>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • W sobotę koejna gala Clout MMA, z tej okazji zapraszamy na
    CLOUT MMA 5: AJ Challenge [8.06.2024] w puli nagród 250zł od Fortuny + punkty reputacji!
    Nie masz konta w Fortunie? Założysz je w kilka minut TUTAJ!
    Typy w konkursie oddajemy do 8 czerwca do godz. 18:59.

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Fortuna bonus

Karta Skrill (dawniej Moneybookers)

sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
no właśnie, jeżeli tranakcja jeszcze nie została rozliczona tzn ze ewidentnie nie otrzymałeś pieniędzy bo rozliczenie nie trwa tak długo. Odp jaki komunikat pojawił się podczas wypłaty na bankomacie
 
wielktriada 4

wielktriada

Użytkownik
Sprawę dokładniej opisywałem w kilku postach wyżej. Na chwilę obecną saldo i dostępne środki są takie same. W historii transakcji nieudana wypłata otrzymała status przetworzone.
Po kolei raz jeszcze.
1. 17.09 próbuję wypłacić 1050 zł - mimo nieudanej próby pieniądze znikają z mojego konta. Sprawę od razu zgłaszam i otrzymuję 19.09 wiadomość.
Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że próba wypłaty w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 się nie powiodła, ponieważ kwota przekraczała limit karty Skrill MasterCard i środki nie opuściły Pana konto Skrill.

Natomiast odnotowaliśmy, że pomyślnie Pan wypłacił kwotę 1050.00 PLN w dniu 18/09/2013, zatem uważamy sprawę za rozwiązaną.
2. Wysyłam kolejny e-mail z informacją, że 17.09 próba wypłaty się niepowiodła a pieniędze zostały pobrane z konta, i że owszem 18.09 dokonałem wypłaty ale była ona kolejną. Otrzymuję odpowiedź zawierającą następującą informację
Zapewniamy, że próba wypłaty w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 się nie powiodła, ponieważ kwota przekraczała limit karty Skrill MasterCard i środki nie opuściły Pańskiego konta Skrill.
3. Gdy informacja o wypłacie pojawia się w historii transakcji/otrzymuje status &quot;przetworzone&quot; wysyłam następnego e-maila podając nr transakcji - nie otrzymuję jednak odpowiedzi.
Czekałem dwa tygodnie bo wyżej pisaliście, że do 14 dni powinni pieniądze zwrócić.
4. Wczoraj postanowiłem się przypomnieć i dostałem odpowiedź.
W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie uprzejmie informujemy, że według wskazań naszego systemu wypłata w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 została pomyślnie zrealizowana ( Trn ID: XXXXXXX) :

2013/09/17 09:43:22 ATM CAPTURED 1050.00 PLN 6011 WBK S.A.~~TARNOW~33-100 616 WBK S.A. A2590309

Natomiast, jeżeli próba wypłaty się nie powiodła, prosimy Pana o wysłanie do nas wyciągu z bankomatu, który potwierdza, że wspomniana przez Pana transakcja nie została zrealizowana.

Alternatywnie może Pan skontaktować się z bankiem i poprosić o przesłanie do nas oficjalnego potwierdzenia informującego, że transakcja się nie powiodła i środki nie zostały pobrane . Prosimy wysłać do nas następujące informacje:

- Pańskie imię i nazwisko
- szczegóły Pańskiej karty
- kod banku
- kod autoryzacyjny dotyczący zgłaszanej płatności
- szczegóły nieudanej transakcji

Prosimy wysłać dokumenty jako załącznik odpowiadając na tę wiadomość.

Mamy nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.
Jak już napisałem w wcześniejszym poście. Byłem wczoraj w banku i zapytałem czy mogą wydać mi jakieś oficjalne potwierdzenie tego, że bankomat niewypłacił mi pieniędzy. Pani (w sumie to nawet dwie) powiedziały, że takiego pisama nie są w stanie mi wydać. Podzwoniły jednak trochę, bodajże do centarli tam sprawdzili moją kartę i według tego co mi powiedziały w dniu 17.09 bankomat niezrealizował wypłaty z powodu błędnego nr karty i że zadna wypłata w tym i innym bankomacie tego dnia za pomocą mojej karty niezostała wykonana.
Gdy powiedziałem, że chodzi o kwotę 1050 zł otrzymałem informację, że bankomat takiej nie mógł by wypłacić bo wypłaca tylko wielokrotność 20 zł, czyli mógłbym wypłacić ewentualnie 1040 lub 1060 - wczoraj sprawdzałem i faktycznie gdy podaję kwotę 1050 pojawia się komunikat, że bakomat wypłaca tylko wielokrotność 20 zł i żeby wprowadzić poprawną kwotę.
Jak już pisałem potwierdzenia z bankomatu nie posiadam - ten nie wydał mi ani pieniędzy ani kwitka. W banku powiedzieli, że o oficjalne potwierdzenie powinien zwrócić się Skrill. Nie wiem teraz co mam za bardzo robić - wysłałem oczywiście kolejny e-mail do skrill ale czekam na odpowiedź.
Brakuje dokładnie 1050 + prowizji za wypłatę.
Trochę to dziwne, że na początku skrill nic nie wie o wypłacie 17.09 - informuje, że ta niedoszła do skutku na skutek przekroczonego limitu,a na koniec pisze, że ta została zrealizowana.
Skoro bank potrafi sprawdzić transakcje wykonywane moją kartą to tym bardziej skrill powinien mieć taką możliwość.
 
G 2

garbaty

Użytkownik
wg. mnie powinienes napisac emaila do skrila i napisac im co powiedzieli w twoim banku z dokladnymi danymi tej transakcji i danymi banku albo i najlepiej zadzwinic do skrila jesli jest taka mozliwosc, gdzies tu podawali jakies numery telefonu
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
Sprawę dokładniej opisywałem w kilku postach wyżej. Na chwilę obecną saldo i dostępne środki są takie same. W historii transakcji nieudana wypłata otrzymała status przetworzone.
Podzwoniły jednak trochę, bodajże do centarli tam sprawdzili moją kartę i według tego co mi powiedziały w dniu 17.09 bankomat niezrealizował wypłaty z powodu błędnego nr karty i że zadna wypłata w tym i innym bankomacie tego dnia za pomocą mojej karty niezostała wykonana.
Gdy powiedziałem, że chodzi o kwotę 1050 zł otrzymałem informację, że bankomat takiej nie mógł by wypłacić bo wypłaca tylko wielokrotność 20 zł, czyli mógłbym wypłacić ewentualnie 1040 lub 1060 - wczoraj sprawdzałem i faktycznie gdy podaję kwotę 1050 pojawia się komunikat, że bakomat wypłaca tylko wielokrotność 20 zł i żeby wprowadzić poprawną kwotę.
Jak już pisałem potwierdzenia z bankomatu nie posiadam - ten nie wydał mi ani pieniędzy ani kwitka. W banku powiedzieli, że o oficjalne potwierdzenie powinien zwrócić się Skrill. Nie wiem teraz co mam za bardzo robić - wysłałem oczywiście kolejny e-mail do skrill ale czekam na odpowiedź.
Brakuje dokładnie 1050 + prowizji za wypłatę.
Wyjasnij dokladnie co oznacza ze twoje saldo dostepne i bierzace jest takie samo i jednoczesnie brakuje 1050+prowizja.
odpowiadaj konkretnie na pytania a moze cos uda sie pomoc
1.Czy pojawil sie jakis komunikat w bankomacie podczas proby wyplaty ?
2. Co z tym saldem ? masz saldo dostepne i bierzace takie samo ? Jezeli tak tzn ze skrill dostal powierdzenie o wyplacie chodz nie powinnien takiego dostac skoro piszesz ze w banku potwierdzili ze nie otrzymales pieniedzy.
Jezeli nic teraz nie masz na koncie to powinnienes miec saldo dostepne 0 saldo bierzace 1050. Wtedy spokojnie pozostaje czekac a napewno odzyskasz pieniadze
 
wielktriada 4

wielktriada

Użytkownik
Chodzi o to, że nieudana wypłata została przetworzona i stąd salda są równe.

1. Nie pojawił się komunikat - po wpisaniu kwoty jaką chciałem wypłacić bankomat natychmiast &quot;oddał&quot; mi kartę.

2. No dokładnie. Pieniędzy nie dostałem a w historii transakcji po mniej więcej tygodniu nieudana wypłata otrzymała status &quot;przetworzone.

Obecnie mam dostępne: 0,08 zł
Końcowe: 0,08 zł

Dzisiaj raz jeszcze napisałem i dostałem odpowiedź, że moja sprawa została przekazana do pracownika wyższego szczebla. Czekam więc i mam nadzieję, że ten będzie w stanie rozwiązać moją sprawę.


Tak poza tematem zauważyłem, że najlepiej każdą widomość wysyłać poprzez formularz dostępny po zalogowaniu na konto skrill. Gdy tak robię potrafią odpowiedzieć w ciągu kilku godzin.
Nie ma sensu odpowiadać na otrzymane od niech e-mile, bo każda taka wiadomość otrzymuje nowy nr sprawy a na odpowiedź czeka się znacznie dłużej.
 
D 3,2K

dawczan

Użytkownik
Weryfikuje kartę VISA i dałem że hazard i muszę wpłacić 8zł kartą i gdy chcę wpłacić to albo wyskakuje bład strony 404 albo nic się nie dzieje i znów mogę klikać zapłać co się dzieje?
Za duzo juz wypłaciłeś i masz limity.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Gdy powiedziałem, że chodzi o kwotę 1050 zł otrzymałem informację, że bankomat takiej nie mógł by wypłacić bo wypłaca tylko wielokrotność 20 zł, czyli mógłbym wypłacić ewentualnie 1040 lub 1060 - wczoraj sprawdzałem i faktycznie gdy podaję kwotę 1050 pojawia się komunikat, że bakomat wypłaca tylko wielokrotność 20 zł i żeby wprowadzić poprawną kwotę.
poniewaz wyplacam dosc czesto z tego bankomatu (BZWBK) to musze powiedziec , ze jednak panie nie maja racji i mozna wyplacic np 70, 90 , 130pln etc
tak mysle, ze zalezy to od tego czy bankomat posiada akurat odpowiednie nominaly, nie pisze tego ot tak sobie bo i mi czesto wlasnie w tym bankomacie i w innych takze pojawia sie ten napis &quot;tylko wielokrotność 20 zł&quot; a mimo to w nastepnych dniach wyplacam
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
@wielktriada
15.09 godz.19 - 1050pln wyplacone
16.09 rano 1050 nie wyplacone
17.09. 1050 nie wyplacone
18.09. 1050 wyplacone
popelniles taki blad, ze po nie wyplaconej kwocie probowales wyplacic znowu te sama kwote, blad taki , ze jest zamotanie i pozniej ciezko sie polapac, ja mam taka zasade, ze jeli bankomat mi nie wyplaci a kasa zniknie z konta Skrill to dopoki sie nie pojawi nie probuje wyplacac do wyjasnienia sprawy takiej samej kwoty
 
sylwek2012 1,1K

sylwek2012

Użytkownik
poniewaz wyplacam dosc czesto z tego bankomatu (BZWBK) to musze powiedziec , ze jednak panie nie maja racji i mozna wyplacic np 70, 90 , 130pln etc
Jakiś lipny bankomat znalazł, w 99,9% w bankmatach gdzie można wypłacac 20PLN można wypłacać dowolne kwoty chyba ze akurat brakuje tych 20, nigdy jescze nie słyszałem o takim bankomacie który wypłaca same 20 ????

Chodzi o to, że nieudana wypłata została przetworzona i stąd salda są równe.

1. Nie pojawił się komunikat - po wpisaniu kwoty jaką chciałem wypłacić bankomat natychmiast &quot;oddał&quot; mi kartę.

2. No dokładnie. Pieniędzy nie dostałem a w historii transakcji po mniej więcej tygodniu nieudana wypłata otrzymała status &quot;przetworzone.

Obecnie mam dostępne: 0,08 zł
Końcowe: 0,08 zł

Dzisiaj raz jeszcze napisałem i dostałem odpowiedź, że moja sprawa została przekazana do pracownika wyższego szczebla. Czekam więc i mam nadzieję, że ten będzie w stanie rozwiązać moją sprawę.


Tak poza tematem zauważyłem, że najlepiej każdą widomość wysyłać poprzez formularz dostępny po zalogowaniu na konto skrill. Gdy tak robię potrafią odpowiedzieć w ciągu kilku godzin.
Nie ma sensu odpowiadać na otrzymane od niech e-mile, bo każda taka wiadomość otrzymuje nowy nr sprawy a na odpowiedź czeka się znacznie dłużej.
Cieżko będzie coś konkretnego poradzić, widocznie musiał być jakiś błąd w systemie, strasznie cięzko będziesz miał udowodnić że nie otrzymałes kasy ale sprawa wygląda strasznie dziwnie. Ty mówisz ze nie otrzymałes pieniędzy bank jednoczesnie potwierdza i zaprzecza. Kompletnie nic nie rozumiem niby prosta sprawa a tak namotali że nic z tego nie wiem. Idz do banku i powiedz tym co Ci powiedzieli że nie dostales pieniędzy zeby Ci wystawili jakies zaswiadczenie ze nie otrzymałes pieniedzy, ze nie mogles otrzymac czy cos takieo i wyslij do skrill.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
nigdy jescze nie słyszałem o takim bankomacie który wypłaca same 20 ????
trzeba zrozumiec sprawe a pozniej pisac ???? wyplacenie np 100pln w jednym papierku to wielokrotosc 20pln

btw
kiedys bankomaty Kredyt Banku nie wyplacaly kwot nieparzystych
 
D 3,2K

dawczan

Użytkownik
Pytałem osób rozgarniętych a ty z przykrością muszę to stwierdzić do takich się nie zaliczasz.
jak widać jesteś tak poważnie traktowany, że aż zabrakło miejsca na odpowiedzi na twoje pytanie ???? Tak jak obiecałeś - odejdź z forum ???? Chociaż kwestia dni kiedy wrócisz pod innym nickiem ????
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Jeszcze co do wypłat wielokrotności 20zł, to są to bankomaty co mają tylko banknoty z nominałami 20zł i 100zł. Np. bankomaty cash4you tak mają. Więc 1050zł też w takim bankomacie byśmy nie wypłacili.
 
maross125 30

maross125

Użytkownik
1. Są jakieś &quot;ukryte &quot; opłaty za tą karte - poza 10E rocznie ?
2. W których bankomatach wypłaty są bezpłatne ? Euronet ? Czytam, że czasami bankomat pobiera prowizje od transakcji.
3. Czy przy każdym wybraniu pieniędzy za pomocą karty pobierana jest - jedna i ta sama opłata 1.80E ? Czyli np wybierając 100zł z konta rzeczywiście wypłacam ~108 ?
 
pete1989 1,1K

pete1989

Użytkownik
1. Są jakieś &quot;ukryte &quot; opłaty za tą karte - poza 10E rocznie ?
2. W których bankomatach wypłaty są bezpłatne ? Euronet ? Czytam, że czasami bankomat pobiera prowizje od transakcji.
3. Czy przy każdym wybraniu pieniędzy za pomocą karty pobierana jest - jedna i ta sama opłata 1.80E ? Czyli np wybierając 100zł z konta rzeczywiście wypłacam ~108 ?
1.Oprócz wypłat z bankomatów nie ma innych opłat.
2.Nie ma bankomatów bezpłatnych,chyba że masz status VIP.
3.Jest dokładnie tak jak piszesz,zawsze ta sama opłata.
 
Do góry Bottom