AKTUALIZACJA: powyższe nie aktualne, już wyjaśniam
:
Pracownik banku może nie wprowadził mnie w błąd, ale nie dopowiedział jednej rzeczy.
Powiedział, że operacja prawidłowa, że wyszła kasa z konta, natomiast nie dopowiedział, że srodki zablokowane. Ja widziałemw historii minus, w następnym dniu także, później nie sprawdzałem. Robiłem afere, a teraz patrze i ta kwota minusowa zniknęła z historii. Teraz zauważyłem
bank pisał:
W historii konta pojawiają się jedynie zrealizowane operacje. Widze że ten punkt w dniu wykonania płatności zablokował tą kwotę na koncie ale następnego dnia zdjął blokadę. Oznacza to że operacja nie została zrealizowana z konta środki nie opuściły rachunku. Dlaczego punkt wycofał operację na to pytanie bank nie odpowie. Bank nie wycofał tej operacji tylko punkt który założył blokade.
Została poprawnie zablokowana. Sklep ma 7 dni na rozliczenie operacji i pobranie środków lub na anulowanie operacji.
W momencie dokonywania płatności punkt blokuje środki na koncie co widzi Pan w historii. Blokada jednak nie jest to pobranie środków. Jeśli punkt w terminie 7 dni anuluje blokadę to operacja nie dochodzi do skutku, środki nie są pobierana z konta a blokada znika z rachunku.
Tak byłoby gdyby punkt rozliczył operację i dokonał np. Zwrotu. Tutaj jednak operacja nie doszła do skutku gdyż punkt wycofał blokadę w określonym terminie. Dlatego nie ma obciążenia ani uznania na rachunku
Przepraszam za rozmówce z 26.11 który nie napisał że jest to blokada.