>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Matura 2010

Status
Zamknięty.
olo 2,2K

olo

Użytkownik
gdybys byl w gimnazjum to mowilbys ze w podstawowce latwiej i analogicznie, nie rozumiem tego typu tekstow
To, że ludzie robią w majty na naprawdę prostych rzeczach mnie dziwi.

Rozumiem, że to jest w niemałej mierze wina naszego systemu edukacji, który jest z dupy i nie uczy tego czego matematyka powinna najbardziej uczyć czyli logicznego myślenia, ale nie można wszystkiego tym tłumaczyć.

A wyżej podane zadanie to po prostu układ 2 równań z 2 niewiadomymi, gimnazjum, więc na maturę to wgl powinien być pikuś.
 
homel 918

homel

Użytkownik
To, że ludzie robią w majty na naprawdę prostych rzeczach mnie dziwi.
Rozumiem, że to jest w niemałej mierze wina naszego systemu edukacji, który jest z dupy i nie uczy tego czego matematyka powinna najbardziej uczyć czyli logicznego myślenia, ale nie można wszystkiego tym tłumaczyć.
A wyżej podane zadanie to po prostu układ 2 równań z 2 niewiadomymi, gimnazjum, więc na maturę to wgl powinien być pikuś.
jeden moze zrobic 10 zadan w ciagu godziny a inny moze rozkminiac jedno przez 2h i co zorbisz sa zdolniejsi i slabsi niby logiczne myslenie idzie w parze z majca jakos tekst rozkminie dobrze niby mysle; logicznie przyjdzie zadanie z majcy i czarna magia wiec fajnie pisac jezeli jest sie z czegos dobrym. jeszcze jak sie ma index ;] to w ogole luz
 
B 0

burbon2009

Użytkownik
olo juz sie tak nie podniecaj ta matma ze taki cwaniak z niej jestes bo znam wiele osob co mature z rozszerzonej matmy + fizy zaliczyly na 90+ nie od dzisiaj wiadomo ze matematyka sprawia problem wiekszosci z nas to tylko dlatego bo co innego wymagane jest od nas w ciagu roku na spr a co innego na maturze gdyby kazda lekcja matematyki byla z naciskiem na mature to kazdy by ja zdawal.
 
olo 2,2K

olo

Użytkownik
jeden moze zrobic 10 zadan w ciagu godziny a inny moze rozkminiac jedno przez 2h i co zorbisz sa zdolniejsi i slabsi niby logiczne myslenie idzie w parze z majca jakos tekst rozkminie dobrze niby mysle; logicznie przyjdzie zadanie z majcy i czarna magia wiec fajnie pisac jezeli jest sie z czegos dobrym. jeszcze jak sie ma index ;] to w ogole luz

To jak nie łapiesz tak to trzeba było zadania robić w ilościach hurtowych.

Z każdego zagadnienia 30-40 zadań i potem automatycznie jak widzisz zadanie to od razu wiesz jak robić, taka mechaniczna robota..

Poza tym co zrobić, że szkoła teraz g ówno uczy :-|


olo juz sie tak nie podniecaj ta matma ze taki cwaniak z niej jestes bo znam wiele osob co mature z rozszerzonej matmy + fizy zaliczyly na 90+ nie od dzisiaj wiadomo ze matematyka sprawia problem wiekszosci z nas to tylko dlatego bo co innego wymagane jest od nas w ciagu roku na spr a co innego na maturze gdyby kazda lekcja matematyki byla z naciskiem na mature to kazdy by ja zdawal.
Ale ja się zgadzam, że matura to jest z dupy egzamin i dobry wynik z niej nie jest zawsze jednoznaczny z tym, że się jest dobrym z matmy.
No, ale nic z tym nie zrobisz, masz taki egzamin do zdania i już, bez sensu narzekać jak to źle jest, lepiej się wziąć do roboty.

Póki co tylko stwierdziłem, że zadanie z 2 klasy gimnazjum to na maturze powinna być łatwizna.
 
rybex 3

rybex

Użytkownik
Nie no fajnie fajnie Olo ze jestes &quot;chyba&quot; dobry z matmy ale mnie to naprawde nie interesuje, chcialem Ci tylko zwrocic uwage jaka jest prawidlowosc a Ty mi wyjezdzasz tutaj z jakimis tekstam. Ja tez bardziej ścisły umysł ale podniecac tutaj to ja sie nie mam zamiaru.
Pozdrawiam
 
olo 2,2K

olo

Użytkownik
Nie no fajnie fajnie Olo ze jestes &quot;chyba&quot; dobry z matmy ale mnie to naprawde nie interesuje, chcialem Ci tylko zwrocic uwage jaka jest prawidlowosc a Ty mi wyjezdzasz tutaj z jakimis tekstam. Ja tez bardziej ścisły umysł ale podniecac tutaj to ja sie nie mam zamiaru.
Pozdrawiam
Ja rozumiem, że nie wszyscy są matematykami, ok, ale jak już pisałem &quot;zadanie z 2 klasy gimnazjum to na maturze powinna być łatwizna&quot;, takie jest tylko moje zdanie i je tu wyraziłem, mam takie prawo.
I dziwi mnie to zaniepokojenie takim zadaniem, bo to kwestia odrobiny logicznego myślenia + podstawówkowe podstawy algebry typu dodawanie, odejmowanie, ewentualnie mnożenie.

Ale dobra, widzę, że takie coś obce jest dla wielu maturzystów, niestety system edukacji jest coraz bardziej ogłupiający. A potem zdziwienie, że na studiach tak ciężko, gdzie studia też są coraz łatwiejsze.

