>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Wypłata z Moneybookers - Skrill

A 861

amigo007

Użytkownik
Dzwonić do nich na numer 0044 203 514 5562 (Wielka Brytania) od 09:00 - 18:00. Tylko polecam dzwonić, poprzez jakiegoś wirtualnego operatora. Np. telegrosik (nie najtańszy, ale jakościowo dobry) daje na start 5zł po utworzeniu konta http://www.telegrosik.pl/Konto_telegrosik dostaniesz gratis 5zł. Da ci to prawie 8 minut rozmowy. Może wystarczy. Jak przewidujesz dłuższą rozmowę, to leć po zdrapkę telegrosik za 10zł (albo kup online). Po wygadaniu 12 minut płatnych (12x 0,65zł) dostajesz w tym samym połączeniu dodatkową godzinę za darmo (czyli 72 minuty za 7,80zł).
 
Otrzymane punkty reputacji: +2
A 861

amigo007

Użytkownik
Z polskim supportem można się połączyć. Na początku wybierasz język do wyboru. Ja rozmawiałem bodajże z Natalią, ze śmiesznym akcentem rosyjsko/ukraińskim. Ale normalnie można się dogadać.
 
C 2

chestter88

Użytkownik
tam nie idzie sie dodzwonic, a kasa leci :/ dlugo czekales az ktos odbierze? ja 5 min czekalem i sie rozlaczylem bo mi cala kase zjadlo
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Ja w piątek i sobotę dzwoniłem, i długo nie czekałem. Chociaż chwilę muzyczka leciała. Może trafiłeś na moment, że kilka osób czekało.
 
C 2

chestter88

Użytkownik
no tak trafilem na zly moment, pozniej doladowalem telegrosik jak mi powiedziales mialem 1,5h rozmow za 9.50 zł. Babka odebrała po 5 sekundach... ???? no i odblokowała konto. Dzięki za pomoc z tym telegrosikiem.
 
hawiros 23

hawiros

Użytkownik
Zweryfikowałem konto bankowe, zweryfikowałem kartę debetową. Czyli spełniłem warunek wypełniania przynajmniej 2 opcji. List weryfikacyjny nie przychodzi - rzekomo wysłany 07.02.2014. Wysyłałem 5 razy dokumenty, skany prawa jazdy, paszportu rachunek za media. Zero odpowiedzi od czwartku. Przy próbie przelewu dalej pyta mnie o sześciocyfrowy kod bezpieczeństwa, tyle że listu nie otrzymałem, a z supportem nie widze szans kontaktu. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Bo czekać dłużej już nie mogę.
 
rimaraf 14,6K

rimaraf

Użytkownik
Panowie, co do telegrosika, to mam takie pytanie natury technicznej. Mianowicie, jak już jestem na linii telegrosik to gdy chce wpisać nr do Skrilla nie mogę na klawiaturze wybrać znaku &quot;+&quot; Wie ktos jak to ogarnac?
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
dawno nie wyplacalem na konto , sa jeszcze te zwroty za prowizje
kiedys byly okolo 10tego nastepnego miesiaca
 
gmark 765

gmark

Użytkownik
Na forum od 2009 roku tyle postów i nie wiesz takich rzeczy ?:;/:

Wypłata trwa średnio 1-3 dni ROBOCZE. Przeważnie jest tak że następnego dnia zostaje przetworzona i zazwyczaj dociera na konto następnego dnia. Czasami jest tak że tego samego dnia po przetworzeniu dochodzi na konto. Jak długo czekasz ? Zakładam że czekasz już dłużej niż te 3 dni robocze. Nie masz się co martwić czasami są opóźnienia i wszystko może potrwać dłużej maksymalnie czekałem chyba 5 dni ale to było w okresie świątecznym.

Po prostu nigdy nie miałem takich problemów więc dopiero teraz gdy one się pojawiły to zapytałem.
 
T 0

tariel

Użytkownik
Zleciłem wypłatę w sobotę, w poniedziałek dostałem email w tytule&quot;Twoja wypłata została przetworzona&quot;, pieniędzy nadal nie ma na koncie, bank pekao czy tak długo się czeka czy lepiej już zacząć męczyć support ?
 
