikacji.
wysłała więc skan dokumentu.
Support powiedział jej , że jeszczE tego samoego dnia zweryfikują jej dokument. dzisiaj mija 4 dzień od momentu wysłania skanu. Żadnej odpowiedzi od działu kontroli ! od zlecenia wypłaty minęło już prawie 3 tygodnie ! co robić w takiej sytuacji !!! proszę o pomoc !
obsługa sts cały czas zbywa klienta tymi samymi informacjami.... wiadomości w stylu : &quot;proszę być cierpliwym &quot; itd itp. co robić ?
 
B 65

blusior94

Użytkownik
Jaja sobie robicie? Piszę w imieniu mojego kuzyna, który gra w STS, zlecił wypłatę na 2200zł, oczywiście zażyczyliście sobie dodatkową weryfikację (nie wiem wtedy po cholerę robić weryfikację konta na starcie), równie dobrze możecie zrobić by robić weryfikację przy każdym kliknięciu. Ok zrobił, minęło 22 dni, dokładnie 22 dni, pieniędzy do dziś nie ma na koncie, a przemiła pani z chata prosi by zachować cierpliwość. No *****, to tak samo jakbym ja was poprosił o cierpliwość przy podaniu skanu dowodu, albo jakby wasza rodzina niechciała wpuścić pracowników STS do domu bo muszą sprawdzić czy mają posprzątaną chatę i kazać przyjść za miesiąc. Skoro wszystko jest poprawnie zweryfikowane, pieniądze są uczciwie wygrane, poprawnie zlecone do wypłaty, to co wy tam do ch*ja robicie, gracie w bierki? Naprawdę pod tym kątem to jest jakiś żart. I piszę to nie tylko w imieniu swoim, i osób moich znajomych co u was grają, ale w imieniu wszystkich. To jest parodia, a potem wy się dziwicie, że ludzie wolą ryzykować ale mieć pełną profeskę w becie czy gdzie indziej, niż użerać się z legalnymi bukami które robią sobie jaja z graczy...
 
K 0

karaooo111

Użytkownik
witajcie,
jednocześnie mnie to cieszy , że nie jestem odosobniona w tym przypadku jak i niepokoi. Co robić w takiej sytuacji ? Czy zdarzyła się komus podobna historia , że miał problemy z wypłatą wygranych pieniędzy ???
Proszę o pomoc.
Czy może ktoś z Was podpowiedzieć jak w ostateczności drogą prawną odzyskać te pieniądze które się wpłaciło ??
pozdrawiam
 
P 0

pafka33

Użytkownik
Witam również i ja. Aż musiałam się zarejestrować, żeby nie być sama z tą pseudo-firmą.
Widzę, że mam sytuacje bliźniaczo podobną do Waszych. Ja to podsumuję tą firmę jednym słowem ŻART. Nie dość, że mają ten śmieszny podatek, nie dość, że mają mega marże to jeszcze kiwają nas w taki sposób. To jest po prostu żenujące w tym momencie. Potem się dziwą dlaczego wszyscy grają u zagranicznych bukmacherów i że klienci od nich uciekają.
Rejestracja przebiegła u mnie pomyślnie, bez żadnych problemów oczywiście na początku listopada. Do czasu wpłaty pieniążków było wszystko ok. Wypłata natomiast spowodowała pierwsze problemy. Zlecona została 6 LISTOPADA(!). Do chwili obecnej zero pieniędzy. Otrzymałam maila, że będzie przeprowadzona dodatkowa weryfikacja - 14 dni roboczych i że, jeśli nie dostanę żadnej informacji środki zostaną wysyłane na konto. Pomyślałam ok, jakaś procedura czy coś... Do dni dzisiejszego ani maila, ani pieniędzy. Napisałam do nich na początku grudnia, o co chodzi? Powiedzieli, że chcą drugi dodatkowy dokument do weryfikacji. No ok nie ma problemu, wysłałam i czekam czekam, 4 dni czekania i NIC. Piszę przedwczoraj - co z moim dokumentem, a oni na to, że oni nic nie dostali. A wysłałam Pani na chacie dokument bezpośrednio. To jest po prostu jakiś żart, nie mówiąc, już o ochronie danych osobowych, gdzie mój dokument zaginął i go nie ma, nie wiedzą, biedaki. Wysłałam ponownie i oczywiście co? Odezwiemy się mailowo do Pani. Do tej pory zero widu kontaktu, ani pieniążków.
Oni zachowują się jak dzieci we mgle... Zero ogarnięcia, zero jakiekolwiek podejścia do klienta. Lecą regułki na chacie, że mail, że czas itd. NIE POLECAM, ODRADZAM, stara nerwów czasu i pieniędzy.
PS. Na końcu pewnie się pojawi Pan pt. &quot;WsparcieSTS&quot; pozbiera loginy i napiszę, że załatwi sprawę jak najszybciej się da i oczywiści imię tej &quot;firmy&quot;. OBŁUDA...
 
wsparciests 167

wsparciests

Użytkownik
Szanowni Państwo,
z przykrością informujemy, że w wyniku wykrycia przez STS kilkudziesięciu przykładów nieuprawnionego użycia cudzych danych osobowych zmuszeni zostaliśmy do zaostrzenia procedur weryfikacyjnych. Jako w pełni legalny bukmacher nie możemy pozostać obojętni na tego typu działania przede wszystkim przez wzgląd na Państwa zaufanie jakim obdarzyliście STS oraz w trosce o bezpieczeństwo Waszych kont.

