kiedyś odpisała mi Ania, ale też po angielskuKtoś moze wie czy w pinnacle pracuje jakis polski konsultant??
Pracuje, ale pomoc w języku polskim nie jest dostępna 24h. Wpisz w tytule maila (polish), całą resztę po polsku i czekaj na odpowiedź. Jeśli maila przeczyta obcokrajowiec, to wyślę Ci standardową odpowiedź, że polski konsultant aktualnie nie pracuję, a support dostępny jest w kilku innych językach. Poproś po angielsku o przesłanie maila do polskiego pracownika - nawet z translatora 'chciałbym rozmawiać po polsku' i po kilku-kilkunastu godzinach będziesz miał odpowiedź od Polaka.Ktoś moze wie czy w pinnacle pracuje jakis polski konsultant??
Wczoraj tak miałem. Wplata przez MB i 0 na koncie dopiero po kilku minutach mail, ze kasa została wplacona.czy tez macie opóźnienia przy wpłacie przez MB ? zawsze szybko pieniądze są na koncie u buka a tym razem niestety saldo 0 i czekanie...
Chyba pomyliło Ci się z jakimiś wynalazkami dla graczy rekreacyjnych. Pisałem do nich (w różnych językach) kilkanaście razy i żadnego mejla nie pozostawiono bez odpowiedzi (faktem jest jednak, że na wiadomości anglojęzyczne odpowiadają najszybciej).jak napiszesz maila po polsku, otworzy go ktoś kto polskiego nie zna i po prostu go oleje, a mail będzie oznaczony jako przeczytany i żaden Polak go nie przeczyta.