Nie będę pisał na privie. Dam tu, by wszyscy mogli zaznajomić się podejściem Tobet do klienta.
Mam u nich konto już jakiś czas, było zweryfikowane, dostałem też kilka wypłat.
Ale przy ostatniej wypłacie zażądali ode mnie ponownej weryfikacji.
Strasznie i specjalnie ją przeciągali, ale w końcu przeszedłem przez to. Po zalogowaniu widzę, że skany zostały zaakceptowane, konto jest zweryfikowane,
tylko kasy nie chcą wypłacić!
Okazuje się, że muszę niby przeprowadzić jeszcze weryfikację telefoniczną. Zadzwonić sam nie mogę, bo na stronie nie ma żadnego telefonu! Justysia obiecuje mi od wtorku, że ktoś zadzwoni, ale telefon milczy.
Wczoraj z nią czatowałem
Niby ktoś miał zadzwonić, ale oni dziś nie dzwonią i nawet nie odpowiadają na moje e-maile. Boją się lub wstydzą. Kasy nie ma!
Czat poniżej
Nie wiem czy się śmiać czy płakać
Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
Czat rozpoczęty 'Justyna'
Justyna: Witamy na
Live Chat w Tobet.
Ja: Moje konto jest już zweryfikowane, dostałem wiadomość e-mailem, ale wciąż czekam na wypłatę.
Justyna: Sprawdze to dla Pana
Justyna: Proszę o moment
Ja: Widzę, że konto jest potwierdzone po zalogowaniu.
Justyna: Niestety ale musimy skontaktować się z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta Tobet
Justyna: Pozstaramy się jeszcze dziś skontaktować z Panem w tej sprawie
Ja: Przecież angielski support potwierdził konto. Nie rozumiem - nowe schodzy????
Ja: Dostałem e-mila od nich z potwierdzeniem. O co chodzxi w tym wszystkim????
Ja: A co jest tak trudnego w tych staraniach. Wystarczy zadzwonić do mnie pod nr xxxxxxxxx
Justyna: Jeszcze dziś postaramy się skontaktować z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta
Ja: Nie macie się starać, tylko niech ktoś zadzwoni i wyjaśni mi to wszystko. Takie to trudne?
Ja: ?????
Justyna: Jeszcze dziś będziemy kontaktować się z Panem
Ja: No to niechże ktoś to zrobi. Dziś to jak chcę otrzymać wypłatę!!!
Justyna: Postaramy się jutro do Pana zadzwonić w tej sprawie
Ja: Co mi Pani za bzdury wypisuje. Miało być dziś, a teraz jest jutro? Jutro będzie pojutrze?
Justyna: Dział Bezpieczeństwa jest zamknięty w weekendy
Ja: To jest po prostu robienie mi pod górę i szczyt niekompetencji.
Ja: Dziś jest czwartek, a to nie jest weekend!
Ja: Niech się Pani ogarnie wreszcie!
Ja: Czekam na rzeczową odpowiedź, a nie kręcenie lodów
Justyna: Zgodnie z wymogiem LGA musimy dokładnie zweryfikować Pańskie konto
Ja: Przecież jest zwreyfikowane!
Justyna: Prosze oczekiwać na telefon od nas w sprawie weryfikacji
Ja: Telefon milczy od wtorku. We wtorek Pani obiecała że ktoś zadzwoni.
Justyna: Rozumiem Pana jednak Pańskie polecenie wypłaty nie może być zrealizowane zanim nie przeprowadzimy telefonicznej weryfikacji
Justyna: Prawdopodobnie jutro będziemy kontaktować sie z Panem telefonicznie w tej sprawie
Ja: Może jeszcze będzie weryfikacja z Fejsbooku i w Naszej Klasie?
Justyna: Czy chciałby Pan dowiedzieć się czegoś jeszcze?
Ja: Tak, dlaczego nie mogę otrzymać wypłaty, co tu jest grane!
Justyna: JAk już wczesniej Pana informowałam musimy przeprowadzić jeszcze weryfikacje telefoniczną Pańskiego konta
Ja: Dlaczego teraz nikt nie zadzwoni do mnie. Boi się Pani?
