>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Tobet - opinie

fcbialas 91

fcbialas

Forum VIP
Generalnie ciagle mam problem żeby wczytała mi sie strona , jak i nna kompie i na telefonie .Jak myslicie czym to spowodowane?
 
kepil 14

kepil

Użytkownik
Witam Wszystkich
Mam taką sprawę i problem z Tobetem, który uparcie się upiera, że to ja popełniłem błąd w typowaniu a nie oni.
a więc tak:
Dzisiaj o godzinie 11.49 postawiłem jedno zdarzenie chodzi o mecz ligi japońskiej FC Tokyo -Urawa, postawiłem w tym meczu opcję BTS, czyli, że obie druzyny zdobędą w tym meczu bramkę i tak faktycznie było, mecz zakończył się wynikiem 1:1, kurs na to zdarzenie był 1,72
Jakież było moje zdziwienie, gdy po godz. 14 weszłem na swoje konto i okazało się, że kupon, który wygrałem jest przegrany, gdyż na Tobecie widniało, że rzekomo postawiłem NO, że niby obie nie strzelą.
Wytłumaczcie jak to jest, bo w bukmacherce siedzę nie od dziś i wiem mniej więcej jak kształtują się kursy. Jeśli na opcję jedną czyli w tym przypadku, że obie strzelą jest kurs 1,72 no to na opcję drugą kurs oscyluje ok 2. W tym wypadku grały dwie wyrównane drużyny gdyż grała drużyna 6 w tabeli z 5 w tabeli, czyli nie mogło być tak, że kurs na to, że obie nie strzelą by był niższy. Obserwowałem ten mecz na livebecie i gdzieś tak ok 10-15 min kurs na to, że obie strzelą był 1,85 to chyba logiczne, że jak było 0:0 to kurs wzrastał a nie spadał...
np na mecz tej samej ligi japońskiej rozgrywany dzisiaj o godz 10 i też grały dwie wyrównane drużyny kurs na to, że obie strzelą był 1,68 to nagle w meczu rozgrywanym dwie godziny później kursy miałyby być diametralnie odmienne???
ja rozumiem, że jak np gra pierwsza drużyna w tabeli z ostatnią to może faktycznie na opcję bts kurs jest niższy, że obie nie strzelą ale nie na litość boską jak grają ze sobą drużyny sąsiadujące ze sobą w tabeli.
dostałem trzy odpowiedzi z tobet i każdej jakaś niekompetentna osoba na siłę wkręca mnie, że to ja się pomyliłem i uparcie w każdym mailu pisze o jednym i tym samym, pozostając głuchym na moje prośby o wyjaśnienia
Proszę o pomoc i kontakt jak z nimi walczyć, co dalej robić, bo widzę, że mailowo ciężko to wygląda, bo ktoś uparcie przypisuję mi winę a nie widząc swojego błędu.
Będę wdzięczny za jakąś odpowiedź co robić, żeby odzyskać swoje ukradzione pieniądze, już mam gdzieś wygraną.
 
josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Takiej opcji że to Ty się pomyliłeś pod uwagę nie bierzesz?Zasugerowałeś się kursem i kliknąłeś NO?
 
kepil 14

kepil

Użytkownik
Przed każdym postawionym zdarzeniem sprawdzę dwa/trzy razy, tymbardziej przecież, że po wybranym typie trzeba jeszcze potwierdzić, czyli w tym momencie też jeszcze można się wycofać by poprawić.
Ale to wytłumacz mi jak w meczu wyrównanych drużyn kurs na to, że obie nie strzelą miałby być niższy, Tobet robi promocje czy jak?
 
