No spróbuj teraz zwiększyli limity dla nie zweryfikowanych wiec szansa jest chociaz zawsze wymagana była weryfikacja rachunku bankowego.
Odblokowali ci konto? Mam podobny problemZablokowali mi konto bo przez dłuższy czas miałem je niezweryfikowane, już to zrobiłem ale dalej konta nie mam odblokowanego, jak chce wysłać pieniądze, albo wypłacić to pokazuje się napis ,,blokada na koncie Proszę skontaktuj się z nami" jednak na maila którego wysłałem za pomocą ich formularza nie odpowiadają już około tygodnia a z numerem który jest podany na ich stronie nie mogę się połączyć bo albo kończy połączenie od razu jak go wybiore, albo mówi że nie można się w tej chwili połączyć z tym numerem, nie wiem o co chodzi... Mam tam kase która jest mi potrzebna na wczoraj, proszę was o pomoc, mieliście kiedyś podobną sytuację ?????
zadzwon do nich to z miejsca to zrobią.czy ktoś pomoże??
Ogólnie głowny support jest w języku angielskim ale jak powiesz żeby Cię przełączyła nie będzie problemu, połączy Cię z gosciem ze wschodu co zna język Polski i się dogadasz ????rozmowy są w języku Polskim??
Również potwierdzam, najlepszy kontakt jest poprzez twittera ????Pisałem to juz wcześniej ale zaznaczę jeszcze raz.
Ze skrillem najlepiej jest się komunikować poprzez twitter! Na twitterze dostępni są codziennie bodajże od 8-16 (lub coś podobnego) i naprawdę wszystkie sprawy załatwić można dużo szybciej.
Wystarczy na twitterze założyć nawet fikcyjne konto, wyszukać @skrill lub @ask_skrill (najlepiej tutaj zadać pytanie), krótko wyjaśnić sprawę oraz podać email bądź numer ID! Ja większość spraw załatwiam w przeciągu 1-2 dni.
Dzięki za radę, bo normalnie to czeka się po tydzień albo dłużej na odpowiedz.Pisałem to juz wcześniej ale zaznaczę jeszcze raz.
Ze skrillem najlepiej jest się komunikować poprzez twitter! Na twitterze dostępni są codziennie bodajże od 8-16 (lub coś podobnego) i naprawdę wszystkie sprawy załatwić można dużo szybciej.
Wystarczy na twitterze założyć nawet fikcyjne konto, wyszukać @skrill lub @ask_skrill (najlepiej tutaj zadać pytanie), krótko wyjaśnić sprawę oraz podać email bądź numer ID! Ja większość spraw załatwiam w przeciągu 1-2 dni.