>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher Bet365 - Wpłaty i wypłaty pieniędzy.

mazaq 2,8K

mazaq

Forum VIP
Można wypłacać na konto, ewentualnie na kartę debetową (czyli wypłata też trafia na konto).
Osobiście netellera mam w dolarach, ale w PLN też można, z tym, że traci się więcej pieniędzy na przewalutowaniach. Plusem są wypłaty z b365 na neteller w ciągu 1h.
 
Z 2

zaqtab

Użytkownik
Jeśli bym nie chciał przewalutowywać to jak mogę wypłacić z B365? Nie zależy mi na czasie, mogą to być 3-4 dni nawet. Pomijając Skrilla.
 
grubanov 90

grubanov

Użytkownik
przelałem kasę z bet365 na konto skrill, czy jest teraz szansa wypłacić je , ale bez prowizji?
czy muszę jeszcze raz kasę wpłacić do buka i przelać nie do skrill tylko od razu na moje konto?
 
pozi 97

pozi

Użytkownik
co potrzebuje pokazac przy weryfikacji konta? pamietam na expekt potrzebny byl dowod wplaty na expekt, dowod i rachunek z adresem a jak to wyglada na b365?
 
adhemar 374

adhemar

Użytkownik
Jaką metodę wpłaty wybrać ,żeby odblokować sobie możliwość wypłaty na konto?
Bo wpłacałem wcześniej z banku via skrill i teraz tylko ta możliwość wypłaty istnieje(tzn na skrilla).
 
T 0

typer45

Użytkownik
Wie ktoś może, czy istnieje możliwość weryfikacji przy wypłacie pieniędzy tylko na podstawie potwierdzenia przelewu z konta bankowego(ewentualnie zrzutu ekranu ze strony internetowej) i rozmowy telefonicznej? Może jestem przewrażliwiony, ale nie mam zamiaru wysyłać w niewiadome miejsce skanów dowodu.
 
charlie71 2

charlie71

Użytkownik
Wyślij im skan prawka, w Paincie zrób napis na prawku ze swoim nickiem z buka i np.datą. U mnie takie coś przeszło.pzdr
 
A 0

alvaro19

Użytkownik
Witam mam pytanie założyłem konto na bet365 i chciałbym dokonać pierwszego depozytu nie mam konta na moneybookers i moje pytanie brzmi czy moge dokonać przelewu bezpośrednio z mojego konta bankowego przez internet?
 
taszi 25

taszi

Użytkownik
Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?

Wczoraj ok. 16 próbowałem dokonać depozytu, pod koniec transakcji wyskoczył błąd, że niby coś źle wpisałem. Próbowałem powtórzyć depozyt dwukrotnie ale zawsze na koniec miałem identyczną informację. Po wejściu na bankowe konto internetowe okazało się, że pieniądze zniknęły.

Pierwsze mądra głowa z czatu stwierdziła że może dokonać depozytu za mnie, gdy wyjaśniłem że teraz głównym problemem dla mnie jest to że moje pieniadze gdzieś zniknęły stwierdziła że mam się skontaktować z bankiem i ewentualnie jeśli po dniu nie będzie zwrotu mogę się z nimi kontaktować i oni spróbują zwrot przyspieszyć ale będę potrzebował od banku &quot;kod autoryzacyjny&quot;.

Udałem się do placówki bankowej, tam średnio ogarniali więc wykręcili na infolinię. Facet z infolinii stwierdził, że owszem kwota jest zablokowana i że jesli chodzi o karty Visa (z takowej była próba depozytu) to zwrot będzie po 30 dniach! Lekko się zagotowałem bo kwota jak na moje warunki dość spora ;) Gdy zapytałem gościa o ten kod autoryzacyjny to powiedział, że takich informacji klientom nie udzielają i że podmiot na który próbowałem dokonać wpłaty ma wszelkie informacje o danej transakcji także ten kod.

Wróciłem do domu i uderzyłem na czat, kolejna mądra głowa powiedziała, że srodki do nich nie wpłynęły (wow!) i że raczej już nie wpłyną, ale powinny zostać zwrócone o dwunastej w nocy. Gdy zapytałem o to czy mają jakąś możliwość przyspieszenia zwrotu to odpisał że nie i żebym kontaktował się z bankiem. Dopiero po powołaniu się na poprzednią informację, że niby mogą po 24 godzinach zwrócić się do banku, stwierdził że mają taką możliwość (i że kod autoryzacyjny nie będzie potrzebny), ale jest pewien że o dwunastej te środki będą.

Środki oczywiście się nie pojawiły.

Przed chwilą po raz trzeci kontaktowałem się z czatem. Powołałem się na poprzednie rozmowy i oczywiście poprosiłem aby przyspieszyli proces zwrotu. Kobieta po dłuuugiej chwili poprosiła o takie dane jak faks banku, kod autoryzacyjny oraz godzinę i kwotę transakcji. Po poinformowaniu jej, że tego kodu niestety nie podam bo bank udzielił mi informacji że nie podają kodów klientom stwierdziła od razu że w takim razie oni skontaktują się z bankiem jutro rano, nagle już żadnych informacji nie potrzebowała ;) Po zapytaniu kiedy mogę odezwać się w celu poznania wyniku rozmowy pomiędzy nimi a bankiem stwierdziła, że &quot;popołudniu&quot;. Gdy poprosiłem o jakąś dokładniejszą godzinę to mi jej nie udzieliła, stwierdzając że mogę pytać kiedy zechcę, najwyżej dowiem się że jeszcze nic nie załatwili. Coś czuję, że chciała mnie po prostu spławić a jutro kolejny konsultant o jakimkolwiek kontakcie między nimi a bankiem nie będzie nic wiedział ;) Ale może się mylę.

Czy ktoś miał podobną sytuację? Dało się jakoś ten zwrot przyspieszyć? Dodam, że czekanie 30 dni na pieniądze jest moim zdaniem jakimś żartem w przypadku gdy winy jakiejkowliek po swojej stronie nie widzę ????
 
mazaq 2,8K

mazaq

Forum VIP
Miałem wczoraj identyczną sytuację. Bank stwierdził, że srodki od nich wyszły ,zaś na b365 nie trafiły. Czat chciał ode mnie kod autoryzacji, dowod wysłania kasy z banku i dokładną godzinę depozytu. Wysłałem im to wszystko na maila i aktualnie oczekuję na odpowiedz.
 
oskarx 41

oskarx

Użytkownik
Czy wpłacając pieniądze paysafecard, tylko i wyłącznie wypłata trafi na moje konto bankowe ? Nie można tego przekierować na skrill ? ????
 
taszi 25

taszi

Użytkownik
Nie będzie przewalutowań, cała stówka trafi na konto w becie.
Co do sytuacji o której pisałem wyżej to kasa wróciła na konto po dwóch dniach.
 
A 0

andrew92

Użytkownik
Witam mam pytanie jak dokonam wypłaty z bet365 na prywatne konto bankowe ( min.200zł) to można mieć później jakiś problem z us ?
 
perek99 27,5K

perek99

Użytkownik
Witam mam pytanie jak dokonam wypłaty z bet365 na prywatne konto bankowe ( min.200zł) to można mieć później jakiś problem z us ?
możliwe, że 48 h po wpłacie na woje konto do domu zapukają panowie z CBA z nakazem aresztowania
 
Do góry Bottom