G 72

gwiazda2010

Użytkownik
Przed każdym postawionym zdarzeniem sprawdzę dwa/trzy razy, tymbardziej przecież, że po wybranym typie trzeba jeszcze potwierdzić, czyli w tym momencie też jeszcze można się wycofać by poprawić.
Ale to wytłumacz mi jak w meczu wyrównanych drużyn kurs na to, że obie nie strzelą miałby być niższy, Tobet robi promocje czy jak?
I co tu jest dziwne ? Sprawdz lepiej czy dałeś dobrze a nie sugerujesz się kursem bo był niższy czy wyższy eh ... pokaż screen z wynikiem bo strzelili w końcówce mogli nie zauważyć jak to buki mają w zwyczaju
 
szef-elity 21,1K

szef-elity

Użytkownik
Nie polecam tego buka, na Młodą Ekstraklasę nawet 100zł nie mogłem postawić,
nie gram tam dużo, limitów też nie mam.
Przy weryfikacji sporo dokumentów wymagane, teraz muszę dać albo
- rachunek za media wystawiony w ciągu ostatnich 3 miesięcy
- rachunek podatkowy

pewnie później zażądają świadectwo ukończenia gimnazjum albo podstawówki ????
 
popijava 87

popijava

Użytkownik
Strasznie kombinują żeby nie wypłacić! Mniejsze kwoty to jeszcze, ale jak się wygra u nich 500 złotych lub więcej, to od razu okazuje się, że trzeba potwierdzić konto! Nawet jak wcześniej było potwierdzone i wypłacali mniejsze sumy. Trzeba znowu przesyłać skany.
Przeciągają procedurę i co rusz żądają nowych dokumentów. A to wyciąg z banku, wyciąg z karty, skan z Neteller gdzie są wpłaty do nich.
Support jest niekompetentny: Justysia i Mateusz. Tą są ludzie do automatycznego przekazywania frazesów! Niczego się nie dowiesz i nic nie załatwisz!
Tobet nie podaje żadnego telefonu na stronie. Nie idzie z kompetnentną i decyzyjną osobą się połączyć. Nie można niczego załatwić, bo Justysia i Mateusz nie mają bledego pojęcia o tym.
Tobet to odłam Nordic na polski rynek. Wszystko przechodzi przez polski support, więc przy najmniejszym problemie jesteś udupiony.
Do tego straszne limity i mnóstwo zapisów w regulaminie, że mogą robić co chcą. Innymi słowy - TRZEBA OMIJAĆ Z DALEKA
Nikomu nie polecam
 
tobet.com 55

tobet.com

Użytkownik
PoPiJava - jeśli masz zastrzeżenia do pracy supportu na Malcie - opisz sytuacja na privie. Wyciągniemy konsekwencje.
W razie innych problemów wal śmiało także.
 
popijava 87

popijava

Użytkownik
Nie będę pisał na privie. Dam tu, by wszyscy mogli zaznajomić się podejściem Tobet do klienta.
Mam u nich konto już jakiś czas, było zweryfikowane, dostałem też kilka wypłat.
Ale przy ostatniej wypłacie zażądali ode mnie ponownej weryfikacji.
Strasznie i specjalnie ją przeciągali, ale w końcu przeszedłem przez to. Po zalogowaniu widzę, że skany zostały zaakceptowane, konto jest zweryfikowane, tylko kasy nie chcą wypłacić!
Okazuje się, że muszę niby przeprowadzić jeszcze weryfikację telefoniczną. Zadzwonić sam nie mogę, bo na stronie nie ma żadnego telefonu! Justysia obiecuje mi od wtorku, że ktoś zadzwoni, ale telefon milczy.
Wczoraj z nią czatowałem
Niby ktoś miał zadzwonić, ale oni dziś nie dzwonią i nawet nie odpowiadają na moje e-maile. Boją się lub wstydzą. Kasy nie ma!

