przemoevil
Użytkownik
znowu to samo. raz działa i śmiga a raz nie działa ... co za syf z Skrillem
Dziś dzwoniłem do nich, odebrała jakaś babka z jakimś śmiesznym akcentem angielskim. Pytała mnie się o date urodzenia, adres i dodatkowe pytanie czy zmieniałem dostawce neta, bo logowania są z różnych IP (ja miałem taką sytuację że próbowałem się logować od siebie z chaty i z kompa w pracy, więc miałem próby logowania z 2 różnych IP). Otrzymałem maila gdzie mam im wysłać skany w ciągu 48h, przed chwilą to zrobiłem i czekam co będzie dalej. Prawie 10 minut rozmowy kosztowało mnie niecałe 3 zł, więc nie jest tak źle.o co pytali bo jakos sie moze przygotuje na rozmowe bo nie mam pojecia jak mam sie z nimi dogadać po angielsku??
po co ten mail skoro mija 9 dzien i zero odzewu od nich, jak dlugo trzeba jesczze czekać ???
nie wpisuj ID tyko "#" ze 2-3 razy i sie polaczysz bedzie komunikat ze nie rozpoznano nr ID ale sie polaczysz bo sam tak robilemMozecie sie dodzwonic do skrill? bo jak wpisuje id to mowia ze nie moga rozpoznac konto jeszcze nie zweryfikowane ale mimot to po id powinno mnie znalezc, macie jakies pomysly?
no własnie doszedłem do tego pozniej, dzieki za odp, ale jak podałem podczas rozmowy ID to tez nie rozpoznali tylko po mailu dopiero dziwnenie wpisuj ID tyko "#" ze 2-3 razy i sie polaczysz bedzie komunikat ze nie rozpoznano nr ID ale sie polaczysz bo sam tak robilem
ogolnie to skrill wali w chvja ostatnio, zamowilem sobie tego tokena bo mialem mozliwosc za free i po chyba 3 tygodniach dostalem maila ze wyslalino własnie doszedłem do tego pozniej, dzieki za odp, ale jak podałem podczas rozmowy ID to tez nie rozpoznali tylko po mailu dopiero dziwne
Możesz napisać im drugiego maila. Ale moim zdaniem bez dzwonienia się nie obejdzie bo wątpię że się doczkasz odpowiedzi od nich.w sobotę będzie 2 tyg od momentu wyslania scanu dowodu by wyslali maila z resetem hasła
angielskiego nie znam
co robic ???
czy ktos mial sytuacje ze czekal dluzej niż 2 tyg na odpis maila ??
jeśli znasz swój nr ID to:w sobotę będzie 2 tyg od momentu wyslania scanu dowodu by wyslali maila z resetem hasła
angielskiego nie znam
co robic ???
czy ktos mial sytuacje ze czekal dluzej niż 2 tyg na odpis maila ??
i o co Cie pytali poza nr ID ? powiedziałeś ze chcesz nowe hasło i koniec rozmowy ?jeśli znasz swój nr ID to:
dzwonisz na polski numer 2minuty po godzinie 10 jest spora szansa, że porozmawiasz po polsku (ja tak miałem).
jeśli odbierze ktoś z językiem angielskim to wpisujesz w translator tekst:
"proszę o wysłanie mi na e-maila hasło do konta" tłumaczy Ci na język angielski i mówisz tą regułkę i dodajesz,że nie znasz angielskiego.
jeśli nie znasz swojego nr ID to po angielsku nie masz co rozmawiać i zostaje Ci:
a)próbować chwilę po godz.10 zadzwonić i liczyć,że odbierze ktoś mówiący po polsku.
b) wysłać im e-maila ze strony moneybookers jeszcze raz dołączajać skany dowodu (nawet ta opcja wskazana) i liczyć,że się odezwą.
także wystarczy próbować, a koszt połączenia na polski numer jest groszowy.
pozdrawiam.