Miał może ktoś problem tego typu że musiał wysyłać do Unibet jakieś oświadczenia lub skargi pocztą tradycyjną.
U mnie zdarzyła się dzisiaj dziwna sytuacja.
Jakiś miesiąc temu założyłem konto w Unibet i wpłaciłem sobie 200 zł. Ugrałem po jakimś czasie 1200 zł i zleciłem wypłate. Po jakimś czasie zaniepokojony że kasa nie wpływa zbyt długo, chciałem się zalogowac a tu zonk- konto zablokowane. Piszę i dzwonię do babki a ona mi mówi że konto zostanie zablokowane bo załozyłem je z niewłaściwego linka. Kazała załozyć nowe konto o innej nazwie uzytkownika z linka ze strony Unibet, oczywiście dowód osobisty, rachunek, numer buta i fiuta musiałem wysłać. Ok załozyłem to konto, jednakże depozyt który złozyłem na 1 koncie, ich wydział finansowy mi przetransferował na moje nowe konto, wygrana ze starego konta konfiskując. Na nowym koncie jakoś mi się udało z tego ugrac 800 zł i wypłaciłem. Za 2 dni miałem kase na koncie, wiec pomyslalem ze solidna firma.
Wczoraj dokonałem wpłaty 530 zł z mojego moneybookers i przez noc ugrałem 2130 zł, więc ponownie zleciłem wypłatę. O 10:10 przyszedł e-mail że Suma podjęta, natomiast o 11:00 przyszedł email że potwierdzenie depozytu na te same kwote co zleciłem wypłatę. Loguję się do konta a tu że konto zablokowane. Dzwonie do babki a ona mi mówi że posiadam 2 konta a to jest niezgodne z regulaminem i moje konto pozostanie zablokowane a środki skonfiskowane. Nie poddajac się zaczelem pisac emaile a baba mi odpisała że:
cyt:
" Witam serdecznie Panie Arkadiuszu !
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału finansowego Pana konto zostało zablokowane, bez możliwości powrotu do gry.
Zgodnie z naszym regulaminem punktu 2.3 Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:
- Odmówienia otwarcia i/lub zamknięcia istniejącego Konta, bez jakichkolwiek wyjaśnień.
Decyzja w tej sprawie jest ostateczna i jakiekolwiek odwołania od tej decyzji nie będą uwzględniane. Z przykrością informuję, że Biuro Obsługi Klienta nie będzie w stanie udzielić jakiejkolwiek dalszej pomocy w tej sprawie. Proszę również pamiętać, że:
2.3.
Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:
Zatrzymania i/lub skonfiskowania środków dostępnych na Koncie w Unibet i/lub odrzucenia żądania wypłaty w przypadku bezpośredniego albo pośredniego naruszenia Regulaminu Unibetu i/lub innego nieuprawnionego działania dokonanego w związku z typowanym wydarzeniem i/lub transakcjami na Koncie w Unibet. Powyższe znajduje zastosowanie w przypadku, gdy dane wydarzenie pozostaje w związku z Kontem w Unibet i/lub kwestionowanym żądaniem wypłaty.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta "
Więc napisałem im żeby zwrócili mi chociaż depozyt a baba na to:
cyt:
Witam serdecznie Panie Arkadiuszu!
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału w związku z naszą procedurą w firmie Unibet, w celu odwołania i zgłoszenia reklamacji na temat Pana środków na koncie oraz dokonanego depozytu należy przesłać do nas oficjalną skargę drogą pocztową. Jak tylko otrzymamy skargę wyślemy do Pana potwierdzenie drogą mailową.
Proszę pamiętać, że to jest nasze postępowanie reklamacyjne w takich wypadkach i sprawa zostanie oddana do sprawdzenia przez dyrekcję Unibet, jak tylko otrzymamy Pana list. Następnie zostanie Pan powiadomiony o decyzji drogą mailową.
Poniżej znajduje się adres, pod który należy wysłać swoją skargę:
Head of Customer Service, Unibet, PO Box 17, Gzira, Malta.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta "
No łapy mi opadły, teraz mam pytanie do ludzi tutaj na forum.
Czy ktoś z was wysyłał cokolwiek do tej firmy, jak to długo idzie na Maltę i jak długo takie rzeczy rozpatrują. Bądź co bądź ale 530 zł piechotą nie chodzi.
U mnie zdarzyła się dzisiaj dziwna sytuacja.