Czat poniżej
Nie wiem czy się śmiać czy płakać

Prosimy poczekać na odpowiedź operatora.
Czat rozpoczęty &#39;Justyna&#39;
Justyna: Witamy na Live Chat w Tobet.
Ja: Moje konto jest już zweryfikowane, dostałem wiadomość e-mailem, ale wciąż czekam na wypłatę.
Justyna: Sprawdze to dla Pana
Justyna: Proszę o moment
Ja: Widzę, że konto jest potwierdzone po zalogowaniu.
Justyna: Niestety ale musimy skontaktować się z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta Tobet
Justyna: Pozstaramy się jeszcze dziś skontaktować z Panem w tej sprawie
Ja: Przecież angielski support potwierdził konto. Nie rozumiem - nowe schodzy????
Ja: Dostałem e-mila od nich z potwierdzeniem. O co chodzxi w tym wszystkim????
Ja: A co jest tak trudnego w tych staraniach. Wystarczy zadzwonić do mnie pod nr xxxxxxxxx
Justyna: Jeszcze dziś postaramy się skontaktować z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta
Ja: Nie macie się starać, tylko niech ktoś zadzwoni i wyjaśni mi to wszystko. Takie to trudne?
Ja: ?????
Justyna: Jeszcze dziś będziemy kontaktować się z Panem
Ja: No to niechże ktoś to zrobi. Dziś to jak chcę otrzymać wypłatę!!!
Justyna: Postaramy się jutro do Pana zadzwonić w tej sprawie
Ja: Co mi Pani za bzdury wypisuje. Miało być dziś, a teraz jest jutro? Jutro będzie pojutrze?
Justyna: Dział Bezpieczeństwa jest zamknięty w weekendy
Ja: To jest po prostu robienie mi pod górę i szczyt niekompetencji.
Ja: Dziś jest czwartek, a to nie jest weekend!
Ja: Niech się Pani ogarnie wreszcie!
Ja: Czekam na rzeczową odpowiedź, a nie kręcenie lodów
Justyna: Zgodnie z wymogiem LGA musimy dokładnie zweryfikować Pańskie konto
Ja: Przecież jest zwreyfikowane!
Justyna: Prosze oczekiwać na telefon od nas w sprawie weryfikacji
Ja: Telefon milczy od wtorku. We wtorek Pani obiecała że ktoś zadzwoni.
Justyna: Rozumiem Pana jednak Pańskie polecenie wypłaty nie może być zrealizowane zanim nie przeprowadzimy telefonicznej weryfikacji
Justyna: Prawdopodobnie jutro będziemy kontaktować sie z Panem telefonicznie w tej sprawie
Ja: Może jeszcze będzie weryfikacja z Fejsbooku i w Naszej Klasie?
Justyna: Czy chciałby Pan dowiedzieć się czegoś jeszcze?
Ja: Tak, dlaczego nie mogę otrzymać wypłaty, co tu jest grane!
Justyna: JAk już wczesniej Pana informowałam musimy przeprowadzić jeszcze weryfikacje telefoniczną Pańskiego konta
Ja: Dlaczego teraz nikt nie zadzwoni do mnie. Boi się Pani?
Justyna: Dział Bezpieczeństwa był dziś czynny tylko do godziny 16
Ja: Proszę mi podać zapis w regulaminie o telefonicznej weryfikacji. Wcześniej miałem zweryfikowane konto i takiego cyrku nie było. Żaden bukmacher czegos takiego nie ma!
Justyna: Bardzo mi przykro ale nie mogę Panu pomóc w tej sprawie i musi Pan oczekiwać na telefon od nas w sprawie weryfikacji
Ja: To na jakiej podstawie jest ta weryfikacja?
Ja: Przecież jak Pani pisze o telefonicznej weryfikacji, to musi być zapis w regulaminie! Inaczej to jest ściema i robienie pod górę. Tym bardziej, że moje konto jest zweryfikowane i to DRUGI RAZ
Justyna: Jak już wcześniej Pana informowaliśmy musimy dokładnie zweryfikować Pańskie konto zgodnie z wymogami LGA
Ja: No to proszę mi podać stosowny punkt regulaminu!
Justyna: Przykro mi ale musimy stosować sie do zaleceń LGA
Ja: Poza tym z tego co widzę, to robicie mi pod górę i to OSTRO! Jutro będzie cisza, a później okaże się, że trzeba uruchomić procedurę wypłaty, to potrwa ileś tam dni. Później będzie weekennd i nie pracujecie.
Tym sposobem mogę czekać na wypłatę - za przeproszeniem - do usranej śmierci. Zdaje sie, ze o to to chdzi!
Ja: Mi jest przykro, że zrobiliście wszystko, by zniechęcić mnie do korzystanie z waszych &quot;usług&quot;.
Justyna: Jak już wcześniej Pana informowałam, jutro postaramy skontaktować się z Panem telefonicznie w sprawie weryfikacji konta
Ja: W każdym razie jak jutro pieniędze nie trafią na moje konto Moneybookers, to spodziewajcie się ostrej reakcji z mojej strony. Nie odpuszczę tego
Justyna: Rozumiem, czy chciałby Pan dowiedzieć się czegoś jeszcze?
Ja: Chcę otrzymać wypłatę, bo widzę, że ta rozmowa jest bez sensu.
Ja: Pisze mi Pani bajki bez pokrycia i nie potrafi mi Pani wskazać punktu w regulaminie, bo go nie ma!
Ja: Poza tym o tym, że zadzwonicie do mnie w sprawie weryfikacji pisała Pani do mnie przedwczoraj! Mam tego e-maila. Nikt nie dzwonił. I jutro jak sądzę też nikt nie zadzwoni.
Justyna: Skontaktujemy się w tej sprawie z Działem Bezpieczeństwa
Ja: Jeśli ma Pani naszą korespondencję, to proszę ją przejrzeć, a przekona się Pani sama, że to kłamstwa i odwlekanie wypłaty!
Ja: Czy to tak trudno zadzwonić do centrali i zapytać o moją wypłatę. Oni tam w centrali wcale nie potrzebują żadnej telefonicznej weryfikacji. Konto jest zweryfikowane po raz wtóry, tylko wypłata gdzieś utknęła, bo
czeka 8 dni.
Justyna: Ponownie zaznaczam iż Dział Bezpieczeństwa musi przeprowadzić z Panem weryfikacje telefoniczną
Justyna: Zaakceptowaliśmy przesłane przez Pana dokumenty ale musimy jeszcze przeprowadzić weryfikacje telefoniczną
Ja: Nigdy nie życzę nikomu źle. Mam nadzieję, że Pani ani Pani kolega w żadnej firmie nie trafią na tak niekompetentne i nieludzkie podejście do sprawy.
Ja: Na jakiej podstawie ma być ta weryfikacja telefoniczna?
Ja: Dlaczego akurat ja muszę weryfikować u Was konto po raz drugi?
Justyna: Nie możemy Panu udzielać informacji na temat weryfikajci innych kont dostępnych w naszym serwisie
Ja: Wy nie możecie, ale mam sporo znajomych i oni mogą mi takich informacji udzielić. Ja też pomagam innym, gdy jakaś firma okazuje się nieuczciwa
Justyna: Jeśli będzie Pan nam obrażał wówczas Pańskie konto zostanie zamknięte na stałe bez możliwości ponownego otwarcia
Ja: Dlaczego zatem nie przeprowadziliście tej telefonicznej weryfikacji przedwczoraj - jak Pani pisała, wczoraj czy dzisiaj. Dopiero jak klient się zdenerwuje?
Justyna: Przepraszamy za opóźnienie i postaramy się skontaktować z Panem telefonicznie jutro