Justyna: Dział Bezpieczeństwa był dziś czynny tylko do godziny 16
Ja: Proszę mi podać zapis w regulaminie o telefonicznej weryfikacji. Wcześniej miałem zweryfikowane konto i takiego cyrku nie było. Żaden bukmacher czegos takiego nie ma!
Justyna: Bardzo mi przykro ale nie mogę Panu pomóc w tej sprawie i musi Pan oczekiwać na telefon od nas w sprawie weryfikacji
Ja: To na jakiej podstawie jest ta weryfikacja?
Ja: Przecież jak Pani pisze o telefonicznej weryfikacji, to musi być zapis w regulaminie! Inaczej to jest ściema i robienie pod górę. Tym bardziej, że moje konto jest zweryfikowane i to DRUGI RAZ
Justyna: Jak już wcześniej Pana informowaliśmy musimy dokładnie zweryfikować Pańskie konto zgodnie z wymogami LGA
Ja: No to proszę mi podać stosowny punkt regulaminu!
Justyna: Przykro mi ale musimy stosować sie do zaleceń LGA
Ja: Poza tym z tego co widzę, to robicie mi pod górę i to OSTRO! Jutro będzie cisza, a później okaże się, że trzeba uruchomić procedurę wypłaty, to potrwa ileś tam dni. Później będzie weekennd i nie pracujecie.
Tym sposobem mogę czekać na wypłatę - za przeproszeniem - do usranej śmierci. Zdaje sie, ze o to to chdzi!
Ja: Mi jest przykro, że zrobiliście wszystko, by zniechęcić mnie do korzystanie z waszych "usług".
Justyna: Jak już wcześniej Pana informowałam, jutro postaramy skontaktować się z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta
Ja: W każdym razie jak jutro pieniędze nie trafią na moje konto Moneybookers, to spodziewajcie się ostrej reakcji z mojej strony. Nie odpuszczę tego
Justyna: Rozumiem, czy chciałby Pan dowiedzieć się czegoś jeszcze?
Ja: Chcę otrzymać wypłatę, bo widzę, że ta rozmowa jest bez sensu.
Ja: Pisze mi Pani bajki bez pokrycia i nie potrafi mi Pani wskazać punktu w regulaminie, bo go nie ma!
Ja: Poza tym o tym, że zadzwonicie do mnie w sprawie weryfikacji pisała Pani do mnie przedwczoraj! Mam tego e-maila. Nikt nie dzwonił. I jutro jak sądzę też nikt nie zadzwoni.
Justyna: Skontaktujemy się w tej sprawie z Działem Bezpieczeństwa
Ja: Jeśli ma Pani naszą korespondencję, to proszę ją przejrzeć, a przekona się Pani sama, że to kłamstwa i odwlekanie wypłaty!
Ja: Czy to tak trudno zadzwonić do centrali i zapytać o moją wypłatę. Oni tam w centrali wcale nie potrzebują żadnej telefonicznej weryfikacji. Konto jest zweryfikowane po raz wtóry, tylko wypłata gdzieś utknęła, bo
czeka 8 dni.
Justyna: Ponownie zaznaczam iż Dział Bezpieczeństwa musi przeprowadzić z Panem weryfikacje telefoniczną
Justyna: Zaakceptowaliśmy przesłane przez Pana dokumenty ale musimy jeszcze przeprowadzić weryfikacje telefoniczną
Ja: Nigdy nie życzę nikomu źle. Mam nadzieję, że Pani ani Pani kolega w żadnej firmie nie trafią na tak niekompetentne i nieludzkie podejście do sprawy.
Ja: Na jakiej podstawie ma być ta weryfikacja telefoniczna?
Ja: Dlaczego akurat ja muszę weryfikować u Was konto po raz drugi?
