>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Moneybookers - Skrill - weryfikacja konta

josek90 243

josek90

Użytkownik
witam, mam nastepujacy problem korzystalem ze skrill w 2013 roku wtedy mialem starego maila.. aktualnie wygralem pare groszu u pewnego buka wplacalem przez przelewy24 i wyplate moge zrobic tylko na skrill tak mi napisali.. tylko ze konto w tym buku i ogolnie mam juz na nowego maila.. na skrillu konto w 2013 zostalo zamrozone bo chcieli jakas weryfikacje tylko ze wtedy przestalem obstawiac i mialem przerwe i nie robilem tej weryfikacji.. czy jest szansa aby skrill odpalil mi ponownie moje konto tylko na nowego maila?? prosze o jakies rady.
Zamknij poprzednie konto, zaloz na te same swoje dane tylko z innym mailem. Problem powinien byc rozwiazany.
 
S 0

sigii

Użytkownik
ponawiam pytanie. dziś napisali mi, że zablokowali konto definitywnie czy da się z tym coś zrobić? wpłaciłem kase od nich do bet365 i teraz buk może mi wypłacić tylko na skrill.
POMOCY
 
ramzesa 13,8K

ramzesa

Forum VIP
ponawiam pytanie. dziś napisali mi, że zablokowali konto definitywnie czy da się z tym coś zrobić? wpłaciłem kase od nich do bet365 i teraz buk może mi wypłacić tylko na skrill.
POMOCY
Idź do tego notariusza, zapłać i wyślij im skany. Takie potwierdzenie może przyda Ci się w przyszłości.

Jeśli chcesz wypłacić z bet365 to wpłać tam przez przelewy24 i później wypłacisz sobie na konto.
 
B 0

brx1983

Użytkownik
Ma ktos z Was rowniez problem z weryfikacja ? od 2 tygodniu moje zgloszenie z weryfikacja &quot;wisi&quot; jako nowe, kolejne maila pozostaja bez odpowiedzi. Zero kontaktu ze skrillem ... konto naladowane hajsem a nie mozna nigdzie tych pieniazkow ulokowac
 
baron1988 931

baron1988

Użytkownik
Ma ktos z Was rowniez problem z weryfikacja ? od 2 tygodniu moje zgloszenie z weryfikacja &quot;wisi&quot; jako nowe, kolejne maila pozostaja bez odpowiedzi. Zero kontaktu ze skrillem ... konto naladowane hajsem a nie mozna nigdzie tych pieniazkow ulokowac
Probuj na te adresy :
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Albo poprzez formularz kontaktowy logując się na swoje konto w Skrill.
Polecam rozmowę telefoniczną z supportem po polsku, zweryfikowali mi dokumenty po 3 minutach ????
 
benek_27 4,5K

benek_27

Forum VIP
Ja wysyłałem do nich weryfikacyjne dokumenty w ubiegły wtorek, minął tydzień i nic... ????
Skrill obecnie przechodzi małe zmiany. Ponadto u nich to norma. Cierpliwość to podstawa, szczególnie od kilku lat. Zatem jeszcze spokojnie zaczekaj. Jeśli np. do końca tygodnia nic nie przyjdzie, ponownie napisz do ich suportu.
 
L 6

loder2222

Użytkownik
nie rozumiem czemu mam zmieniać maila, mam specjalnie tworzyć tylko po to żeby skrill był zadowolony. Lubię mieć w jednym miejscu większość a nie skakanie z maila na mail ... Kto tam dyktuje warunki ????
 
