Weryfikacja trwa maksymalnie kilka dni. Dokumenty, które przesłałaś na pewno zostały już sprawdzone. Nawet pracownicy Unibet nie są tak niedorozwinięci żeby parę papierków sprawdzać kilka tygodni. To jest zwykłe przetrzymywanie kasy. Za kilka tygodni pewnie napiszą, że wymagają jeszcze jednego dokumentu, który będą sprawdzać następny miesiąc... Frajerzy, nie mogą się pogodzić z wypłatą większej wygranej, a tym bardziej dla kobiety, więc grają na czas.
Napisz do nich maila z pytaniem, który punkt w regulaminie unibet pozwala im przetrzymywać twoje środki aż tyle czasu.
Są organizacje, do których możesz napisać, np.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam wypłaty środków. To co wypisują pracownicy BOK Unibet woła o pomstę do nieba. Tak nierzetelnych osób dawno nie widziałam, a to tylko burzy wizerunek firmy.
Tydzień temu otrzymałam maila, po wielu upomnieniach
"Witam serdecznie! Dziękuję za kontakt z Unibet. Uprzejmie informuję, że środki zostały wypłacone z konta Unibet w dniu dzisiejszym. Konto pozostanie zablokowane.", a dzisiaj po prawie tygodniu "
Uprzejmie informuję, że nasz Wydział finansowy wciąż oczekuje danych Pani konta bankowego, w celu realizacji wypłaty z konta Unibet. Bardzo proszę o przesłanie -numeru konta bankowego kończącego się-0417, -numeru konta IBAN, - numer konta BIC (Swift), a także imię i nazwisko właściciela konta. Proszę o dokładne informacje, do kogo należy podane konto bankowe i mimo innych danych, wysłać podany dokument, z którego dokonała Pani wpłaty, a także zgodę tej osoby na użycie konta do wpłat na konto Unibet."
Już dawno temu dostali w/w dane i chcieli wypłacić pieniądze na SWOJE konto, na które wpłaca się pieniądze przelewem bankowym. Następnie zażądali numeru konta i danych właściciela konta, z którego dokonano depozytu, tylko że pieniądze wpłacałam w okienku, w BOŚ Banku, bo tam też mają polskie konto, więc jak mogłam coś takiego wysłać? Korespondecja jak z dzieckiem 3 letnim, normalnie aż żal czytać, to co przysyłają, bo robią z siebie idiotów.
Z tego ostatniego maila wynika, że mam na piśmie uzyskać zgodę osoby, która przyjmowała ode mnie pieniądze, że wyraziła zgodę na przelew. Normalnie paranoja, a przecież wpłata może być dokonana z konta innej osoby, w tym przypadku banku, więc naprawdę brak słów...