Witajcie! To mój pierwszy wpis na forum, ale od dawna obserwuję wiele wątków i dopiero teraz mam okazję podziękować wszystkim za wiele cennych uwag i porad z których nieraz sam korzystałem.
Jestem w podobnej sytuacji jak
piter152 i
lukasz44. W czwartek 2 czerwca zrobiłem 2 spore wypłaty ze
Skrilla na konto bankowe i do tej pory nie mogę się doczekać ich wpłynięcia na konto. Żadna z wypłat nie została anulowana ani odrzucona, w profilu klienta też jest wszystko w porządku (są oznaczone jako przetworzone). Wypłacałem kasę w ten sposób wielokrotnie i po raz pierwszy doszło do takiej sytuacji, wcześniej przelewy dochodziły najpóźniej następnego dnia. Skontaktowałem się więc w piątek mailowo i telefonicznie z supportem VIP polskim i angielskim, by dowiedzieć się o co chodzi i z prośbą o przyspieszenie transakcji. Dowiedziałem się, że z moim kontem nie ma żadnego problemu i za wszystkim stoją tzw. problemy techniczne. Jeszcze wczoraj mówiono mi, że to chwilowe i pieniądze będą na koncie do końca dnia. Dziś jednak dostałem mail z supportu VIP, że mają duże problemy techniczne i mam dwie opcje - albo anulować wypłatę albo czekać na przelew, ale bez podania żadnych widełek czasowych, kiedy zostanie zrealizowany. Przyznam, że trochę mnie to zaniepokoiło, bo atmosfera w branży zrobiła się ostatnio dusznawa. Dajcie proszę znać, czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i czy opłaca się anulować przelewy z nadzieją, że przy kolejnej próbie wypłaty będzie wszystko ok?