TO DŁUGI POSTA ALE WARTY TWOJEJ UWAGI, PIENIĘDZY, CIERPLIWOŚCI I DECYZJI PRZY WYBORZE BUKMACHERA!!
Tobet to największa porażka z jaką miałam do czynienia... Jestem użytkownikiem różnych serwisów i regularnie tyuję od trzech lat. Znam praktycznie każdy regulamin na pamięć i przestrzegam go bardzo regorystycznie ze względu na troskę o własne fundusze.
Zarejestrowałam się w Tobet aby sprawdzić ten serwis ze względu na rekomendacje znajomych i zaczęła się moja przygoda...
Na początku wszystko pięknie ładnie bez najmniejszych problemów... wpłaciłam 300pln za pośrednictwem karty kredytowej i otrzymałam 150pln bonusu. Całkiem przyjemne, wzbudził moją sympatię.
Zweryfikowałam konto przez wysłanie dokumentów: standardowo potwierdzenie miejsca zamieszkania, skan dowodu i karty kredytowej. Status konta? zweryfikowane gotowe do wypłat.
Po czterech dniach typowania zleciłam wypłatę na kwotę ponad 2500pln.
Dział weryfikacji stwierdził ze zadzwoni do mnie aby zweryfikować konto (które już było zweryfikowane przez wysłanie dokumentów ale ok).
Po przeprowadzonej rozmowie na którą umawialiśmy się mailowo kilkukrotnie stwierdzili że niepoprawnie odpowiedziałam na większość zadanych pytań.
Nie wiem co miał na myśli prowadzący rozmowę Dawid z Security Department Tobet.com bo istotnie nie pomyliłam się w dacie swojego urodzenia, nie zapomniałam nazwiska ani adresu zamieszkania!
I później "opinia zostanie przesłana na maila ale to nie jest Pani konto" i klap słuchawką
Rozmawiałam w tym samym czasie na
live chacie z Martyną z supportu a oto rozmowa:
Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
Czat rozpoczęty 'Martyna'
Martyna: Witamy na
Live Chat w Tobet.
Renata Bartoń: witam ponownie Pani Martyno
Martyna: W czym moge pomóc?
Renata Bartoń: zauwazylam ze dzwonili Panstwo do mnie ale niestety nie zdazylam odebrac telefonu
Martyna: Witam Pani Renato
Renata Bartoń: czy moglaby Pani zlecic ponowne wykonanie połaczenia?
Martyna: Dobrze, przekazaliśmy Pani prośbę do Działu Bezpieczeństwa
Martyna: Za chwilę zadzwonimy ponownie
Martyna: Czy moge pomóc w czymś jeszcze?
Renata Bartoń: tak
Renata Bartoń: własnie otrzymalam telefon ale slyszalam tylko szum a później zerwanie połączenia nastąpiło
Martyna: Proszę o moment
Martyna: Prześlemy do Pani wiadomość email z informacją odnośnie weryfikacji konta
Martyna: Czy jest coś jeszcze w czym mogę pomóc?
Renata Bartoń: przepraszam ale wlasnie rozmawialam przez telefon
Renata Bartoń: ale otrzymalam informacje ze to nie jest moje konto co jest zupelnie niedorzeczne i niezrozumiale
Martyna: Przykro mi ale nie zmienimy naszej decyzji w tej sprawie
Martyna: Czy jest coś jeszcze w czym mogę Pani pomóc?
Renata Bartoń: chcialabym zrozumiec z jakiego powodu?
Renata Bartoń: i czy moje srodki zostaną wyplacone
Martyna: Zwrócimy Pani kwotę wpłaty
Renata Bartoń: jak to kwotę wpłaty!?
Renata Bartoń: a co z moimi wygranymi?
Renata Bartoń: dokonalam wszelkich staran i kalkulacji aby tego dokonac
Renata Bartoń: TO JEST MOJE KONTO!!
Martyna: Przykro mi ale nie zmienimy decyzji w tej sprawie
Renata Bartoń: Prosze mi wyjasnic z jakiego powodu ktos uznal ze nie jestem wlascicielka tego konta
Renata Bartoń: na podstawie zwyklej rozmowy kiedy udzielilam poprawnych odpowiedzi?
Renata Bartoń: To absurd
Martyna: Niestety ale Pani konto pozostanie zamknięte
Renata Bartoń: to nie jest odpowiedź na moje pytanie
Renata Bartoń: konto zostalo zweryfikowane
Renata Bartoń: przeslalam wszystkie wymagane przez panstwa dokumenty
Martyna: Niestety ale proces weryfikacji nie został zakończony powodzeniem i Pani konto pozostanie zamknięte
Renata Bartoń: dobrze, zgodze się z zamknięciem konta ale skonfiskowanie moich pieniedzy jest niezgodne z prawem
Martyna: Zgodnie z naszym regulaminem:
Martyna: 1.5 Konto Tobet jest kontem osobistym i tylko jego posiadacz ma prawo logować się do niego. Tobet nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z użycia konta przez osobę niepowołaną. Posiadacz konta ma obowiązek zachować hasło i nazwę użytkownika w tajemnicy i nie powinien udostępniać tych informacji osobom trzecim. Kwota każdego zakładu zawartego z użyciem właściwych posiadaczowi konta danych bezpieczeństwa zostanie pobrana z jego konta. Jeżeli posiadacz konta podejrzewa, iż nazwa użytkownika i hasło znalazły się w posiadaniu osoby niepowołanej, powinien natychmiast powiadomić o tym Tobet, aby otrzymać nowe dane bezpieczeństwa.
Martyna: Posiadacz konta nie może zawierać zakładów w imieniu innej osoby. Tobet zastrzega sobie prawo do anulowania każdego zakładu zawartego przez osobę trzecią.
Martyna: Przykro mi ale możemy zwrócić tylko kwotę wpłaty
Renata Bartoń: Na jakiej podstawie stwierdzacie ingerencje osób trzecich?
Martyna: Sama Pani stwierdziła iż zgadza się Pani z zamknieciem konta
Renata Bartoń: Nie zgadzam się z żadną z Państwa decycji, chciałam tylko poinformować że jestem w stanie się z tym pogodzić jesli nie osiągniemy kompromisu
Renata Bartoń: jednakże jestem dalej utwierdzona w przekonaniu ze jestescie w błędzie co do swojej decyzji
Martyna: Przykro mi ale nie zostanie ona zmieniona
Renata Bartoń: Pytam po raz kolejny na jakiej podstawie uznaliście ze nie jestem właściwym posiadaczem konta
Martyna: Została Pani poinformowana o tym w rozmowie telefonicznej
Martyna: Nie będziemy zmieniać decyzji w tej sprawie
Renata Bartoń: nie zostałam ponformowana o tym
Renata Bartoń: powiedzial tylko ze wiekszosc rzeczy
Martyna: Przykro mi ale decyzja w tej sprawie jest ostateczna
Koniec historii!
ZASTANÓW SIĘ JESZCZE RAZ PO PRZECZYTANIU MOICH DOŚWIADCZEŃ CZY CHCESZ RYZYKOWAĆ UTRATĘ SWOICH ZYSKÓW? Chcesz spać spokojnie czy martwić się o pieniądze powierzone bukmacherowi TOBET?
Wygrana daje dużo szczęścia, konfiskata przyprawia o wściekłość!
Omylność i niedorzeczność i brak fachowej obsługi klienta przez pracowników porażający!
NIE POLECAM!!