Brak kompetencji osób pracujących w tym "buku" mnie poraża...
Skorzystałem z promocji 100% do 10euro w kasynie, obracałem, obracałem i doszedłem do 150euro na koncie i niemal zakończyłem obrót.
Następnego dnia była promocja za 100spinów wykonanych 5euro gratis i za kolejne 250spinów next 5euro.
Nie dostałem tych 5euro "z powodu problemów technicznych", 5euro zablokowało mi moje obrócone już środki i mimo tego, że ich nie miałem, to musiałem obracać coś czego nie było !
Mało tego zakładka dostępne/aktywne bonusy w niewyjaśniony sposób przestała działać i od supportu dostałem odpowiedź, iż jest to problem techniczny spowodowany przyznaniem ww.bonusu, którego w praktyce nie dostałem!!! Jakże kompetentna osoba na supporcie zapewniła mnie, że ręcznie dopisane zostanie do mojego konta 2 razy po 5euro...
Czekałem i nic...
Chciałem przelać kasę na konto główne, ale nie mogłem, bo wówczas "straciłbym całe środki, które miałem ze względu na rezygnację z aktywnego bonusu" widmo. Obracałem, obracałem, wreszcie dołożyli mi owe 5euro, następnie przychodzi mail, że dokonałem już obrotu, ale nie dostanę 2.części(tj.5e), bo nie zrobiłem 250spinów... Możliwe(nie liczyłem), aczkolwiek 1.osoba, z którą miałem "przyjemność" rozmawiać stwierdziła, iż je dostanę.
Teraz mam już niby wykonany cały obrót (takiego maila dostałem), ale w dalszym ciągu nie mogę wypłacić kasy, bo 5e mam zablokowane w aktywnych bonusach !!?? Zakładka bonusowa się nie otwiera HGW dlaczego, support ma rozbieżne zdania w zależności od tego z kim piszę i czekam na jakieś wyjaśnienie, co mam do ku..y nędzy obracać skoro już obróciłem wszystkie bonusy...
Tragedia, czeski
film, a kasa zamrożona, w dodatku z tego co pamiętam, jest kilka dni na obrócenie bonusem i wcale się nie zdziwię, jak kasa zniknie z konta, choć obrót jest, a jednak nie jest wykonany...
????
BETSSON
E ; Zakładka bonusowa ożyła, kasa obrócona i wypłacona (było prawie 90E obrotu, choć wczoraj o 21.przyszedł mail, o którym pisałem ze stwierdzeniem, że został on wykonany).