Jakiś miesiąc temu założyłem konto w Unibet i wpłaciłem sobie 200 zł. Ugrałem po jakimś czasie 1200 zł i zleciłem wypłate. Po jakimś czasie zaniepokojony że kasa nie wpływa zbyt długo, chciałem się zalogowac a tu zonk- konto zablokowane. Piszę i dzwonię do babki a ona mi mówi że konto zostanie zablokowane bo załozyłem je z niewłaściwego linka. Kazała załozyć nowe konto o innej nazwie uzytkownika z linka ze strony Unibet, oczywiście dowód osobisty, rachunek, numer buta i fiuta musiałem wysłać. Ok załozyłem to konto, jednakże depozyt który złozyłem na 1 koncie, ich wydział finansowy mi przetransferował na moje nowe konto, wygrana ze starego konta konfiskując. Na nowym koncie jakoś mi się udało z tego ugrac 800 zł i wypłaciłem. Za 2 dni miałem kase na koncie, wiec pomyslalem ze solidna firma.
Wczoraj dokonałem wpłaty 530 zł z mojego moneybookers i przez noc ugrałem 2130 zł, więc ponownie zleciłem wypłatę. O 10:10 przyszedł e-mail że Suma podjęta, natomiast o 11:00 przyszedł email że potwierdzenie depozytu na te same kwote co zleciłem wypłatę. Loguję się do konta a tu że konto zablokowane. Dzwonie do babki a ona mi mówi że posiadam 2 konta a to jest niezgodne z regulaminem i moje konto pozostanie zablokowane a środki skonfiskowane. Nie poddajac się zaczelem pisac emaile a baba mi odpisała że:
cyt:
" Witam serdecznie Panie Arkadiuszu !
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału finansowego Pana konto zostało zablokowane, bez możliwości powrotu do gry.
Zgodnie z naszym regulaminem punktu 2.3 Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:
- Odmówienia otwarcia i/lub zamknięcia istniejącego Konta, bez jakichkolwiek wyjaśnień.
Decyzja w tej sprawie jest ostateczna i jakiekolwiek odwołania od tej decyzji nie będą uwzględniane. Z przykrością informuję, że Biuro Obsługi Klienta nie będzie w stanie udzielić jakiejkolwiek dalszej pomocy w tej sprawie. Proszę również pamiętać, że:
2.3.
Unibet zastrzega sobie, w każdym czasie i według własnego uznania, prawo do:
Zatrzymania i/lub skonfiskowania środków dostępnych na Koncie w Unibet i/lub odrzucenia żądania wypłaty w przypadku bezpośredniego albo pośredniego naruszenia Regulaminu Unibetu i/lub innego nieuprawnionego działania dokonanego w związku z typowanym wydarzeniem i/lub transakcjami na Koncie w Unibet. Powyższe znajduje zastosowanie w przypadku, gdy dane wydarzenie pozostaje w związku z Kontem w Unibet i/lub kwestionowanym żądaniem wypłaty.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta "
Więc napisałem im żeby zwrócili mi chociaż depozyt a baba na to:
cyt:
Witam serdecznie Panie Arkadiuszu!
Uprzejmie informuję , że po uzyskaniu odpowiedzi od naszego Wydziału w związku z naszą procedurą w firmie Unibet, w celu odwołania i zgłoszenia reklamacji na temat Pana środków na koncie oraz dokonanego depozytu należy przesłać do nas oficjalną skargę drogą pocztową. Jak tylko otrzymamy skargę wyślemy do Pana potwierdzenie drogą mailową.
Proszę pamiętać, że to jest nasze postępowanie reklamacyjne w takich wypadkach i sprawa zostanie oddana do sprawdzenia przez dyrekcję Unibet, jak tylko otrzymamy Pana list. Następnie zostanie Pan powiadomiony o decyzji drogą mailową.
Poniżej znajduje się adres, pod który należy wysłać swoją skargę:
Head of Customer Service, Unibet, PO Box 17, Gzira, Malta.
W razie jakichkolwiek wątpliwości bardzo proszę o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.
Pozdrawiam,
Aneta
Biuro Obsługi Klienta "
No łapy mi opadły, teraz mam pytanie do ludzi tutaj na forum.
Czy ktoś z was wysyłał cokolwiek do tej firmy, jak to długo idzie na Maltę i jak długo takie rzeczy rozpatrują. Bądź co bądź ale 530 zł piechotą nie chodzi.