Sprawę dokładniej opisywałem w kilku postach wyżej. Na chwilę obecną saldo i dostępne środki są takie same. W historii transakcji nieudana wypłata otrzymała status przetworzone.
Po kolei raz jeszcze.
1. 17.09 próbuję wypłacić 1050 zł - mimo nieudanej próby pieniądze znikają z mojego konta. Sprawę od razu zgłaszam i otrzymuję 19.09 wiadomość.
Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że próba wypłaty w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 się nie powiodła, ponieważ kwota przekraczała limit karty
Skrill MasterCard i środki nie opuściły Pana konto
Skrill.
Natomiast odnotowaliśmy, że pomyślnie Pan wypłacił kwotę 1050.00 PLN w dniu 18/09/2013, zatem uważamy sprawę za rozwiązaną.
2. Wysyłam kolejny e-mail z informacją, że 17.09 próba wypłaty się niepowiodła a pieniędze zostały pobrane z konta, i że owszem 18.09 dokonałem wypłaty ale była ona kolejną. Otrzymuję odpowiedź zawierającą następującą informację
Zapewniamy, że próba wypłaty w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 się nie powiodła, ponieważ kwota przekraczała limit karty
Skrill MasterCard i środki nie opuściły Pańskiego konta
Skrill.
3. Gdy informacja o wypłacie pojawia się w historii transakcji/otrzymuje status "przetworzone" wysyłam następnego e-maila podając nr transakcji - nie otrzymuję jednak odpowiedzi.
Czekałem dwa tygodnie bo wyżej pisaliście, że do 14 dni powinni pieniądze zwrócić.
4. Wczoraj postanowiłem się przypomnieć i dostałem odpowiedź.
W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie uprzejmie informujemy, że według wskazań naszego systemu wypłata w kwocię 1050.00 PLN w dniu 17/09/2013 została pomyślnie zrealizowana ( Trn ID: XXXXXXX) :
2013/09/17 09:43:22 ATM CAPTURED 1050.00 PLN 6011 WBK S.A.~~TARNOW~33-100 616 WBK S.A. A2590309
Natomiast, jeżeli próba wypłaty się nie powiodła, prosimy Pana o wysłanie do nas wyciągu z bankomatu, który potwierdza, że wspomniana przez Pana transakcja nie została zrealizowana.
Alternatywnie może Pan skontaktować się z bankiem i poprosić o przesłanie do nas oficjalnego potwierdzenia informującego, że transakcja się nie powiodła i środki nie zostały pobrane . Prosimy wysłać do nas następujące informacje:
- Pańskie imię i nazwisko
- szczegóły Pańskiej karty
- kod banku
- kod autoryzacyjny dotyczący zgłaszanej płatności
- szczegóły nieudanej transakcji
Prosimy wysłać dokumenty jako załącznik odpowiadając na tę wiadomość.
Mamy nadzieję, że podane informacje okażą się pomocne. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.
Jak już napisałem w wcześniejszym poście. Byłem wczoraj w banku i zapytałem czy mogą wydać mi jakieś oficjalne potwierdzenie tego, że bankomat niewypłacił mi pieniędzy. Pani (w sumie to nawet dwie) powiedziały, że takiego pisama nie są w stanie mi wydać. Podzwoniły jednak trochę, bodajże do centarli tam sprawdzili moją kartę i według tego co mi powiedziały w dniu 17.09 bankomat niezrealizował wypłaty z powodu błędnego nr karty i że zadna wypłata w tym i innym bankomacie tego dnia za pomocą mojej karty niezostała wykonana.
Gdy powiedziałem, że chodzi o kwotę 1050 zł otrzymałem informację, że bankomat takiej nie mógł by wypłacić bo wypłaca tylko wielokrotność 20 zł, czyli mógłbym wypłacić ewentualnie 1040 lub 1060 - wczoraj sprawdzałem i faktycznie gdy podaję kwotę 1050 pojawia się komunikat, że bakomat wypłaca tylko wielokrotność 20 zł i żeby wprowadzić poprawną kwotę.
Jak już pisałem potwierdzenia z bankomatu nie posiadam - ten nie wydał mi ani pieniędzy ani kwitka. W banku powiedzieli, że o oficjalne potwierdzenie powinien zwrócić się
Skrill. Nie wiem teraz co mam za bardzo robić - wysłałem oczywiście kolejny e-mail do
skrill ale czekam na odpowiedź.
Brakuje dokładnie 1050 + prowizji za wypłatę.
Trochę to dziwne, że na początku
skrill nic nie wie o wypłacie 17.09 - informuje, że ta niedoszła do skutku na skutek przekroczonego limitu,a na koniec pisze, że ta została zrealizowana.
Skoro bank potrafi sprawdzić transakcje wykonywane moją kartą to tym bardziej
skrill powinien mieć taką możliwość.