Ja: Ja nikogo nie obrażam, tylko Pani do mnie pisze, że będzie dzwonić w sprawie weryfikacji i nic się nie dzieje. Pisała Pani w tej sprawie przedwczoraj! TAKIE SĄ FAKTY
Justyna: Zwracam Panu uwagę iż możemy zamknąć konto Tobet jesli gracz będzie zachowywał się w obraźliwy sposób
Ja: Nikt nie zadzwonił też wczoraj, ani dziś. Gdybym nie napisał, to pewnie przez następny miesiąc nikt by nie zadzwonił. Uważacie, że to jest w porządku? Proszę mi odpowiedzieć!
Justyna: Nie mogę tego dokładnie sprawdzić
Justyna: Dlatego też przeslemy wiadomość w tej sprawie do tego Działu Bezpieczeństwa
Ja: Jeśli Pani chce, to mogę tego e-maila Pani wysłać. I prosze mnie nie straszyć. Wypłaćcie mi należne pieniądze, a sam zrezygnuję. Jest wiele rzetelnych firm, które nie robią klientom pod górę, a na wypłatę czeka
się kilka minut lub do 24 godzin. Konto weryfikuje się raz na zawsze i bez jakiś telefonicznych fajerwerków
Ja: Mam nadzieję, ze jutro ktoś do mnie zadzwoni i JUTRO dostanę pieniądze, bo nie mam zamiaru dłużej czekać.
Ja: Proszę mi powiedzieć, co będzie potrzebne to tej telefonicznej &quot;weryfikacji&quot;, co mam przygotować, bo spodziewam się najgorszego
Justyna: Jutro Dziął Bezpieczeństwa postara się skontaktować z Panem w sprawie weryfikacji telefonicznej konta Tobet
Ja: Po polsku?
Justyna: Weryfikacja jest w języku polskim
Ja: A co będzie potrzebne. Pytam, bo chcę przejść tę &quot;weryfikację&quot;, choć podejrzewam, że zrobicie wszystko, by b yło inaczej.
Justyna: Niestety ale nie posiadamy tak szegółowych informacji
Ja: Czy może spowodować Pani, by weryfikacja odbyła się wcześnie, bo dla mnie ważne jest wypłata. Czekam już tydzień
Justyna: Prześlemy wiadomość w tej sprawie do Działu Bezpieczeństwa
Ja: Nie wiem już, czy śmiać się czy płakać. Nie ma żadnej regulaminowej podstawy do telefonicznej weryfikacji, nie wiem, czyj to wymysł. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że Pani sama - jak widzę - ma blade
pojęcie. PROSZĘ MI ZATEM PODAĆ NR TELEFONICZNY DO CENTRALI. Sam przeprowadzę tę weryfikację w centrali, nawet po angielsku, choć nie jest to moją mocną stroną.
Ja: I poproszę osobiście o uruchomienie wypłaty przy okazji
Justyna: Może Pan rozmawiać w języku angielskim jutro w czasie weryfikacji telefonicznej z pracownikiem Działu Bezpieczeństwa
Ja: Ja poproszę o numer i godziny pracy centrali. Sam zadzwonię do nich w sprawie tej weryfikacji, bo u was się nie doczekam lub znowu zrobicie mi pod górę
Justyna: Niestety ale nie przekazujemy takich danych ponieważ nie oferujemy pomocy telefoniczniej
Ja: Pomocy telefonicznej nie ma, numeru telefonu na stronie też nie ma. Za to ma być weryfikacja telefoniczna. Zaiste ciekawe!!!
Ja: Mi zależy by ta weryfikacja była rano. Wtedy nie dziala CHAT. A jak działa Chat, to Dział bezpieczeństwa juz nie pracuje. Ja mam konto zweryfikowane, CHCĘ DOSTAĆ JUTRO WYPŁATĘ i to wszystko.
Ja: Ten dział bezpieczeństwa, co ma przeprowadzić tę niby &quot;weryfikację&quot; to w jakich godzinach jutro pracuje?
