>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Moneybookers - Skrill - weryfikacja konta

wtapiacz22 55

wtapiacz22

Użytkownik
Witam, chciałbym się od Was dowiedzieć, czy Skrill wypłaci mi kasę przelaną z buka na moje konto bankowe jeśli nie mam zweryfikowanego konta na skrillu ? W limitach i weryfikacjach podają jakąś tam określoną kwotę łączną za przychodzące i wychodzące przelewy 10149.50 PLN . ? Proszę o odpowiedź ;)
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Witam, chciałbym się od Was dowiedzieć, czy Skrill wypłaci mi kasę przelaną z buka na moje konto bankowe jeśli nie mam zweryfikowanego konta na skrillu ? W limitach i weryfikacjach podają jakąś tam określoną kwotę łączną za przychodzące i wychodzące przelewy 10149.50 PLN . ? Proszę o odpowiedź ;)
No spróbuj teraz zwiększyli limity dla nie zweryfikowanych wiec szansa jest chociaz zawsze wymagana była weryfikacja rachunku bankowego.
 
R 104

rafaelgum1

Użytkownik
Zablokowali mi konto bo przez dłuższy czas miałem je niezweryfikowane, już to zrobiłem ale dalej konta nie mam odblokowanego, jak chce wysłać pieniądze, albo wypłacić to pokazuje się napis ,,blokada na koncie Proszę skontaktuj się z nami&quot; jednak na maila którego wysłałem za pomocą ich formularza nie odpowiadają już około tygodnia a z numerem który jest podany na ich stronie nie mogę się połączyć bo albo kończy połączenie od razu jak go wybiore, albo mówi że nie można się w tej chwili połączyć z tym numerem, nie wiem o co chodzi... Mam tam kase która jest mi potrzebna na wczoraj, proszę was o pomoc, mieliście kiedyś podobną sytuację ?????
 
medicine 38

medicine

Użytkownik
Zablokowali mi konto bo przez dłuższy czas miałem je niezweryfikowane, już to zrobiłem ale dalej konta nie mam odblokowanego, jak chce wysłać pieniądze, albo wypłacić to pokazuje się napis ,,blokada na koncie Proszę skontaktuj się z nami&quot; jednak na maila którego wysłałem za pomocą ich formularza nie odpowiadają już około tygodnia a z numerem który jest podany na ich stronie nie mogę się połączyć bo albo kończy połączenie od razu jak go wybiore, albo mówi że nie można się w tej chwili połączyć z tym numerem, nie wiem o co chodzi... Mam tam kase która jest mi potrzebna na wczoraj, proszę was o pomoc, mieliście kiedyś podobną sytuację ?????
Odblokowali ci konto? Mam podobny problem
 
kolatek 1,1K

kolatek

Użytkownik
Panowie mam pytanie. Wysłałem im wiadomość z z ich formularza gdzie dołączyłem skan dowodu osobistego w celu weryfikacji konta. Czekam już piąty dzień na jakąkolwiek wiadomość z ich strony, do dzisiaj cisza... . Czy ktoś sie orientuję ile czasu z tym schodzi??
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
rozmowy są w języku Polskim??
Ogólnie głowny support jest w języku angielskim ale jak powiesz żeby Cię przełączyła nie będzie problemu, połączy Cię z gosciem ze wschodu co zna język Polski i się dogadasz ????
 
crisu 53

crisu

Użytkownik
Pisałem to juz wcześniej ale zaznaczę jeszcze raz.
Ze skrillem najlepiej jest się komunikować poprzez twitter! Na twitterze dostępni są codziennie bodajże od 8-16 (lub coś podobnego) i naprawdę wszystkie sprawy załatwić można dużo szybciej.
Wystarczy na twitterze założyć nawet fikcyjne konto, wyszukać @skrill lub @ask_skrill (najlepiej tutaj zadać pytanie), krótko wyjaśnić sprawę oraz podać email bądź numer ID! Ja większość spraw załatwiam w przeciągu 1-2 dni.
 
jarzynas 0

jarzynas

Użytkownik
Pisałem to juz wcześniej ale zaznaczę jeszcze raz.
Ze skrillem najlepiej jest się komunikować poprzez twitter! Na twitterze dostępni są codziennie bodajże od 8-16 (lub coś podobnego) i naprawdę wszystkie sprawy załatwić można dużo szybciej.
Wystarczy na twitterze założyć nawet fikcyjne konto, wyszukać @skrill lub @ask_skrill (najlepiej tutaj zadać pytanie), krótko wyjaśnić sprawę oraz podać email bądź numer ID! Ja większość spraw załatwiam w przeciągu 1-2 dni.
Również potwierdzam, najlepszy kontakt jest poprzez twittera ????
 
A 4

adele

Użytkownik
Pisałem to juz wcześniej ale zaznaczę jeszcze raz.
Ze skrillem najlepiej jest się komunikować poprzez twitter! Na twitterze dostępni są codziennie bodajże od 8-16 (lub coś podobnego) i naprawdę wszystkie sprawy załatwić można dużo szybciej.
Wystarczy na twitterze założyć nawet fikcyjne konto, wyszukać @skrill lub @ask_skrill (najlepiej tutaj zadać pytanie), krótko wyjaśnić sprawę oraz podać email bądź numer ID! Ja większość spraw załatwiam w przeciągu 1-2 dni.
Dzięki za radę, bo normalnie to czeka się po tydzień albo dłużej na odpowiedz.
 
thierryhenry 6

thierryhenry

Użytkownik
witam, mam nastepujacy problem korzystalem ze skrill w 2013 roku wtedy mialem starego maila.. aktualnie wygralem pare groszu u pewnego buka wplacalem przez przelewy24 i wyplate moge zrobic tylko na skrill tak mi napisali.. tylko ze konto w tym buku i ogolnie mam juz na nowego maila.. na skrillu konto w 2013 zostalo zamrozone bo chcieli jakas weryfikacje tylko ze wtedy przestalem obstawiac i mialem przerwe i nie robilem tej weryfikacji.. czy jest szansa aby skrill odpalil mi ponownie moje konto tylko na nowego maila?? prosze o jakies rady.
 
Do góry Bottom