A ja mam następujący problem. Założyłem dawno temu konto. Z racji nieużywania, zapomniałem logan, ID, hasło.. Kilka dni temu stwierdziłem, że przeleję tam kasę. Utworzyłem więc nowe konto. Wszystko działało jak należy. Jednak w momencie gdy przelałem kasę zablokowali mi konto !!!! Napisałem do nich naj wygląda sprawa. A oni zablokowali mi to pierwsze konto, a na drugie jak chce się zalogować to nie pisze że konto zostało zablokowane (tak jak w pierwszym przypadku, tylko, że logowanie się niepowiodło - jakbym wpisywał złe hasło). W mailu napisali, żebym przesłał im kopie dowodu osobistego. Wysłałem im chyba z 10 maili, a oni za każdym razem odpisują, że nie ma u nich żanego załącznika. Wkleiłem więc kopie dokumentów na stronkę z hostingiem plików i podałem link zktórego mogą go ściągnąć. Jednak oni znów odpisali, że w moim mailu nie ma żadnych załączników. Tak jakbu to jais robot pisał. cały czas to samo:
,,Szanowny Kliencie, do wiadomosci nie zostaly zalaczone kopie dokumentow. Prosimy o ponowne ich przeslanie sprawdzajac czy zalaczniki nie przekraczaja 5000 kB, jak rowniez prosze o wprowadzenie naszego adresu email jako drugiego odbiorce - dola wiekszej pewnosci. Dziekujemy za wspolprace.
Jezeli bedzie Pan mial jakiekolwiek pytania badz watpliwosci - oczywiscie prosimy o ponowny kontakt. Sluzymy pomoca.
Przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedz''
Juz nie wiem co z tym robić. Olałbym to gdyby nie to że przelałem na to konto dużą kwotę :/