Papa i powodzenia jutro
 
B 0

burbon2009

Użytkownik
no to jest nasze szkolnictwo jak najwiecej przerobic materialu,nie wiadomo jakie zadania wymyslne robic na lekcji matematyki a pozniej przychodzi egzamin gdzie zadania sa typowo podstawowe i czlowiek nie wie jak je zrobic bo na lekcji robilo sie same z *
 
olo 2,2K

olo

Użytkownik
no to jest nasze szkolnictwo jak najwiecej przerobic materialu,nie wiadomo jakie zadania wymyslne robic na lekcji matematyki a pozniej przychodzi egzamin gdzie zadania sa typowo podstawowe i czlowiek nie wie jak je zrobic bo na lekcji robilo sie same z *

Miałem już nic nie pisać tu, ale co tam.

Co do materiału to wręcz przeciwnie jest go coraz mniej. Wy już na bank nie macie całek i pochodnych na maturze, a jeżeli dobrze kojarzę to nie macie też granic funkcji. Nie wiem jak z funkcjami wielu zmiennych.

W każdym razie coraz większej ilości głupot się czepiają, mnie zawsze rozwalało to, że trzeba pisać dziedzinę funkcji. A to o kant dupy ją pisać jak jest oczywista i po obliczeniach widać, że została tam uwzględniona. Za to zawsze mi punkty zabierali.
I takie głupoty są najgorsze, bo to nie sprawdza niczego, poza tym czy człowiek pamięta, że jakiś pajac mu za to punkty zabierze jak tego nie napisze. Czepianie się na maturze takich głupot nie ma żadnego celu ani uzasadnienia. Ale dziadki co to ustalają wiedzą lepiej.

A potem idą ludzie na studia, a tam szok, bo tam się nie bawią w takie rzeczy tylko uczą normalnie matematyki. I naprawdę aż czasem wierzyć się nie chce co ludzie robią na tych studiach, przyszli inżynierowie w końcu, a takie głupoty piszą, że to się w bani nie mieści. I w dużej mierze można podziękować załodze z ministerstwa edukacji.
 
S 0

slawczansky

Użytkownik
ja lubie po nocy sie uczyc bo fajna cisza jest tylko pozniej jest problem zeby wstac ????
Tez sie ucze czesto w nocy, ale nie dlatego ze jest cisza tylko dlatego ze zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę. A noc to jest ostatni moment, żeby cokolwiek ruszyć ;D No ale do matury trzeba się wyspać tak więc dobranoc ;]]
 
kroff 12

kroff

Użytkownik
lol
podstawowa dzisiaj to jakis zart ? :p
w godzine mialem wszystko zrobione, pozniej nastepna sprawdzalem ;P
100% jak nic, a zadanie za 5 punktow zalosne zreszta jak reszta : D zwykly uklad rownan omg ! ????
zaraz na rozszerzona marsz ;]
 
kaczmar123 39

kaczmar123

Użytkownik
podstawowa dzisiaj to jakis zart ? :p
w godzine mialem wszystko zrobione, pozniej nastepna sprawdzalem ;P
100% jak nic, a zadanie za 5 punktow zalosne zreszta jak reszta : D zwykly uklad rownan omg ! ????
zaraz na rozszerzona marsz ;]
ja sie machnąłem w prawdopodobieństwie nie wiem jak ;| nie bedzie 100, czas na rozszerzenie...
 
boberek34 0

boberek34

Użytkownik
A co myśleliście, że dadzą Wam trudną podstawę? Przecież oni wiedzą o co chodzi. Pierwszy rok matura obowiązkowa to dali łatwy, żeby nikt nie mówił, że to był zły pomysł.
 
kaczmar123 39

kaczmar123

Użytkownik
ja z klasy matematycznej jestem wiec nie powiem Ci czy byla trudna czy łatwa, niech sie wypowiedzą inni co mają mniej do czynienia z matematyką ;)
 
bula-28810 0

bula-28810

Użytkownik
ja z klasy matematycznej jestem wiec nie powiem Ci czy byla trudna czy łatwa, niech sie wypowiedzą inni co mają mniej do czynienia z matematyką ;)
matura była prosta to fakt, choć czuje niedosyt bo w prostych zadaniach popełniłem kilka głupich błędów... mam nadzieje że nadrobię otwartymi ????
 
boberek34 0

boberek34

Użytkownik
Też jestem z klasy matematycznej. Matura za rok. Ten kto wymyślił pisanie podstawy, a za 3 godziny rozszerzenia miał nieźle pomieszane w głowie.
 
coolmen7 8,8K

coolmen7

Użytkownik
podstawowa dzisiaj to jakis zart ? :p
w godzine mialem wszystko zrobione, pozniej nastepna sprawdzalem ;P
100% jak nic, a zadanie za 5 punktow zalosne zreszta jak reszta : D zwykly uklad rownan omg ! ????
zaraz na rozszerzona marsz ;]
Powiem tak jeżeli jest ktoś z matematycznej klasy to wiadomo że dla niego ta matura to prościzna albo jeżeli ktoś więcej siedzi przy książkach niż się bawi.
Także kroff nie chwal się bo jedni się uczą inni co innego robią.
Ja jako tzw. przeciętny uczeń to powiem że dla mnie matura trudniejsza niż próbna. Przede wszystkim kilka zadań zamkniętych głupich. Ale zdać spokojnie zdam tylko liczyłem na ponad 50 % a będzie pewnie ok. 40-50.
Czekamy na odpowiedzi...
 
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom