Witam.
Tu Maja z Działu Obsługi Klienta William Hill.
Piszę w celu poinformowania, że wypłata ( numer referencyjny transakcji #...... ) została w pełni zatwierdzona.
Srodki powinny zostać zaksięgowane na koncie w ciągu 3-5 dni roboczych.
Przelew bankowy to jedyna w chwili obecnej opcja wypłaty na koncie. Zgodnie z punktem 7.9, zawartym w Warunkach korzystabia ze strony:
7.9 Będziemy starać się zrealizować Państwa życzenia dotyczące żądanej metody płatności i waluty. Jednakże nie możemy tego zagwarantować. Dlatego też możemy przetworzyć wypłatę i dokonać jej przy użyciu innych metod niż zażądane przez Państwa, np. przez innych operatorów płatności, przekaz bankowy lub przelew. Podobnie, w niektórych przypadkach waluta Państwa wypłaty może być inna niż waluta, w której wpłacili Państwo depozyt lub, której Państwa żądali. Dla uniknięcia wątpliwości, wszystkie wypłaty podlegają postanowieniom paragrafu5.2 dotyczącego przeprowadzania przez nas Kontroli
W razie dodatkowych pytań zapraszamy ponownie do kontaktu.
Z poważaniem
Maja
William Hill Online
Polski Dział Obsługi Klienta