>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Bukmacher Unibet - opinie

W 858

woffi2013

Użytkownik
No właśnie o to chodzi, że nie wszyscy = jest to działanie z premedytacją, wymierzone w wybranych klientów (dużą część), głównie wygrywających.
 
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Czy szanowna administracja forum zamierza coś napisać odnośnie tego co wyprawia Unibet?
Witamy,
Oczywiście postaramy się dowiedzieć, gdzie leży problem oraz czy to na okres czasowy czy na zawsze.
Chciałbym zaznaczyć, że administracja forum nie wiedziała kompletnie nic, że mają nadejść zmiany w płatnościach.
Jakiekolwiek żale czy pretensje w naszym kierunku są nie na miejscu.
Pozdrawiamy
administracja forum
 
Otrzymane punkty reputacji: +7
czoker 122,1K

czoker

Użytkownik
Ja nie mam do was żalu ani pretensji, jedynie zadałem pytania. Wiadomo, że z racji tego, że z nimi współpracujecie możecie dowiedzieć się więcej niż przeciętny użytkownik forum.
Żal i pretensje można mieć do Unibeta, bo zachowali się jak jakaś firma krzak.
Pozdrawiam
 
marasspec 21,9K

marasspec

Użytkownik
Szanowni Koledzy i Koleżanki
UNIBET zabrał możliwość dokonywania wpłat i wypłat za pomocą eportfeli GRACZOM KTÓRZY SĄ NA PLUSIE .Większość graczy którym się nie wiodło ma dalej możliwość korzystania z eportfeli lecz ich konto są monitorowane i gdy znajda się na plusie zapewne UNIBET da im bez powiadomienia opcję tylko -przelew bankowy.
Działanie bukmachera w taki sposób sprawia ,że zastanawiam się nad sensem tego wszystkiego .Jak bardzo jest to nieuczciwa firma ,bez żadnych skrupułów !
UNIBET -&quot;JAK NAS OGRASZ ,TO POSUNIEMY SIĘ TAK DALEKO ŻE ODECHCE CI SIĘ U NAS GRAĆ &quot;????????????
 
typer-grzegorz 32

typer-grzegorz

Użytkownik
Ja mam tam konto z 6 lat gralem tam 2 razy z 5 lat temu. Wchodzac w platnosci mam tylko neteller . Wiec chyba nie ma reguly. Oczywiscie konto nie weryfikowane a płatność psc i to przegrane
 
G 97

gryzonko

Użytkownik
Wygląda na to że blokade skrilla i netellera dostali wszyscy ci którym unibet limitował wcześniej konta. Tak jak MarasSpec pisze, bardzo nieładne zachowanie mające na celu pozbawienie mozliwości wypłaty wszystkich niewygodnych graczy.
 
J 0

justgamble

Użytkownik
Nasza firma korzysta z usług firmy Earthport. Firma ta szybko, łatwo i bezpiecznie obsługuje przelewy pieniężne na konta bankowe naszych użytkowników.

Aby korzystać z tej usługi, nie trzeba być zarejestrowanym klientem firmy Earthport. Aby zlecić przelew, wystarczy wprowadzić dane konta bankowego w poniższym formularzu.
Na wyciągu z konta przy operacji będzie znajdować się nazwa firmy Earthport i numer referencyjny. Aby uzyskać więcej informacji na temat firmy Earthport, kliknij tutaj.
jedyny plus jest taki, że na przelewie bedzie widniała nazwa firmy Earthport. Rozumiem ,że to coś takiego jak Upay czy przelewy24. Wieć w nazwie przelewu nie będzie nic związanego z Unibetem?

Świetne zachowanie firmy, o takich zmianach powinni infromować. Powinni odrazu zablokować wszystkie formy wypłat, a co bo możemy.
 
A 861

amigo007

Użytkownik
Sprawdziłem u siebie. U mnie skrill jest. Jednak w unibet gram od czasu do czasu. Ale w ciągu jakichś 6-7 lat, parenaście razy wypłacałem. W tym raz 2k pln. Może kwoty bez szału dla niektórych, ale u mnie zawsze wpłata P24 i wypłata na konto bankowe bez problemu. Nie tylko w unibet, o ile mogę zawsze wypłacam na konto bankowe. Więc nie wiem czego się tak boicie. Ostatnią wypłatę z unibet mam z 1 lipca. I tak nadawca to EARTHPORT PLC. Bank nadawcy to SEBPL Centrala.
 
korver 127,8K

korver

Użytkownik
Ktoś się czegoś dowiedział odnośnie blokady wypłat na Skrill? dziwna sprawa, wcześniej wypłaty chodziły i kilka doszło, weryfikacja zakończona powodzeniem, a moją chyba najtrudniejszą metodę weryfikacji, a ostatnia została po 3 dniach cofnięta, pozostawiona tylko możliwość wypłaty na konto bankowe. Po kontakcie z chatem dowiedziałem się, że to decyzja spółki i niektórzy gracze dostają taki prezent, nie mogą zdradzić z jakich powodów. I że nie zostanie przywrócona opcja wypłaty na żaden portfel internetowy. Co za ku*** zdzierstwo, tym bardziej w świetle obecnej sytuacji w Polsce i dużym zagrożeniem z wypłatą na konto.

