Ja nie mogę zrozumieć jednego...start niby 15 go bo taka informacja była na stronie a ludzie wpłacają tam pieniądze 14 - go. O swoje trzeba walczyć  do upadłego - to nie ulega wątpliwości  - jednak  to co widzimy oby to były błędy młodości a nie totalna amatorka od początku aż do końca/ szybkiego?/.  Produkt o nazwie wet arena wezmy porównajmy dla przykładu do  konsoli ...każdy kto choć trochę ma do czynienia z  hardwerem czy softwerem wie że  nie kupuje się pierwszych wersji sprzetowych  ani nie instaluje pierwszych poprawek / aktualizacji/. Nikt tak dobrze nie przetestuje produktu  jak uzytkownik końcowy...
W pełni rozumiem rozczarowanie wielu uzytkowników.
	
		
			
		
		
	
								W pełni rozumiem rozczarowanie wielu uzytkowników.
 
	            
 
					
				 
						
					 
					
				 
						
					 
 
		
 
 
		 Prawdopodobnie pomógł post na tym forum, gdyż z tego co wiem są osoby które dalej mają problem z odzyskaniem depozytu. Bonus obrócony i wypłacony, a co do wypłat działają poprawnie, po zaakceptowaniu kasa na koncie w kilka minut ( czas akceptacji koło godziny). I to tyle pozytywów strona jak działala, tak działa tragicznie, na aplikacji ciągłe wylogowania, a oferta śmiało można powiedzieć, że chyba najgorsza w Polsce. Support odpisuje po 30 minutach, ale przynajmniej odpisuje. Dział IT do którego trafiają sprawy techniczne nie raczy wogóle odpisać. Osobiście nie będę już u nich grał, ale pieniądze oddali, więc mam do nich neutralny stosunek. W mojej opinii nie są gotowi aktualnie na działalność, ale może z czasem bedzie lepiej. Każdy może z tego wyciągnąc swoje wnioski czy warto tam aktualnie grać
 Prawdopodobnie pomógł post na tym forum, gdyż z tego co wiem są osoby które dalej mają problem z odzyskaniem depozytu. Bonus obrócony i wypłacony, a co do wypłat działają poprawnie, po zaakceptowaniu kasa na koncie w kilka minut ( czas akceptacji koło godziny). I to tyle pozytywów strona jak działala, tak działa tragicznie, na aplikacji ciągłe wylogowania, a oferta śmiało można powiedzieć, że chyba najgorsza w Polsce. Support odpisuje po 30 minutach, ale przynajmniej odpisuje. Dział IT do którego trafiają sprawy techniczne nie raczy wogóle odpisać. Osobiście nie będę już u nich grał, ale pieniądze oddali, więc mam do nich neutralny stosunek. W mojej opinii nie są gotowi aktualnie na działalność, ale może z czasem bedzie lepiej. Każdy może z tego wyciągnąc swoje wnioski czy warto tam aktualnie grać  
 
		
 
 
		 
 
		