Wszystkim wam tu sie należy opiernicz. Wziąłbym pasa i lał po kolei na goły tyłek i tylko patrzył czy równo puchnie :grin: Juz piszę dlaczego mi tak podpadliście... Otóż dzisiaj postanowiłem sobie aktywować nową kartę
skrill. Najpierw zrobiłem co trzeba na stronce, potem poszedłem do bankomatu zmienic sobie PIN, a następnie udałem sie na zakupy, aby dokonać pierwszej płatności świeżutką kartą. Gdy przyszlo już do płacenia, podalem kasjerce kartę (tak, pamiętałem, żeby za pierwszym razem nie świrować ze zbliżeniem) i po chwili wstukuje swój PIN. Wstukałem raz, po czym terminal po kilku sekundach chce żebym znowu to zrobił. Kasjerka patrzy na mnie z lekkim zdziwieniem i mówi do mnie jak do jakiegoś jełopa: "proszę jeszcze raz wstukać PIN i nacisnąć zielony" (pewnie sobie pomyślała, ze nie umiem tego zrobić i coś zle nacisnalem). No to ok, ponowilem czynność drugi raz, a tam terminal dalej swoje i lipa. No i w tym momencie słyszę od kasjerki: "No nie... Coś musi pan zle robic...". Nie pamiętam czy ponowilem czynność 3, czy więcej razy (chyba 3), ale za którymś razem "poszło" w końcu. Wpisywalem za każdym razem dobrze, bo nie wyskakiwal żaden błąd. No i teraz tak... Daje sobie rękę uciąć, ze nie tylko ja mialem taki przypadek podczas pierwszej płatności tą nową kartą (pamiętam, ze starą kartę jak aktywowałem, to wystarczyło RAZ podać PIN), natomiast nigdzie tutaj nikt nie wspomniał o czymś takim. To normalne, ze np. przy zmianie PINu w bankomacie podaje sie 2x nowy, ale przy płaceniu to się zdziwiłem. Jakby nie bylo, jesli ktoś jest przed aktywacja nowej karty, to jestem przekonany, ze taka informacja będzie bardzo przydatna, i pewnie pozwoli uniknąć ewentualnych nieprzyjemności. To tyle. Liczę na milion punktów reputy za ten jakże cenny post.