Tylko, że w przepisach jest podobno napisane, że przynajmniej 2h jazdy trzeba odbyć porą nocną, dlatego mnie ciekawi, czy w waszych szkołach jazdy przestrzegają tego, czy też nie.A co Ci da jazda w nocy? Ruch zerowy, miasto puste, sygnalizacje wyłączone i nic się nie dzieje. No chyba że chcesz się przejechać i zobaczyć jak to jest.
Wczoraj tak miałem, ściana wody na zewnątrz, droga nieoświetlona i nadjeżdżające auta z naprzeciwka po prostu mnie oślepiają, wtedy to tylko obserwacja świateł auta które jedzie przede mną, gorzej jak nie jedzie. Wtedy na czuja. Na sucho też bez problemów.apropos jazdy w nocy. Czy sa jakies specjalne okulary do jazdy w nocy?
Ogolnie zawsze mialem dobry wzrok i nadal mam, nie nosze zadnych okularów ale zauwazylem ze kiedy jade w nocy po nieoswietlonej drodze w deszczu to jestem praktycznie ślepy. tzn oslepiaja mnie swiatla samochodów z naprzeciwka. Wydaje mi sie ze to przez wode ktora rozszczepia swiatlo. Jak jest sucho to nie mam problemu..
Nie wiem czy to normalne czy nie ale ja wtedy jade "po omacku"
Nie przestrzegają.Tylko, że w przepisach jest podobno napisane, że przynajmniej 2h jazdy trzeba odbyć porą nocną, dlatego mnie ciekawi, czy w waszych szkołach jazdy przestrzegają tego, czy też nie.
Moim zdaniem to jest złe wytłumaczenie. Jak "3" wjedzie na skrzyżowanie żeby skręcić w lewo i sie zatrzyma to bedzie sie znajdować na torze jazdy "2" (chyba że jakoś na upartego go wyminie) bo "3" interesuje aby nie znajdować sie na lini jazdy aut z naprzeciwka które musi przepuścić. Równie dobrze ten manewr mogły by wykonywać trzy auta skręcające w lewo jedno za drugim lub autobus czy tir wiec lipa.lolnik ! Pojazd 3 tak naprawdę ruszy pierwszy ale musi zatrzymać się, ponieważ skręca w lewo i będzie miał pojazd 1 z prawej strony (zasada prawej ręki) dlatego musi go przepuścić. W tym momencie sytuację "wykorzystuje" pojazd 2, ponieważ po jego prawej stronie nie ma żadnego pojazdu i przejeżdza przez skrzyżowanie, natomiast 1 miał go po prawej stronie i musiał czekać. Dopiero gdy pojazd 2 przejedzie, 1 będzie miała wolną prawą stronę i może opuścić skrzyżowanie, natomiast 3 nadal czeka, gdy 1 przejedzie, pojazd 3 dopiero może jechać. Stąd kolejność 2, 1, 3.