Miał ktoś problem z płatnoścami zbliżeniowymi? Terminal odrzuca, w opcjach konta nie widzę opcji aktywowania/deaktywowanie zbliżeniowo. jako zwykłą karta elektroniczna wszystko działa.
NAPISZE DUZYMI LITERAMI ABY BYLO WIDOCZNE I ZEBY NIKT WIECEJ NIE PYTAL ????
Ja tez dostalem nowa karte zblizeniowa. ZEBY KARTA DZIALA ZBLIZENIOWO TRZEBA ZA PIERWSZYM RAZEM ZAPLACIC NIA NORMALNIE (wkladamy do czytnika i wklepujemy PIN). Dopiero po tym razie mozna placic zblizeniowo przekonalem sie o tym na wlasnej skorze. Teraz juz smiga zblizeniowo ????
chcę założyć konto ale miasto akceptuje mi tylko bez polskiej litery, a wtedy kod pocztowy się nie zgadza i nie da rady przejść dalej. Co w tym wypadku zrobić? I czy ulica też może być bez polskich znaków?
Nowa karta to totalne nieporozumienie, nie mówiąc juz o poziomie kompetencji supportu. Wpierają mi , że mam 5 wyplat z bankomatów i 10 transakcji platniczych, a prawda jest taka, że wypłata z bankomatu ksieguje się jak transakcja POS (terminal) , dzis 2 razy wyciagalem z bankomat, 8 razy płaciłem na terminalu i limit wyczerpany. Jakbym wiedział ze tak bedzie, to bym jej nie aktywował wogóle i używał starej.
Ja karty nie otrzymałem, napisałem do nich maila ale jak wiadomo, szybko odpowiedzi nie otrzymam, jeśli w ogóle raczą odpisać. Czy ktoś może też nie dostał karty i kontaktował się ze Skrillem? Bo jak do tej pory nie przyszła, to już raczej nie przyjdzie więc jestem ciekaw, jak to rozwiążą.
Proszę powiedzcie czy przed zamówieniem karty jestem w jakiś sposób przez skrill weryfikowany? Moje pytanie motywowane jest tym, że zauważyłem, iż mam wpisany stary adres (tzn. adres zameldowania) a mieszkam w kompletnie innym miejscu, więc go zmieniłem.
Czy będzie miało to wpływ na czas oczekiwania? Bo póki co minęły ponad 24h godziny, a nie otrzymałem jeszcze żadnej wiadomości.
Żadna wiadomość/potwierdzenie dot. zmiany danych w profilu nie przyjdzie.
Karta zostanie wysłana na adres ustawiony w profilu.
Jeśli chodzi o weryfikacje konta, to robisz to sam wysyłając im dokumenty w celu zwiększenia limitów/bądź wtedy, gdy Skrill w imię jakichś nieprawidłowości sam o to poprosi.
Żadna wiadomość/potwierdzenie dot. zmiany danych w profilu nie przyjdzie.
Karta zostanie wysłana na adres ustawiony w profilu.
Jeśli chodzi o weryfikacje konta, to robisz to sam wysyłając im dokumenty w celu zwiększenia limitów/bądź wtedy, gdy Skrill w imię jakichś nieprawidłowości sam o to poprosi.
Anulowali mi kartę ta którą mam i złożyłem wniosek o nową, zobaczymy czy dojdzie... Jeszcze babka mi powiedziała że wezmą z mojego konta 10 euro i mam napisać do nich, żeby mi je zwrócili... Chociaż ona sama nie była pewna czy tak do końca jest...