Jednocześnie chcemy zdecydowanie zaznaczyć, że poza obecnie niewielką grupą, co do której mamy wątpliwości wszystkie wypłaty realizowane są najszybciej jak to możliwe, a więc w znakomitej większości już następnego dnia.

Bardzo prosimy wszystkie wypowiadające się powyżej osoby o przesłanie na PW swoich loginów lub przekazanie osobom, w imieniu których się wypowiadają podobną prośbę. Postaramy się szczególną uwagę zwrócić na Wasze konta i zweryfikować je możliwie szybko.

Kończąc jesteśmy zobowiązani dodać, że każdy ujawniony przypadek nieuprawnionego użycia cudzych danych osobowych, w trosce o poszkodowanego zostanie przez nas zgłoszony do odpowiednich organów państwowych.
 
Otrzymane punkty reputacji: +30
everpiotr 172

everpiotr

Użytkownik
@Wsparcie STS
Przykładowo: wpłaciłem online 1000zł 1tydz temu i zagrałem kupon, wygrałem, mam 1800zł, minął tydzień, chcę zlecić wypłatę 1800zł.
Czy mam prawo do otrzymania zaświadczenia o uzyskaniu wygranej?
 
edi8 9,1K

edi8

Forum VIP
http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-19-listopada-2009-r-o-grach-hazardowych/
Art. 20. 1. Podmiot urządzający grę hazardową jest obowiązany, na żądanie uczestnika takiej gry, wystawić imienne zaświadczenie o uzyskanej przez niego wygranej. Zaświadczenie jest drukiem ścisłego zarachowania.

2. Zaświadczenie może być wystawione najpóźniej w dniu następującym po dniu, w którym uzyskano wygraną, lub po dniu, w którym nastąpiła wypłata (wydanie) wygranej.

3. Podmiot urządzający grę hazardową jest obowiązany prowadzić ewidencję zaświadczeń oraz przechowywać odpisy wydanych zaświadczeń przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła wypłata (wydanie) wygranej. Ewidencja zaświadczeń jest udostępniana, w celu jej poświadczenia, naczelnikowi urzędu celnego.

4. Podmiot urządzający grę hazardową nabywa druki zaświadczeń o uzyskanej wygranej, po złożeniu pisemnego wniosku, od wyznaczonego naczelnika urzędu celnego.

5. Podmiot urządzający gry hazardowe jest obowiązany prowadzić ewidencję wypłaconych (wydanych) wygranych, których wartość wynosi co najmniej 20 000 zł.

6. Podmiot urządzający gry hazardowe przechowuje ewidencje, o których mowa w ust. 3 i 5, przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym uzyskano wygraną lub nastąpiła jej wypłata (wydanie).

7. W ewidencji, o której mowa w ust. 5, umieszcza się:
1) dane osoby wygrywającej (imię i nazwisko, rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL — adres zamieszkania, datę urodzenia i obywatelstwo);

2) wartość wypłaconej (wydanej) wygranej;

3) datę wypłaty (wydania).
 
wsparciests 167

wsparciests

Użytkownik
@everpiotr
Tak. Precyzując to co słusznie zacytował edi8 procedura według Regulaminu wygląda tak:
8.6. Uczestnik gry może zgłosić chęć otrzymania imiennego zaświadczenia o wygranej jedynie do 12 godzin od chwili uzyskania wygranej lub złożenia przez niego polecenia wypłaty wygranej.
8.7. Zgłoszenie żądania zaświadczenia polega na wybraniu na Koncie STS odpowiedniego przycisku (Zaświadczenia) i wskazaniu numeru/ów wygranego/ych kuponu/ów oraz czynnego punktu przyjmowania zakładów STS w którym uczestnik gry odbierze przedmiotowe zaświadczenie.
 
everpiotr 172

everpiotr

Użytkownik
@Wsparcie STS
Przeczytałeś mój post dokładnie? Bo wnoszę po odp. że nie. Chcę zlecić wypłatę wygranych kuponów z przed tygodnia. Przy moich kuponach nie ma przycisku - Zaświadczenia. To e-mailem mam wam posłać nr kuponów do zaświadczania po zleceniu wypłaty wygranych?
Wtedy zastosowanie ma:
&quot;8.6. Uczestnik gry może zgłosić chęć otrzymania imiennego zaświadczenia o wygranej jedynie do 12 godzin od chwili uzyskania wygranej lub złożenia przez niego polecenia wypłaty wygranej.
 
wsparciests 167

wsparciests

Użytkownik
@everpiotr
Jeżeli w momencie uzyskania wygranej z kuponów zawartych online środki znalazły się na Twoim koncie depozytowym (a tak najpewniej się stało) to czynność polecenia wypłaty wygranej nie jest konieczna bowiem wypłata została już zrealizowana.
Wypłata środków z konta depozytowego nie jest równoznaczna z wypłatą określonej wygranej. Konto depozytowe to środki, którymi dysponujesz swobodnie, które są już wypłaconymi wygranymi i mogą składać się z puli wielu wygranych kuponów lub osobnych wpłat. Siłą rzeczy wypłaty z depozytu nie można traktować jako wypłaty konkretnej wygranej.
Zatem wczytując się w treść Twojego zapytania z pełną dokładnością odpowiedź niestety brzmi: Nie. Zaświadczenie mogło być wydane do 12h od uzyskania wygranej.
Pozdrawiamy
 
Do góry Bottom