trzeba ich męczyć bo teraz jakaś masakra. Ktoś ma jakies info co sie z nimi dzieje ? Noż kur.. ile można czekać na własny hajs. Rozmawiał ktoś z nimi ostatnio ? Jak przeszli do netellera to zwijają interes czy co ?Przeciez ja tez znimi walcze, zaden depozyt na email OPERAMAIL.COM nie idzie a mam go w wiekszosci bukow
Najlepiej zadzwonic bo jak nie masz Vipa to przez maila sie z nimi ciezko skontaktowacPanowie możecie się zalogować na skrilla? Najpierw pół dnia mi wisiało, że mam konto zablokowane, to resetowałam hasło, teraz wisi, że hasło niepoprawne, mail niepoprawny i kod z obrazka też niepoprawny. Na maila standardowo cisza. Mają jakąś awarię czy o co z tym chodzi?
Rozmowa trwała ok 5min bo połączyłem się bez oczekiwania na konsultanta a zabrało mi niecałe 2zł (tel. na kartę w plusie)Jaki jest koszt polaczenia za minutę i ile trwa taka rozmowa ?
Zdecydowanie dzwonić, ale w pierwszej kolejności wysłać im skany dowodu osobistego. Ja właśnie przed momentem tak załatwiłem tę sprawę z jakimś Chrisem mówiącym bardzo dobrze po polsku, ale z wyraźnym słowackim akcentem :grin:. Zadał kilka pytań weryfikacyjnych o datę urodzenia oraz adres zamieszkania, a później sprawdził skany. Wszystko się zgadzało, więc wysłał na maila nowe hasło i po sprawie.Panowie zablokowali mi konto skrill wysłałem im skan dowodu w środę i żadnego odzewu z ich strony konto zablokowane przez cały czas a kasy trochę tam mam. Co robić czekac pisać dzwonić?
Miałem ten sam problem, bo tel do automatycznego resetu był stary, a dodatkowo nie znałem swojego ID. Mnie poprosił o podanie adresu mailowego jakiego używam przy logowaniu do konta Skrill, a później zapytał tylko o datę urodzenia oraz adres zamieszkania. Skany dowodu wysłałem w czwartek, ale się nie odzywali, więc dzisiaj zadzwoniłem. Po tych dwóch pytaniach sprawdził jeszcze te przesłane skany i zaraz potem przesłał na maila wiadomość z nowym hasłem. Wszystko zajęło chyba z 5 minut, więc ekspresowo.Panowie, da ktoś info o co dokładnie pytają przez telefon w celu odblokowania konta i wysłania nowego hasła na maila (telefon jest nieaktualny, stąd problem) ? Pytam, bo konciacho jest na kobicine, a ona zielona w temacie. Dziękuję, pozdrawiam!
Dokumenty wysyłasz sprawdza je i dodatkowo pytali mnie kiedy konto zalozone nie pamietałem to 4 ostatnie cyfry karty chcieli i do tego data urodzenia i adresPanowie, da ktoś info o co dokładnie pytają przez telefon w celu odblokowania konta i wysłania nowego hasła na maila (telefon jest nieaktualny, stąd problem) ? Pytam, bo konciacho jest na kobicine, a ona zielona w temacie. Dziękuję, pozdrawiam!
musisz skan dowodu wyslac na maila, dobrze jak masz nr ID swojego konta wtedy pojdzie szybciej, zadzwonic tez nie zaszkodziPanowie mi też blokneli konto - jak piszą ze względów bezpieczeństwa ponoć. Aby uzyskać odzyskać dostęp do konta mam zresetować hasło, problem w tym że ich sms z tym sześciocyfrowym kodem nie przychodzi..... ich systemy/serwery mają jakąś zawieche? Ktoś coś wie?
Drugie pytanie, czy w przypadku takiej sytuacji jak opisałem mogę korzystać z karty skrill? Czy blokada konta jest równoznaczna z zablokowaniem możliwości robienia transakcją kartą?