Saldo może być ujemne tylko w przypadku ich błędu. Była pare razy taka sytuacja że niepoprawnie naliczyli wypłaty z bankomatu i mimo że wypłaciłes pieniądze saldo miałeś takie same, jak się zorientowałes mogłeś wypłacić dwa razy tą sama kwote oczywiscie wtedy automatycznie twoje saldo było ujemne o tą kwotę którą wypłaciłeś.I teraz mam do Was pytanie jako doświadczonych użytkowników. Czy jak mi Skrill odblokuje konto i wyzeruje hasło, to czy ja musze im płacić jakieś pieniądze by utrzymać to konto ? Bo wyczytałem, że jak będzie ujemne saldo to zgłoszą to firmie windykacyjnej. Czy ten Skrill zobowiązuje do płacenia im pieniędzy czy cały jest darmowy ? Nie chodzi mi tu o prowizje od przelewów, tylko o ogólne utrzymanie konta u nich czy to jest płatne... ?
I druga sprawa, czy gdybym zamówił kartę Skrill to czy też jest ona płatna, że trzeba regularnie ją opłacać i co będzie gdy nie będę na kartę Skrill wpłacać pieniędzy i przestanę ją używać czy dostanę jakiś nakaz do zapłaty ?
Tak wyrobienie nowej karty będzie kosztowac 10 euro. Jeżeli zrezygnujesz z karty nie będą pobierać żadnych opłat.
czy jest coś w regulaminie to nie wiem , ale regularnie loguję się na 3 rożne konta na jednygo IP i nie ma z tym żadnego problemuNo tak tylko te inne jest na inne imię nazwisko i inny adres. Jest coś w regulaminie o tym?
Dear,
We need more information from you
Please provide the requested information as soon as possible to ensure you can continue to use your Skrill account.
https://account.skrill.com/
You have 48 hours to provide this information. If we dont hear from you by then, well need to restrict your account.
If you have any questions about your account, please visit the Skrill Help Hub.
Best Regards,
średni czas oczekiwania 1 dzień.. ja tak zawsze miałemKtoś wie jak długo czeka się teraz średnio na odpowiedź od skrilla?
ja chciałem zmienić walutę i nie odpisują mi już z 2 tygodnie, a przypominam się co jakiś czas, żenada ????Ktoś wie jak długo czeka się teraz średnio na odpowiedź od skrilla?
kurw.. aż tak źle ? no od przed wczoraj nic nie mogę zrobić na koncie jak wysylam kase do kogos to general error a jak chce wyplacic to We are unable to process your payment at this point. Please try again using a different payment instrument.ja chciałem zmienić walutę i nie odpisują mi już z 2 tygodnie, a przypominam się co jakiś czas, żenada ????
koledze zablokowali konto i chcą notarialne potwierdzenie wiarygodności dokumentu tożsamośći????
Ok dzięki czyli coś u nich jest spier... Ciekawe ile to jeszcze będą robić. Dzięki jeszcze razNo jest brak reakcji na przycisk "Dodaj"