Justyna: Nie możemy Panu udzielać informacji na temat weryfikajci innych kont dostępnych w naszym serwisie
Ja: Wy nie możecie, ale mam sporo znajomych i oni mogą mi takich informacji udzielić. Ja też pomagam innym, gdy jakaś firma okazuje się nieuczciwa
Justyna: Jeśli będzie Pan nam obrażał wówczas Pańskie konto zostanie zamknięte na stałe bez możliwości ponownego otwarcia
Ja: Dlaczego zatem nie przeprowadziliście tej telefonicznej weryfikacji przedwczoraj - jak Pani pisała, wczoraj czy dzisiaj. Dopiero jak klient się zdenerwuje?
Justyna: Przepraszamy za opóźnienie i postaramy się skontaktować z Panem telefonicznie jutro
Ja: Ja nikogo nie obrażam, tylko Pani do mnie pisze, że będzie dzwonić w sprawie weryfikacji i nic się nie dzieje. Pisała Pani w tej sprawie przedwczoraj! TAKIE SĄ FAKTY
Justyna: Zwracam Panu uwagę iż możemy zamknąć konto Tobet jesli gracz będzie zachowywał się w obraźliwy sposób
Ja: Nikt nie zadzwonił też wczoraj, ani dziś. Gdybym nie napisał, to pewnie przez następny miesiąc nikt by nie zadzwonił. Uważacie, że to jest w porządku? Proszę mi odpowiedzieć!
Justyna: Nie mogę tego dokładnie sprawdzić
Justyna: Dlatego też przeslemy wiadomość w tej sprawie do tego Działu Bezpieczeństwa
Ja: Jeśli Pani chce, to mogę tego e-maila Pani wysłać. I prosze mnie nie straszyć. Wypłaćcie mi należne pieniądze, a sam zrezygnuję. Jest wiele rzetelnych firm, które nie robią klientom pod górę, a na wypłatę czeka
się kilka minut lub do 24 godzin. Konto weryfikuje się raz na zawsze i bez jakiś telefonicznych fajerwerków
Ja: Mam nadzieję, ze jutro ktoś do mnie zadzwoni i JUTRO dostanę pieniądze, bo nie mam zamiaru dłużej czekać.
Ja: Proszę mi powiedzieć, co będzie potrzebne to tej telefonicznej "weryfikacji", co mam przygotować, bo spodziewam się najgorszego
Justyna: Jutro Dziął Bezpieczeństwa postara się skontaktować z Panem w sprawie weryfikacji telefonicznej konta Tobet
Ja: Po polsku?
Justyna: Weryfikacja jest w języku polskim
Ja: A co będzie potrzebne. Pytam, bo chcę przejść tę "weryfikację", choć podejrzewam, że zrobicie wszystko, by b yło inaczej.
Justyna: Niestety ale nie posiadamy tak szegółowych informacji
Ja: Czy może spowodować Pani, by weryfikacja odbyła się wcześnie, bo dla mnie ważne jest wypłata. Czekam już tydzień
Justyna: Prześlemy wiadomość w tej sprawie do Działu Bezpieczeństwa
Ja: Nie wiem już, czy śmiać się czy płakać. Nie ma żadnej regulaminowej podstawy do telefonicznej weryfikacji, nie wiem, czyj to wymysł. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że Pani sama - jak widzę - ma blade
pojęcie. PROSZĘ MI ZATEM PODAĆ NR TELEFONICZNY DO CENTRALI. Sam przeprowadzę tę weryfikację w centrali, nawet po angielsku, choć nie jest to moją mocną stroną.
Ja: I poproszę osobiście o uruchomienie wypłaty przy okazji
Justyna: Może Pan rozmawiać w języku angielskim jutro w czasie weryfikacji telefonicznej z pracownikiem Działu Bezpieczeństwa
Ja: Ja poproszę o numer i godziny pracy centrali. Sam zadzwonię do nich w sprawie tej weryfikacji, bo u was się nie doczekam lub znowu zrobicie mi pod górę
Justyna: Niestety ale nie przekazujemy takich danych ponieważ nie oferujemy pomocy telefoniczniej
Ja: Pomocy telefonicznej nie ma, numeru telefonu na stronie też nie ma. Za to ma być weryfikacja telefoniczna. Zaiste ciekawe!!!
