>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE + 2 FREEBETY!<<<

Wypłata z Moneybookers - Skrill

paint12 130

paint12

Użytkownik
tak czytam ten temat i czytam to troche problemow z czasem wypłaty od nich jest. Moge zrobić tak że wpłace sobie kase na william hill z MB i z WH na konto bankowe nie bd problemów ?
 
J 0

jacqqq

Użytkownik
Witam mam pytanie, czy mail potwierdzający przetworzenie wypłaty to to samo co mail potwierdzający zlecenie wypłaty tzw Withdrawal confirmation?
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Witam mam pytanie, czy mail potwierdzający przetworzenie wypłaty to to samo co mail potwierdzający zlecenie wypłaty tzw Withdrawal confirmation?
mail potwierdzający jest wysyłany automatycznie jak zlecisz wypłatę, a mail o tym że wypłata została przetworzona wysyłany jest po tym jak pieniądze zostaną wysłane na twoje konto. Po otrzymaniu meila o tym że twoja wypłata została przetworzona kasa jest zazwyczaj do 24h na koncie
 
P 0

pm18

Użytkownik
Przy wypłacie pieniędzy z konta podałem zły numer rachunkowego- nie wpisałem ostatniej liczby - w operacjach mam wpisane, że już kasa zostala wysłana. Może ktoś mi pomoc - co mam teraz zrobic? Jakie mam szanse na zwrot pieniedzy? Prosze o szybka odpowiedz..
 
A 861

amigo007

Użytkownik
U mnie troche dziwna sytuacja. Zleciłem wypłatę na konto bankowe w piątek 19.10 o 14:57. Po jakichś 2 godzinach status w wyciągu na koncie skrill zmienił się na przetworzony. Czyli myślałem, że wysłali przelew. W sobotę wysłałem jeszcze e-mail do supportu z pytaniem czy mój przelew już został do mnie wysłany, i kiedy mniej/więcej będę miał kasę na koncie bankowym. O dziwo w niedzielę! dostałem odpowiedź z supportu (myślałem że najprędzej w poniedziałek), że moja wypłata została przetworzona i czas oczekiwania na przelew to 2-5 dni. Dzisiaj oczywiście kasy jeszcze nie otrzymałem, za mało czasu. Liczyłem bardziej na jutrzejszy dzień. Natomiast dopiero dzisiaj otrzymałem automatyczny mail ze skrill, że moja wypłata jest przetwarzana i powinna zostać &quot;wkrótce wysłana na konto&quot;. Data &quot;przetwarzania&quot; dzisiaj 22-go 15:59. TAK więc czy oni sobie jakieś jaja robią? Czy mój przelew został dopiero fizycznie dzisiaj o 15:59 wysłany. Tak więc support okłamywał mnie, że moja wypłata została przetworzona? Jeśli tak jest to kasę pewnie najwcześniej zobaczę w środę albo nawet w czwartek. Porażka.. Czy oni mogą tak jawnie wprowadzać klientów w błąd? Co się działo z moimi pieniędzmi przez tyle czasu, i czy warto składać do nich jakąś reklamację czy coś podobnego?
 
C 0

calik

Użytkownik
witam.
Mam pytanie. Jeśli przeleje pieniądze z buka na konto w MB, to moge pieniądze z MB wysłać na konto znajomego czy wyłącznie moge tylko na moje?
 
dejf 98

dejf

Użytkownik
Napisałem do supportu bo.. weryfikacja przez 2 różne karty nie przeszła, a przelew na poniżej 50pln.. nie zawierał nigdzie pola &quot;adnotacja&quot; :/
a sprawdziłem limity - pozostało mi dużo zapasu, więc nie wiem skąd ta weryfikacja
 
dejf 98

dejf

Użytkownik
Napisałem do supportu bo.. weryfikacja przez 2 różne karty nie przeszła, a przelew na poniżej 50pln.. nie zawierał nigdzie pola &quot;adnotacja&quot; :/

a sprawdziłem limity - pozostało mi dużo zapasu, więc nie wiem skąd ta weryfikacja
4 dni temu wysłałem maila do supportu z prośbą o pomoc w weryfikacji - zero odzewu.
jaki jest do nich e-mail ? bo korzystałem z formularza na stronie.

