>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Wpłaty i wypłaty w Unibet

Status
Zamknięty.
D 0

duzylotek

Użytkownik
Miał może ktoś problem tego typu że musiał wysyłać do Unibet jakieś oświadczenia lub skargi pocztą tradycyjną.
U mnie zdarzyła się dzisiaj dziwna sytuacja.
Jakiś miesiąc temu założyłem konto w Unibet i wpłaciłem sobie 200 zł. Ugrałem po jakimś czasie 1200 zł i zleciłem wypłate. Po jakimś czasie zaniepokojony że kasa nie wpływa zbyt długo, chciałem się zalogowac a tu zonk- konto zablokowane. Piszę i dzwonię do babki a ona mi mówi że konto zostanie zablokowane bo załozyłem je z niewłaściwego linka. Kazała załozyć nowe konto o innej nazwie uzytkownika z linka ze strony Unibet, oczywiście dowód osobisty, rachunek, numer buta i fiuta musiałem wysłać. Ok załozyłem to konto, jednakże depozyt który złozyłem na 1 koncie, ich wydział finansowy mi przetransferował na moje nowe konto, wygrana ze starego konta konfiskując. Na nowym koncie jakoś mi się udało z tego ugrac 800 zł i wypłaciłem. Za 2 dni miałem kase na koncie, wiec pomyslalem ze solidna firma.
Wczoraj dokonałem wpłaty 530 zł z mojego moneybookers i przez noc ugrałem 2130 zł, więc ponownie zleciłem wypłatę. O 10:10 przyszedł e-mail że Suma podjęta, natomiast o 11:00 przyszedł email że potwierdzenie depozytu na te same kwote co zleciłem wypłatę. Loguję się do konta a tu że konto zablokowane. Dzwonie do babki a ona mi mówi że posiadam 2 konta a to jest niezgodne z regulaminem i moje konto pozostanie zablokowane a środki skonfiskowane. Nie poddajac się zaczelem pisac emaile a baba mi odpisała że:
cyt:
&quot; Witam serdecznie Panie Arkadiuszu !
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału finansowego Pana konto zostało zablokowane, bez możliwości powrotu do gry.
Zgodnie z naszym regulaminem punktu 2.3 Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:
- Odmówienia otwarcia i/lub zamknięcia istniejącego Konta, bez jakichkolwiek wyjaśnień.
Decyzja w tej sprawie jest ostateczna i jakiekolwiek odwołania od tej decyzji nie będą uwzględniane. Z przykrością informuję, że Biuro Obsługi Klienta nie będzie w stanie udzielić jakiejkolwiek dalszej pomocy w tej sprawie. Proszę również pamiętać, że:

2.3.
Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:

Zatrzymania i/lub skonfiskowania środków dostępnych na Koncie w Unibet i/lub odrzucenia żądania wypłaty w przypadku bezpośredniego albo pośredniego naruszenia Regulaminu Unibetu i/lub innego nieuprawnionego działania dokonanego w związku z typowanym wydarzeniem i/lub transakcjami na Koncie w Unibet. Powyższe znajduje zastosowanie w przypadku, gdy dane wydarzenie pozostaje w związku z Kontem w Unibet i/lub kwestionowanym żądaniem wypłaty.

W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta &quot;

Więc napisałem im żeby zwrócili mi chociaż depozyt a baba na to:
cyt:
Witam serdecznie Panie Arkadiuszu!
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału w związku z naszą procedurą w firmie Unibet, w celu odwołania i zgłoszenia reklamacji na temat Pana środków na koncie oraz dokonanego depozytu należy przesłać do nas oficjalną skargę drogą pocztową. Jak tylko otrzymamy skargę wyślemy do Pana potwierdzenie drogą mailową.
Proszę pamiętać, że to jest nasze postępowanie reklamacyjne w takich wypadkach i sprawa zostanie oddana do sprawdzenia przez dyrekcję Unibet, jak tylko otrzymamy Pana list. Następnie zostanie Pan powiadomiony o decyzji drogą mailową.
Poniżej znajduje się adres, pod który należy wysłać swoją skargę:
Head of Customer Service, Unibet, PO Box 17, Gzira, Malta.