Ja: Mi zależy by ta weryfikacja była rano. Wtedy nie dziala CHAT. A jak działa Chat, to Dział bezpieczeństwa juz nie pracuje. Ja mam konto zweryfikowane, CHCĘ DOSTAĆ JUTRO WYPŁATĘ i to wszystko.
Ja: Ten dział bezpieczeństwa, co ma przeprowadzić tę niby "weryfikację" to w jakich godzinach jutro pracuje?
Justyna: Pańskie dokumenty zostały zaakceptowane ale musimy jeszcze zweryfikować Pańskie konto telefonicznie
Justyna: Dział Bezpieczeństwa pracuje jutro w godzinach 8-16
Ja: I co jam mm mieć numer buta, bilet za ostatni trawmaj z kodem kreskowym?
Ja: Czy zatem ktoś może zadzwonić do mnie o 8.00
Justyna: Postaramy się zadzwonić do Pana jutro z samego rana
Ja:bo jak dostanę telefon o 16.00 i nawet zakładając, że przejdę pomyślnie przez te "schody" to i tak pieniędzy jutro nie zobaczę.
Justyna: Rozumiem
Ja: "Postaramy się zadzwonić" to już Pani mi tak pisała w tym czacie. Chciałbym by Pani mi pomogła, a nie "postarała się", czyli spowodowała wczesny telefon, a później w wypłatą, bo jestem już tym wszystkim
znużomny. Wcale mnie to nie bawi. Prawdę mówiąc mam już dość!
Justyna: Możemy jedynie przesłać wiadomość w tej sprawie do działu Bezpieczeństwa
Justyna: Jednak nie mozemy dać Panu gwarancji iż Dział Bezpieczeństwa zadzwoni do Pana jutro o godzinie 8:00
Ja: Czy mogę na Pania liczyć, że dostanę telefon wcześnie, a później popchnie Pani do przodu wypłatę, która czeka tydzień?
Justyna: Nie mogę Panu tego obiecać ale skontaktujemy się w tej sprawie z Działem Bezpieczeństwa
Ja: Poproszę o telefon lub e-maili do managera czy dyrektora. Wyślę mu wiadomość i poproszę o pomoc. Konkretną
Justyna: Może Pan przesłać wiadomość email w tej sprawie do Działu Bezpieczeństwa
Justyna: NA adres
[email protected]
Ja: Po polsku?
Justyna: Tak, może Pan przesłać wiadomość po polsku
Ja: Proszę mi jeszcze przetłumaczyć na j. angielski.
Justyna: Prosze przesłać wiadomość w języku polskim
Ja: "Poproszę o szybki telefon w sprawie telefonicznej weryfikacji mojego konta. Mój numer klienta to: xxxx, mój telefon to: xxxxxxxx"
Justyna: Nie ma potrzeby przesyłania jej w języku angielskim
Justyna: Wystarczy że prześle Pan wiadomość w języku polskim
Ja: Jak nie będę miał odpowiedzi, to wyślę do angielskiego supportu
Ja: e-mail do angielskiego supportu jest podany na stronie
Justyna: Wystarczy że prześle Pan wiadomość do Działu Bezpieczeństwa
Ja: Proszę przetłumaczyć
Justyna: Jak już wcześnie Pana informowałam nie ma takiej potrzeby
Justyna: Prosze przesłać wiadomość w języku polskim na adres
[email protected]
Justyna: Również telefoniczna weryfikacja odbędzie sie w języku polskim
Justyna: Jak już wczęsniej Pana informowałam nie ma takiej potrzeby
Ja: Ja jednak napiszę, bo jeśli nie ma potrzeby, to dotyczy to "telefonicznej weryfikacji" - jak wnioskuję
Justyna: Przykro mi ale wystarczy znajomość języka polskiego w celu komunikacji z naszym Działem Bezpieczeństwa
Ja: Mi jest przykro, ale ja skontaktuję się z angielskim supportem i zapytam o telefoniczną weryfikację i wypłatę.
Justyna: Rozumiem
Ja: Liczę na telefon z rana
Justyna: Mam nadzieje że uda się zweryfikować jutro rano Pańskie konto telefonicznie
Ja: Ja mam nadzieję, że jutro dostanę wypłatę!