Justyna: Pańskie dokumenty zostały zaakceptowane ale musimy jeszcze zweryfikować Pańskie konto telefonicznie
Justyna: Dział Bezpieczeństwa pracuje jutro w godzinach 8-16
Ja: I co jam mm mieć numer buta, bilet za ostatni trawmaj z kodem kreskowym?
Ja: Czy zatem ktoś może zadzwonić do mnie o 8.00
Justyna: Postaramy się zadzwonić do Pana jutro z samego rana
Ja:bo jak dostanę telefon o 16.00 i nawet zakładając, że przejdę pomyślnie przez te &quot;schody&quot; to i tak pieniędzy jutro nie zobaczę.
Justyna: Rozumiem
Ja: &quot;Postaramy się zadzwonić&quot; to już Pani mi tak pisała w tym czacie. Chciałbym by Pani mi pomogła, a nie &quot;postarała się&quot;, czyli spowodowała wczesny telefon, a później w wypłatą, bo jestem już tym wszystkim
znużomny. Wcale mnie to nie bawi. Prawdę mówiąc mam już dość!
Justyna: Możemy jedynie przesłać wiadomość w tej sprawie do działu Bezpieczeństwa
Justyna: Jednak nie mozemy dać Panu gwarancji iż Dział Bezpieczeństwa zadzwoni do Pana jutro o godzinie 8:00
Ja: Czy mogę na Pania liczyć, że dostanę telefon wcześnie, a później popchnie Pani do przodu wypłatę, która czeka tydzień?
Justyna: Nie mogę Panu tego obiecać ale skontaktujemy się w tej sprawie z Działem Bezpieczeństwa
Ja: Poproszę o telefon lub e-maili do managera czy dyrektora. Wyślę mu wiadomość i poproszę o pomoc. Konkretną
Justyna: Może Pan przesłać wiadomość email w tej sprawie do Działu Bezpieczeństwa
Justyna: NA adres [email protected]
Ja: Po polsku?
Justyna: Tak, może Pan przesłać wiadomość po polsku
Ja: Proszę mi jeszcze przetłumaczyć na j. angielski.
Justyna: Prosze przesłać wiadomość w języku polskim
Ja: &quot;Poproszę o szybki telefon w sprawie telefonicznej weryfikacji mojego konta. Mój numer klienta to: xxxx, mój telefon to: xxxxxxxx&quot;
Justyna: Nie ma potrzeby przesyłania jej w języku angielskim
Justyna: Wystarczy że prześle Pan wiadomość w języku polskim
Ja: Jak nie będę miał odpowiedzi, to wyślę do angielskiego supportu
Ja: e-mail do angielskiego supportu jest podany na stronie
Justyna: Wystarczy że prześle Pan wiadomość do Działu Bezpieczeństwa
Ja: Proszę przetłumaczyć
Justyna: Jak już wcześnie Pana informowałam nie ma takiej potrzeby
Justyna: Prosze przesłać wiadomość w języku polskim na adres [email protected]
Justyna: Również telefoniczna weryfikacja odbędzie sie w języku polskim
Justyna: Jak już wczęsniej Pana informowałam nie ma takiej potrzeby
Ja: Ja jednak napiszę, bo jeśli nie ma potrzeby, to dotyczy to &quot;telefonicznej weryfikacji&quot; - jak wnioskuję
Justyna: Przykro mi ale wystarczy znajomość języka polskiego w celu komunikacji z naszym Działem Bezpieczeństwa
Ja: Mi jest przykro, ale ja skontaktuję się z angielskim supportem i zapytam o telefoniczną weryfikację i wypłatę.
Justyna: Rozumiem
Ja: Liczę na telefon z rana
Justyna: Mam nadzieje że uda się zweryfikować jutro rano Pańskie konto telefonicznie
Ja: Ja mam nadzieję, że jutro dostanę wypłatę!
 