W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta &quot;

No łapy mi opadły, teraz mam pytanie do ludzi tutaj na forum.
Czy ktoś z was wysyłał cokolwiek do tej firmy, jak to długo idzie na Maltę i jak długo takie rzeczy rozpatrują. Bądź co bądź ale 530 zł piechotą nie chodzi.
 
madman 1,6K

madman

Użytkownik
Witajcie, pisalem juz do unibetu, nie dostalem jeszcze odpowiedzi, ale jeszcze chcialem sie dopytac Was, bo przypadarzyla mi sie pewna pomylka.

Otoz, dokonalem wyplaty poprzez przelew bankowy, ale pomylilem sie odnosnie numeru IBAN konta, podalem inny, poniewaz nie bardzo zawsze sie na tym znalem. Podalem inny numer IBAN, a inny Numer Konta.

W sensie w pozycji numer konta - podalem swoj nr rachunku konta (ten wlasciwy), a w ibanie, &quot;niechcacy&quot; przez wlasna nie uwage wpisalem inny nr konta przez pomylke. Teraz pytanie - ktory nr rachunku biora pod uwage?

Rozumiem, ze przelewaja na ten nr rachunku tak jak jest na tym zdjeciu - http://img.bukmacherskie.com/unibet/8.PNG

Czyli pozycja &quot;numer konta&quot; jest najwazniejsza i wysylaja na ten nr pieniazki?
 
A 0

annamichalina

Użytkownik
Orientujecie się ile się czeka na odblokowanie konta? Zleciłam wypłatę, postawiłam zakład i zablokowali mi konto. Posłałam im wszystkie potrzebne skany. Wie ktoś jak długo trwa weryfikacja?
 
L 0

lulek96

Użytkownik
Mam pytanie, bo trochę się denerwuję. Fakt, że pieniądze raczej małe, ale zawsze. Wypłacilem 65 zł z unibetu przelewem bankowym 5.04.

Nie martwiłbym się niczym, bo przelew trwa od 3 do 10 dni według unibetu, jednak dostałem na maila dzień po zleceniu wypłaty:

Poniższa transakcja wypłaty pieniędzy z Twojego konta została przeprowadzona:

Data: 2011-04-06 12:59
Kwota: 65.00 PLN

a na koncie do tej pory ani widu ani słychu pieniędzy, a z maila według mnie wynika, że transakcja została zakończona.

Powinienem działać, czy źle zrozumiałem tego maila?
 
S 3

skolim1916

Użytkownik
a ja mam pytanie bo na Unibet mozna wplaca podobna bonem UKASH a wiec jesli wplace np. 10zl czy bede mogl sobie grac itp? czy to musi byc ta minimalna ze musze wplacic te 80zl?
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Kilka razy wypłacałem i nigdy nie chcieli skanów, grałem w nocy w pokera dzisiaj o 5 rano zleciłem wypłatę z Unibet na konto MB.
Ok godz 12 nie mogłem już się zalogować na moje konto Unibet, gdy próbuje zalogować się na pokera pisze, Your account is locked, pls conaatact support przy próbie zalogowania się na stronie wyskakuje komunikat niedozwolony login
Na moje pytanie co jest i dlaczego konto jest zablokowane dostałem odpowiedz:
Dlaczego oni chcą nagłe tyle dokumentów ? miał ktoś z nimi takie problemy ?
Dear

Thank you for contacting Unibet. Unibet is obliged to carry out security checks on its customers. These security checks have to be done to guarantee the right level of security for both parties involved. As a part of this security check we kindly ask you to respond to this e-mail enclosing the following documents
How do I verify this?
Validating your account is simple. All you need to do is email the following documents as a reply to this email.
1. Verify your identity
Provide a digital photograph in colour of your government–issued ID card, driving license or passport that clearly displays:

• Document number (ID number, license number, passport number), your full name and date of birth
• No black/blurred portions (all details must be in focus)
• All four corners of the document (i.e. no cropping)
• Expiry date that has not passed
• Front and back of the ID card or license
2. Verify your address
Provide one digital photograph in colour of a paper utility bill or paper bank/credit-card statement that clearly displays:
• Your name and address
• An issue date within the last 3 months
• All four corners of the bill/statement (i.e. no cropping)
Acceptable utility bill statements include landline phone, heating, water, electricity, and municipal government correspondence where address and name is shown is also accepted. E.g. a letter from your local tax office, police or registry office.
3. Verify your Moneybookers account
Provide a Printscreen of your Moneybookers Profile page
• your name and account details have to be visible for us
How do I take a print screen?
You do this by entering to web page where the information above is showing, you then press your Prt Scrn-button at the top right part of your keyboard. Open up a Paint document and press Ctrl-button on your bottom left hand side on keyboard and the letter V on keyboard at the same time. This command will paste your print screen in to your paint document. Please save this document as a jpeg-file and attach it in an e-mail to us.
Should you need further assistance regarding this request then please keep the original information of this e-mail when responding to us.
We assure you that we will treat all this information confidentially and it is only for internal use. Once we have received the documents you will not be requested to send the same ones again while they remain valid.
If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us. Kindly send the previous correspondence with your email.
Best Regards,
Valentina
Unibet Support
Unibet International Ltd
eGaming&#39;s 2008 European Sportsbetting Operator of the year

 
swoorek 85

swoorek

Użytkownik
Dlaczego oni chcą nagłe tyle dokumentów ? miał ktoś z nimi takie problemy ?
Za dużo wygrałeś w pokera :razz: , ???? złodzieje .

Rozumiem, ze przelewaja na ten nr rachunku tak jak jest na tym zdjeciu - http://img.bukmacherskie.com/unibet/8.PNG

Czyli pozycja &quot;numer konta&quot; jest najwazniejsza i wysylaja na ten nr pieniazki?
Błąd w przelewie i co dalej ?
&quot; ... Wykorzystywany w bankach elektroniczny system rozrachunków międzybankowych, w skrócie ELIKSIR, dokonuje identyfikacji odbiorcy przelewu biorąc pod uwagę tylko podany numer rachunku. Nie porównuje go z nazwiskiem czy też nazwą wpisaną na druku polecenia przelewu. Paradoksalnie, nawet jeśli numer rachunku bankowego i dane odbiorcy nie będą zgodne, to przelew i tak zostanie zrealizowany ... &quot;
To trochę .. dziwne ;) Można założyć konto w buku na Jan Kowalki , złożyć depozyt , pograć i wypłacić na zupełnie kogoś innego ;) Pfff :grin:
 
mobilny 260

mobilny

Użytkownik
Witam.. mam pytanko niedawno wpłaciłem pieniążki do Unibetu i teraz będę wypłacał... mam wysłać skan dowodu czy mogę bez tego ? A, i muszę wpisać IBAN skoro pisze że konieczne tylko w wypadku EURO ?
Z góry dziękuje.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Przy pierwszej wypłacie możesz zostać poproszony o wysłanie scanu dowodu. Jeśli tak będzie otrzymasz info na maila.
Ja mam możliwość wypłaty w PLN i nie muszę IBANu podawać. Jeśli masz walutę euro to raczej musisz wpisać IBAN.
 
obserwator-m 9,1K

obserwator-m

Forum VIP
W ciągu dnia dostaniesz...
Ode mnie nie żądali niczego, aczkolwiek mogą żądać jak każdy...
Pamiętaj, że jeśli to Twoja 1. wypłata, to żeby wypłacić przez MB wcześniej musisz dokonać depozytu tą metodą.
 
Otrzymane punkty reputacji: +1
K 16

kinder-jajko

Użytkownik
No to juz wszystko wiem.
Wyplata zlecona dzisiaj w środę 07 września o 6.50
Kasa na koncie o 11.45 - czas wejścia na konto MB
Bardzo ładnie i bez scanów.
 
S 0

szulerax

Użytkownik
Witam gram na Unibecie od około pół roku i za każdym razem gdy zlecałem wypłatę mail informacyjny że wypłata została wykonana przychodził w dniu zlecenia wypłaty czasami na następny dzień - przeważnie kasa szła 3 dni, teraz czekam już 2 dzień a maila potwierdzającego wypłatę ani widu ani słychu, w historii oczywiście wypłata jest widoczna. Wiem że mają 10 dni na wypłatę ale chciałem się dowiedzieć jak długo wy czekacie na maila i pieniądze oczywiście mówimy tutaj o przelewie na konto.
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom