Dzwonic do nich....Nawet znajac slabo angielski jak ja jestes w stanie sie dogadac wystarczy powiedziec ze wyslales dokumenty i prosisz o wyslanie hasla...Powiem tak z mega podstawowym angielskim jestes w stanie sie dogadac...Ew.bedzie polski konsultant ale roznie to bywa..w zeszłą sobotę przy chęci wplaty kasy ze skrill na konto pojawila mi sie informacja o potrzebie zresetowania hasła
po prosbie wyslania sms on nie dotarł do tej chwili
napisałem maila i juz dzis 8 dzień i zero odzewu od nich
odpisali wam szybciej ? czekac czy co robic ??
ps scan dowodu wysłany
No właśnie, skąd mieć swoje ID jak mam konto zablokowane i nie mam tam dostępu? Bez podania swojego ID nie da rady się tam dodzwonić...musisz skan dowodu wyslac na maila, dobrze jak masz nr ID swojego konta wtedy pojdzie szybciej, zadzwonic tez nie zaszkodzi
z tego co tu pisali to karta mozna w tej sytuacji wyplacac ja natomiast tego nie sprawdzalem
U mnie od rana już wszystko płynnie.Jakaś poprawa? u mnie dalej bez zmian..
Da rade sie dodzwonic bez nr ID sam tak dzwonilem bo nie mialem tego nr nigdzie zapisanego, wystarczy 2 razy nacisnąc "#" gdy bedzie komenda w tel ze potrzebny jest nr ID.No właśnie, skąd mieć swoje ID jak mam konto zablokowane i nie mam tam dostępu? Bez podania swojego ID nie da rady się tam dodzwonić...