Bo nie ma takiej opcji. Ja mam tam konto od dawna. Mam walutę €. Logując sie mam automatycznie angielski.gdzie mam zmienić aby mieć stronę polskojęzyczną? bo nigdzie nie znalazłem wyboru języka
niekoniecznie musza ci zamykac konto, napisz im o zmiane ustawien i bedziesz od tej pory na polskojezycznej wersji strony, ja czekam juz 3 dni az to zmienia, co za pajaceBo nie ma takiej opcji. Ja mam tam konto od dawna. Mam walutę €. Logując sie mam automatycznie angielski.
Jeśli chcesz zmienić język czy walutę musisz pisać do supportu o zamknięcie konta i ponowne otworzenie.
Ale kiedy sie rejestrowales? Teraz? Bo ja juz dawno. Ostatnia wyplate robilem w sierpniu 08.niekoniecznie musza ci zamykac konto, napisz im o zmiane ustawien i bedziesz od tej pory na polskojezycznej wersji strony, ja czekam juz 3 dni az to zmienia, co za pajace
Też już 3 dni czekam, brak wiadomości od nich jest oczywisty. Pewnie jak się nie doproszę to oleją sprawę...niekoniecznie musza ci zamykac konto, napisz im o zmiane ustawien i bedziesz od tej pory na polskojezycznej wersji strony, ja czekam juz 3 dni az to zmienia, co za pajace
Szanowny Panie Mateuszu,
Niestety jeszcze nie udało nam się zmienić języka na Pańskim koncie, proszę uzbroić się w cierpliwość, poinformujemy Pana o zmianie.
W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt,
Z wyrazami szacunku
Magda
Pewnie i bym tak zrobił ale ja już tam wpłaciłem kasę i czekam na freebeta, po czym chcę wypłacić...To napisz do angielskiego supportu ! Ja tak zrobiłem, w niecałą godzinę zamknęli mi konto, pytali tylko o powód więc odpisałem że chciałem zmienić walutę. Na polski support szkoda nerwów. pozdrawiam
a jakiego maila napisales i na jaki adres?Jednak napisałem do angielskiego supportu, po 30 min odpowiedź:
Dear Sir,
Thank you for your e-mail.
I have credited the 150.00 to your account. Please note that this is non withdrawable.
If we can be of any further assistance, please contact us again and we will be more than happy to help you.
Yours sincerely,
Amanda
Customer Services
Kaska na koncie, już postawiłem. Dzięki za pomoc! Nie chrzańcie się z polskim supportem, jeżeli ktoś miał ten sam problem to tylko piszcie do anglików