i takie ich tłumaczenie :
Rivalo nikomu (nie dotyczy to tylko Polski) NIE zamknęło konta TYLKO z powodu błędnego numeru telefonu, czy faktu że użytkownik podał nieprawidłowy numer telefonu. Błąd w numerze telefonu jest tylko jednym z kilku sygnałów świadczących o tym, że coś może, ale nie musi, być nie tak z poprawnością danych osobowych.
Podobnie było w tym wypadku. O ile dobrze pamiętamy, to w tym wypadku użytkownik przekazywał zupełnie różne wersje podania złego numeru telefonu podczas kolejnych kontaktów z supportem Rivalo (inną wersję na
live chat, a zupełnie inną w emailu). Ale to nie było przyczyną zamknięcia konta. Przyczyną było to, że odmówił przesłania dokumentów potwierdzających finalnie swoją tożsamość. Brak przesłania dokumentów, a nie zły numer były przyczyną. (...)
Jeżeli chodzi o standardy, to Rivalo pozwala wygrywać i wypłacać użytkownikom duże kwoty. Proszę poczytać na forach. Jedynym warunkiem jest założenie konta na siebie. Rivalo ma podejście do tego biznesu bardzo racjonalne - zadowoleni wygrywający użytkownicy przyciągną następnych użytkowników.
(...) Obecnie firmy z branży online gaming są tak kontrolowane przez różne niezależne instytucje, że nie mogą sobie pozwolić na masowe zezwalanie na rejestrację fałszywych kont.