L 6

loder2222

Użytkownik
o tak w zgłoszeniach piszę że zamknięte i rozwiązane bez żadnego powiadomienia a jak ograniczone konto było tak jest. Tak porządne firmy nie postępują
 
J 159

jonaszdt

Użytkownik
Znajomy dostał taką informację od skrilla, dodam że konto było w pełni zweryfikowane.
Miał ktoś tak kiedyś? Zna powód?
Bezpieczeństwo płatności naszych klientów zawsze jest dla nas priorytetem. Zanim dokona Pan/Pani jakichkolwiek płatności, my musimy potwierdzić Pańskie nazwisko i adres. W tym celu prosimy wysłać nam, jak następuje:
* kolorową, obustronną kopię (zeskanowanego lub sfotografowanego) ważnego, oficjalnego dokumentu tożsamości. Rodzaje dokumentów, które akceptujemy to dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport;
* kopię dokumentu poświadczającego Pańskie nazwisko i adres. Może on być również zeskanowany lub sfotografowany z dokumentu wydanym w ciągu ostatnich trzech miesięcy i potwierdzającym Pańskie nazwisko i adres. Może to być, na przykład, rachunek za opłacone usługi komunalne lub wyciąg z banku.
Przypominamy, że dokumenty zawierające informację o posiadaczu karty nie będą akceptowane ze względu na niezgodność z wymaganiami PCI DSS * (Payment Card Industry Data Security Standard).
Aby wysłać nam swoje dokumenty, prosimy o odpowiedź na tę wiadomość.
Prosimy wziąć pod uwagę, że jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 48h, Pana/Pani sprawa zostanie zamknięta.
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Znajomy dostał taką informację od skrilla, dodam że konto było w pełni zweryfikowane.
Miał ktoś tak kiedyś? Zna powód?
Rutynowa weryfikacja raz na jakiś czas ponownie ją przeprowadzają bez powodu chociaż robią to żadko a jak już miał konto zweryfikowane to najczęstszą przyczyną ponownej weryfikacji są dziwne przepływy finansowe m.in częste przelewy do innych użytkowników a jak jeszcze do niezweryfikowanych to powtórna weryfikacja nie unikniona. Bezpieczeństwo u nich jest na dość niskim poziomie ale kompletnymi idiotami też nie są.
 
I 365

iczasopisma

Użytkownik
Czołem! Mam pytanie do znających kwestię przepływu danych na linii: buki - skrill. Jakiś czas temu założyłem konto u jednego buka, normalnie na siebie, więc weryfikacja nie jest żadnym problemem, mogę im nawet fotę dowodu trzymanego w zębach posłać ;p Gorzej, że zasiliłem konto ze skrilla nie zarejestrowanego na mnie. Przypadek, no i moja głupota, nie pomyślałem o tym. Wystarczyło przecież przelać kasę ze skrilla kumpla na mój, wpłacić ze swojego i byłoby po sprawie. Ale oczywiście za chwilę zaczynał się mecz i szkoda było czasu. Trochę minęło, więcej nie wpłacałem, teraz dopiero chciałem zrobić pierwszą wypłatę i przy opcji &quot;wypłać na skrill&quot; znalazłem zdanie &quot;Potwierdzimy Twoje dane w Skrill&quot;.
Czy buk dostaje informację do kogo należało konto skrill, z którego wpłacono depozyt? Czy w ogóle ma do naszych nazwisk w skrillu dostęp i robi jakieś weryfikacje w ten sposób? Bo generalnie tam widoczny jest chyba tylko adres e-mail.
Nie wiem jak to działa i trochę się boję, żeby nie wrzucili mnie do jednego worka z jakimiś łowcami bonusów i nie zabrali tego, co się udało ugrać przez ten czas :/
 
baron1988 931

baron1988

Użytkownik
Część firm żąda do weryfikacji zrzut ekranu z danymi personalnymi zarejestrowanej osoby w Skrill (okno ustawienia/dane osobowe wraz z paskiem URL).
 
P 0

pancerz21

Użytkownik
witam, mam problem z rejestracją na skrillu. Mianowicie w miejscu gdzie wpisuje imie wyskakuje mi ze jest ono nie prawidłowe tzn. Łukasz , zmienilem bez polskich znaków i niby jest ok , mam nadzieje ze przy weryfikacji nie bedzie z tym problemu, ale kolejny problem mam z wpisaniem kodu pocztoweo wpisuje taki jaki mam a tam wyskakuje ze błąd, jak powinienem wpisac?
 
Do góry Bottom