podane przez nich metody weryfikacji nie powiodły się - karta i przelew na mniej niz 50pln
 
snoopdogg 369

snoopdogg

Forum VIP
Myślę, że rozwiązałem swój problem ( identyczny jak Dejfa ) przesłałem screen przelewu i czekam na odp. Poniżej wiadomość z Moneybookers.
Szanowny Panie ,
Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Skrill (Moneybookers).
Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że dostał Pan komunikat o weryfikacji swojego konta bankowego w wyniku rutynowej kontroli bezpieczeństwa i ponieważ każda weryfikacja konta daje coraz więcej limitów. W chwili obecnej nie ma Pan weryfikacji nazwiska, a jest to jedna z podstawowych weryfikacji jeżeli chodzi o wypłacanie środków.
Aby zwiększyć Pana limit o kolejne 15 000 EUR i jednocześnie zweryfikować Pana nazwisko możemy zweryfikować Pana konto bankowe, które do tej pory nie jest jeszcze zweryfikowane.
Możemy w tej sytuacji przeprowadzić procedurę ręcznej weryfikacji Pana konta bankowego na podstawie dokonanej wypłaty. Abyśmy mogli to zrobić należy wysłać do nas plik jpg/gif/pdf zawierający skan dokumentu bankowego lub zrzut ekranu, potwierdzającego dokonanie wypłaty z dnia 03/11/2012 (&quot;Trn 748492416 03 Nov 12 Withdraw Bank transfer 150.00 PLN processed &quot;).
Ważne, aby dokument zawierał wszystkie niezbędne dane:
- Imię i nazwisko Pana jako odbiorca
- Skrill/Moneybookers Ltd jako nadawca
- Numer konta bankowego (lub przynajmniej jego fragment)
- Szczegóły transakcji
Albo jeśli Pan woli to możemy przeprowadzić procedurę ręcznej weryfikacji Pana konta bankowego na podstawie wyciągu bankowego lub zrzutu ekranu.
Ważne, aby dokument zawierał wszystkie niezbędne dane:
- Imię i nazwisko Pana
- Pełne dane bankowe (SWIFT/Kod Banku oraz Numer Pana konta bankowego)
- Data(dokument ten musi być wydany w ciągu ostatnich 6 miesięcy)
Aby przesłać plik, wystarczy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następnie przejść do zakładki &quot;Pomoc drogą elektroniczną&quot; -&gt; &quot;Konto/bezpieczeństwo&quot;-&gt; &quot;Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów&quot;. Prosimy wprowadzić numer ID odnoszący się do tej sprawy w wyznaczonym polu. Numer ID Pana sprawy znajduje się w temacie niniejszego e-maila.
Mamy nadzieję, że podane informacje okażą się dla Pana pomocne. W razie wątpliwości czekamy na pytania.
Pozdrawiam,
Alek
Dział Obsługi Klienta Skrill (Moneybookers)
 
M 0

matashow

Użytkownik
Witam,
Mam pytanie odnośnie wypłaty z Betfair przez Skirll Moneybookers. Jak to zrobić aby wszystko było ok ?
Dokonałem wpłaty na Betfair przez Moneybookers, miałem jakąś tam weryfikację i jak dokonać pierwszej (i następnych) wypłat tak aby nie było problemów z wypłatami ?
Pozdrawiam
 
dejf 98

dejf

Użytkownik
Myślę, że rozwiązałem swój problem ( identyczny jak Dejfa ) przesłałem screen przelewu i czekam na odp. Poniżej wiadomość z Moneybookers.
o, rewelka!

powiedz mi tylko na jaki adres się z nimi kontaktować?
 
snoopdogg 369

snoopdogg

Forum VIP
Dejf wchodzisz w &quot;Pomoc drogą elektroniczną&quot; potem w Ogólne kwestie dotyczące sekcji &#39;Moje Konto&#39; i opisujesz sytuację.
 
L 147

luminat

Użytkownik
Witam,
Mam pytanie odnośnie wypłaty z Betfair przez Skirll Moneybookers. Jak to zrobić aby wszystko było ok ?
Dokonałem wpłaty na Betfair przez Moneybookers, miałem jakąś tam weryfikację i jak dokonać pierwszej (i następnych) wypłat tak aby nie było problemów z wypłatami ?
Pozdrawiam
Wystarczy, że wyślesz im skan dowodu osobistego i rachunek. Jeśli chcesz grać mecze rozgrywane na terenie Australii, musisz przejść bardziej skomplikowaną procedurę weryfikacji (KYC).
Tak naprawdę z ważnych imprez sportowych nie będziesz mógł obstawiać tylko Australian Open w tenisie, bo te środki w tym przypadku zostaną zablokowane aż do momentu pełnej weryfikacji KYC.
Bez weryfikacji KYC można zakładać się w betfair o wszystko, oprócz wspomnianego wyżej rynku australijskiego.
 
M 0

maik86

Użytkownik
Witam serdecznie. Od dobrych 10 dni mam zablokowane konto na MB. Chcąc wysłać pieniądze wyskakuje mi taki komunikat:

Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.
Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.
Od miesiąca mam zweryfikowane konto (przysłali mi list do domu).
Trzy dni temu napisałem im maila.
Do chwili obecnej nie ma odzewu z ich strony. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i jak sobie z nim poradzić? Dziękuje
 
dejf 98

dejf

Użytkownik
orientuje się ktoś jakie kwoty można bezpiecznie wypłacac z MB/skrill na konto, aby nikt sie tym nie zainteresował? jak to wygląda od strony prawnej?
 
Do góry Bottom