W 0

w687

Użytkownik
Opinia na temat Tobet
Witam
Jak dla mnie Tobet jest całkowicie nieprofesjonalny. Ta firma udostępnia niewiele zdarzeń, a większość z nich to mecze IV ligi piłki nożnej w Danii albo Norwegii. Żenada.
Poza tym nie zwracają za anulowane zakłady w przypadku zakładów blokowych.
Odświeżanie zakładów &quot;live&quot; jest tragiczne, a wersja mobilna Tobet to już całkowita porażka.
Poza tym ostatnio zostałem przez nich oszukany.
Co jakiś czas następuje weryfikacja danych posiadacza konta - to rozumiem.
Ale ostatnio używałem tylko wersji mobilnej, która nie pokazywała że Tobet oczekuje ode mnie potwierdzenia moich danych teleadresowych itp.
Po kilkunastu nieudanych próbach moje konto zostało zablokowane - i na nic moje maile do Tobet. Całkowicie mnie ignorują. Mógłbym to jeszcze znieść, gdyby nie fakt, że tuż przed zablokowaniem mojego konta uzupełniłem tam środki pieniężne na zakłady - i teraz nie mogę ich odzyskać.
Jeżeli moja opinia powstrzyma kogoś przed założeniem konta na Tobet to znaczy że czas jaki poświęciłem na ten post nie był stracony.
Pozdrawiam
W687
 
typpero 71

typpero

Użytkownik
Rozmowa, którą tutaj wkleił user z pracownikiem Tobetu to totalna masakra, kpina i nieprofesjonalizm. Wkurwia mnie i pewnie nie tylko mnie, jaki taki pożal się Boże pracownik wkleja non-stop te same formułki, a nie odnosi się do zadawanego pytania, czy problemu zdania twierdzącego.

Od siebie dodam tylko tyle - jak Pan/Pani Tobet.com zechce przekazać gdzie trzeba tą uwagę ;-)

Mianowicie - macie w ofercie zakładów na tenisa parę opcji poza 1 2. Już pomijam ubogość - że nie ma handicapów setowych itp, ale co się rzuca w oczy: WYGRA 1 SET. Jak to rozumieć? Nie ma po &quot;jedynce&quot; kropki =&gt; nie jest to liczebnik porządkowy, a główny, więc idąc dalej tym tokiem rozumowania można byłoby sądzić, że to jest zakład typu WYGRA CONAJMNIEJ JEDEN SET/ WYGRA SETA, a już na pewno nie WYGRA PIERWSZEGO SETA. Weźcie to unormujcie, bo to naprawdę myli gracza ;-). Albo dajcie kropkę po &quot;jedynce&quot; i jest WYGRA 1. SETA - &gt; CO JEST JUŻ BARDZO ZROZUMIAŁE, albo sformułujcie inaczej WYGRA CONAJMNIEJ JEDNEGO SETA/WYGRA SETA.
 
A 694

addicted

Użytkownik
jezeli chodzi o wyplate kasy z tobeta to dzieje sie tam faktycznie nieciekawie - realizowalem w tym roku juz 3 wyplaty, ale teraz przy kolejnej wyplacie musze sie zweryfikowac..
wyslalem wiec skan dowodu, potwierdzenie przelewu (wplata) oraz strone glowna mojego konta moneybookers na ktore chce wyplacic pieniedze.
okazuje sie, ze musze udostapnic jakies inne dokumenty potwierdzajace adres zamieszkania - z urzedu, banku lub miejsca pracy, ktore dostalem w ciagu ostatnich 3 miesiecy.
bank mam internetowy, z urzedow do mnie nie pisza, a nie chce ujawniac danych pracodwcy, gdyz nie wydaje mi sie to konieczne. rachunek telefoniczny nie jest dla firmy tobet wystarczajacy.
pierwszy raz spotykam sie z tak utrudnionym procesem weryfikacji.. niedlugo bedzie trzeba wiecej dokumentow niz przy kredycie w banku (bo teraz kredyt mozna juz na sam dowod)
 
Do góry Bottom