Nie wysyła, weryfikacja adresu jest opcjonalna w celu podniesienia limitów. O ile nie będziesz robił jakiś dziwnych rzeczy, za które mogą podejrzewać pranie pieniędzy, nie powinni Cię sami o nic prosić. Sama weryfikacja to bodajże przesłanie zdjęcia dowodu.Czy Skrill wysyła z automaty listy do domu tuż po założeniu konta? Czy w ogóle wysyła? Czy można to jakoś zablokować? Czy może tylko jak się poprosi zeby zweryfikować adres za pomoca listu własnie, to wtedy go tylko przysyłaja?
Proszę o pomoc. Pilne
Powinni. Informacje odnoście weryfikacji:Czy jak im wyślę PDF z Mbanku to przyjmą mi to do weryfikacji ?
Otóż nie. Konto mam na gmailu, a żaden wirus nie ma nic do przesyłania plików za pomocą formularza jaki sami zalecają na swojej stronie. Mimo to tygodniami nie można się doczekać odpowiedzi, nie mówiąc o truciu dupy wielokrotnymi weryfikacjami. Support i podejście do klienta śmiechu warte.ps. jedyny pomysł jaki mi przychodzi, że wam nie odpowiadają - to że korzystacie z jakiś dziwnych kont na wp, interii, o2 itp itd czy innych mail spamach z reklamami i wasze wiadomości nie dochodzą do skrilla. Przez to też wam nie odpowiadają. Załóżcie maila na gmailu i nie będzie problemu.
Możliwe również że wasze antywirusy filtrują te maile i je kasują, ocenzurują albo puszczają puste wiadomości.
Niestety ale obsługa klienta za pośrednictwem e-maila w Skrillu nie jest najlepsza ???? Spróbuj telefonicznieWitam,
Chcę zamówić kartę Skrill, jednak od pewnego czasu mieszkam za granicą. Mimo, że posiadam zweryfikowany polski adres, musze go zmienic na zagraniczny, aby otrzymac tutaj list z karta Skrill. Zmiana adresu na zagraniczny mozliwa jest jedynie poprzez formularz kontaktowy. Od 3 tygodni wysyłam maile z prośbą o zmianę adresu wraz z dokumantami niezbednymi do weryfikacji adresu. Niestety zero jakiejkolwiek odpowiedzi... Nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji. Prosze o pomoc.