korzychxp 76

korzychxp

Użytkownik
A ja mam pytanie z innej beczki. Mam kilka tysięcy zł na skrillu... i nie moge ich wypłacić. A juz mowie czemu - nie posiadam juz własnego konta bankowego. Tamto z którego wypłałem wcześniej zlikwidowałem (było zweryfikowane listownie), a teraz chciałbym wypłacić na konto np przypadkowej osoby i nie jest to możliwe? Trzeba zalozyc ponownie własne?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
nie posiadam juz własnego konta bankowego. Tamto z którego wypłałem wcześniej zlikwidowałem (było zweryfikowane listownie), a teraz chciałbym wypłacić na konto np przypadkowej osoby i nie jest to możliwe? Trzeba zalozyc ponownie własne?
Konta bankowego napewno nie weryfikowałeś listownie. Jeżeli już to weryfikowałeś adres na koncie skrill. Co do wypłaty ze skrilla na konto przypadkowej osoby nie jest dokońca tak że nie można tego zrobić.Skrill ma bardzo słaby proces weryfikacji jednym ze sposobów weryfikacji konta bankowego jest wypłata małej kwoty, w tyt przelewu dostaniesz kod który potem wpisujesz na stronie żeby zweryfikować rachunek. Teoretycznie i w 95% w praktyce przelew dochodzi po numerze konta dane jakie wpiszesz podczas przelewu są obojętne.Taka weryfikacja poprzez wypłatę to zwykła ściema ze strony skrill bo nie ma żadnych szans żeby nadawca przelewu poznał dane odbiorcy. Masz jeszcze opcję wyrobić kartę do konta skrill i z niej dokonywać wypłat.
 
G 2

garbaty

Użytkownik
A ja mam pytanie z innej beczki. Mam kilka tysięcy zł na skrillu... i nie moge ich wypłacić. A juz mowie czemu - nie posiadam juz własnego konta bankowego. Tamto z którego wypłałem wcześniej zlikwidowałem (było zweryfikowane listownie), a teraz chciałbym wypłacić na konto np przypadkowej osoby i nie jest to możliwe? Trzeba zalozyc ponownie własne?
czy tales regulamin? bo z tego co piszesz chyba nie
 
emm 99

emm

Użytkownik
Witam,
Panowie ja mam takie pytanie, mianowicie otrzymalem karte skrill i chce wyplacic pieniazki z bankomatu euronet.
Wkladam karte, wklepuje pin, wybieram wyplate w wysokosci xx i gdy transakcja jest realizowana to pojawia mi sie komunikat, ze wprowadzilem nieprawidlowy pin - niestety nie jestem w stanie zacytowac slowo w slowo jak brzmi komunikat.
Ktos wie o co chodzi?

P.s
Probowalem w 3 roznych bankomatach
 
josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Tzn. bankomat przyjął Ci pin a potem się rozmyślił i stwierdził że jednak podałeś zły? To jest niemożliwe raczej, może podałeś za dużą kwotę,8pln musi być wiecej na koszty.Dziwne bardzo.
 
emm 99

emm

Użytkownik
Wiadomość &#39;trzy krotnie podano zły PIN ...&#39; tego typu.
Nie robilem zadnych operacji po podaniu PIN`u tzn, nie sprawdzalem stanu konta ani nic, ciekawe jak wtedy by reagowal. Moze ktos mial tego typu sytuacje, napisalem tez do Skrilla, zobaczymy jaka bedzie odpowiedz.
Jezeli to nic nie da sprobuje jeszcze raz, a w przypadku niepowodzenia zarzadam przypomnienia PIN&#39;u i bede czekal na list.
 
ogarnijsie 279

ogarnijsie

Użytkownik
Wiadomość &#39;trzy krotnie podano zły PIN ...&#39; tego typu.
Nie robilem zadnych operacji po podaniu PIN`u tzn, nie sprawdzalem stanu konta ani nic, ciekawe jak wtedy by reagowal. Moze ktos mial tego typu sytuacje, napisalem tez do Skrilla, zobaczymy jaka bedzie odpowiedz.
Jezeli to nic nie da sprobuje jeszcze raz, a w przypadku niepowodzenia zarzadam przypomnienia PIN&#39;u i bede czekal na list.
Akurat miałem taką samą sytuację parę dni temu. Wprowadziłem PIN, wskoczyło, wybrałem kwotę jaką chcę wypłacić i po tym przed wypłaceniem dostałem info o złym PINie. Myślałem, że to może błąd bankomatu, 2 raz wbiłem ten sam PIN (oczywiście błędny), później 3 i też mi kartę zablokowało.
Ale masz rację, dziwne jest to, że po wstukaniu kodu nie pokazuje od razu &quot;błędny PIN&quot;, tylko dopiero przed samą wypłatą. Taka widocznie specyfika...
Skontaktuj się mailowo z działem obsługi klienta, ja tam mam VIPa - sprawa załatwiona w 3-4 godziny. Dla pewności wyślij sobie ten PIN listownie, dochodzi w kilka dni roboczych (również sprawdzone ;))
 
Do góry Bottom