Ja niestety zmienilem zdanie o firmie Expekt po ostatniej akcji z przyznawaniem kasy za wypelnienie ankiety. Czesto gralem w Expekt i nigdy zlego slowa na ich temat nie powiedzialem, ale teraz niestety moja opinia jest inna. Pisalem juz o tej sprawie w innym temacie, ale niestety zostal on juz zamkniety. Przypomnie wiec o co chodzilo:
Ja po ostatniej ankiecie poczulem sie jak jakis zlodziej czy oszust. Po wypelnieniu ankiety w jezyku polskim pojawila sie nastepna ankieta w jakims innym jezyku. Myslalem, ze to jakis blad, bo normalnie przeciez zawsze po wypelnieniu jakiejs ankiety pojawia sie informacja, ze dziekuja za wypelnienie albo cos takiego. Tu nie bylo zadnej informacji, wiec wypelnilem ankiete raz jeszcze. Za pare dni patrze, a na koncie 10 EURO. Mysle, spoko ???? No ale po przedwczoraj dostalem od supportu takiego maila:
"Został/a Pan/i uprawniony/uprawniona do wzięcia udziału w naszej ankiecie, niemniej otrzymaliśmy od Pana/Pani wielokrotne jej zgłoszenie. Takie działanie mające na celu pozyskania więcej niż jednego bonusu jest naruszeniem regulaminu i nosi znamiona oszustwa.
Prosimy o powstrzymanie się od takich praktyk, ponieważ kolejne powtórzenie takiego działania będzie skutkowało zablokowaniem konta gracza.
W następstwie wielokrotnego przesłania ankiety w kasynie został aktywowany więcej niż jeden bonus. Po dokonaniu korekty - anulowaniu nienależnych kwot bonusowych stan konta w kasynie uzyskał ujemny balans. Został on już jednak wyzerowany.
Raz jeszcze uprzejmie prosimy o powstrzymanie się przed takimi praktykami i dziękujemy za współpracę!"
Dla mnie to co przeczytalem bylo szokiem, poczulem sie dokladnie jak zlodziej, ktory chcial ukrasc glupie 5 EURO. Jeszcze w zyciu zadna firma mnie tak nie potraktowala (no moze jeszcze kiedys
Betgun po chamsku ze mna korespondowal). Przeciez to oni nie dopatrzyli i nie skonstruowali ankiety tak, aby jednoznacznie bylo wiadomo ze zostala zakonczona. Nie wiem, moze niektorzy wypelniali swiadomie ankiety po kilka razy aby wyludzic bonus i przez to sie wkurzyli, ale nie tlumaczy to wcale takiego zachowania z ich strony. Jak mozna wrzucic wszystkich od jednego worka? Stracilem szacunek do tej firmy, tym bardziej, ze od wielu dni nie racza w zaden sposob sie ze mna skontaktowac i odpowiedziec na moje maile. Ja pisze, a z ich trony cisza.
Watpie zebym kiedykolwiek jeszcze wplacil kase do Expekta.
Naprawde nie wymagam niczego ponad to, aby supprt przyznal sie do wlasnego bledu i przyznal racje, ze to z ich winy nastapila taka sytuacja.