Mam problem z
Unibet. Myslalem ze są bardzo poważną firmą, jednak się myliłem.
Dnia 18-03-2017 zleciłem wypłatę moich środków.
Dnia 19-03-2017 zostałem poproszony o wysłanie dokumentów.
Dnia 19-03-2017 wysłałem dokumenty.
Czekałem 3 dni, zero kontaktu z ich strony.
Dnia 22-03-2017 wchodzę na angielski chat i Pani informuje mnie ze moze potrwać to kilka dni, ale ona już teraz widzi ze Screen
Skrilla jest nieodpowiedni
Dnia 22-03-2017 wysyłam wszystkie dokumenty poprawione
23-03-2017 Pani na chacie informuje mnie natomiast ze teraz nie odpowiada im "a proof of address"
23-03-2017 wysyłam potwierdzenie opłaty za szkołe z bankowości online w wersji PDF oraz JPG
24-03-2017 dostaje w koncu maila ze moja sprawa jest w toku realizacji
28-03-2017 dzisiaj zapytałem się na angielskim czacie co jest nie tak, dlaczego nadal nie mam odblokowanego konta, Pani poinformowała mnie ze potrzebują jeszcze kilka innych proof of addres..
28-03-2017 dziwnym trafem za kazdym razem zostaje rozlaczony z chatem, gdy napisal moj kolega z tego samego komputera tylko podajac inne dane wszystko dziala w jak najlepszym porządku
28-03-2017 wysyłam tym razem trzy proof of addres,
skrill oraz dowod karty ID
Wysyłam zgodny proof of address z ich regulaminem czyli wyciag z konta bankowego onliine w postaci pdf gdzie widnieja moje dane oraz instytucji ktorej wysylam pieniadze,a takze logo i stępel banku.
Co o tym myślicie? Czy jest to poważny bukmacher?
Na pierwszy rzut oka widać ze starają się nie wypłacić tych 320 zł.
???? dla nich!