Ma ktoś jakiś pomysł co dalej robić? Kwota jest zbyt duża by ryzykować przelewem na konto.

????????
 
T 133

thorngal

Użytkownik
Dziwię się szczerze, że ta firma jest tutaj nadal reklamowana, jak gdyby nic się nie stało... I że informacje na temat jej WIELKIEGO PRZEKRĘTU zostały usunięte z działu z promocjami. Uważam, że prznajmniej do czasu wyjaśnienia sprawy każdy temat dotyczący Unibetu powinien być oflagowany na czerwono ???????????? i najeżony ostrzeżeniami - to niebywałe, że dopuściła się tego firma o takiej renomie.????????????

Osobiście do niniejszego działu rzadko zaglądam i podejrzewam, że nie jestem w tym odosobniony i gdyby nie raban narobiony przez innych użytkowników właśnie w dziale z promocjami nadal tkwiłbym w nieświadomości i tracił czas na granie tam pozbawione już w tej chwili - jak na to wychodzi - jakiegokolwiek sensu.

Przez dziesięć lat byłem lojalnym użytkownikiem tej firmy -10 LAT (SIC!) podczas których nie mam sobie absolutnie nic do zarzucenia, nigdy w żaden sposób nie nadużyłem ich zaufania, nigdy nie ograłem nawet w żaden spektakularny sposób. Gram spokojnie za stawki rzędu 10 euro, dłubię cierpliwie te ich pokerowe promocje za grosze, jakiś freerolek pyknę od czasu do czasu, żaden ze mnie.. ???? pół-zawodowiec choćby, jeszcze sam frajer wrzucałem tu czasem jakieś ich promocje na forum, a tu taki numer na koniec... Nigdy ALE TO PRZENIGDY bym się tego po nich nie spodziewał...

W moim wypadku wypłata na konto bankowe w tej chwili absolutnie nie wchodzi w grę (chociaż przed laty robiłem takich wypłat dziesiątki), więc dla mnie takie rozwiązanie jest równoznaczne z konfiskatą środków (a te parę stówek tam jednak mam...). Równie dobrze mogliby zaproponować mi wypłatę w kasie na Marsie. Jak w ruskim banku - nie prapadziot i nie pałuczisz ????

Ale nie to jest jeszcze w tym wszystkim najgorsze, nie raz nie dwa w końcu parę stówek szło w kosmos... Najbardziej boli, że po tylu latach bycia wiernym i sprawdzonym, jak mi się wydawało, klientem firmy trkatują człowieka jak... śmiecia... ZERO INFORMACJI, ZERO KONTAKTU, ZERO ODPOWIEDZI na prośby o wyjaśnienia. NIC! Gęba w kubeł, morda na kłódkę i wal się człowieku...

Tak, jestem rozgoryczony, jak by się któs pytał...
 
yam 93

yam

Użytkownik
Dopiero teraz zauwazylem ta sytuacje.
Oczywiscie tez zniklely opcje wplat i wyplat na portfele.
To jest bardzo perfidna zagrywka z ich strony biorac pod uwage zbizajaca sie ustawe.
Przy braku wyjasnien przez tyle czasu wszyscy Polacy i to forum powinni bojkotowac ta firme.
Taka sytuacja moze sie powtorzyc u innych, dlatego potrzebna jest reakcja.
Totalny bojkot i wyplaty wszystkich Polakow ktorzy jeszcze moga calych swoich srodkow na skrilla.
A takze pokazywac ta zagrywke na zagranicznych forach.
 
A 0

alessadnro_dk

Użytkownik
Czy to mnie się coś źle wyświetla lub mam jakiś dziwny monitor/komputer, czy ta nowa strona jest tworem jakiegoś totalnego imbecyla, który nie dość, że nie dał możliwości wyboru kilku lig i wyświetlania ich na jednej stronie (przecież to podstawa!) tylko konieczności przeskakiwania z oferty jednej ligi do kolejnej i kolejnej... Nie dość, że również cały interfejs to jeden wielki chaos, to - co najbardziej szokujące - przy tworzeniu kuponu, sukcesywnie podczas dodawania kolejnych zdarzeń, zostają zasłonięte kursy (tzn. część kursów). Na przykład dodam do kuponu powiedzmy 3 zdarzenia i już nie widzę większości kursów na gości w konkretnych meczach, a już w ogóle zasłonięte są kursy dalsze umieszczone w linii danego meczu czyli overy/undery etc.
Czy to u mnie coś nie tak, czy wy też dostrzegacie te kuriozalne gafy? Bo pisałem już o tym z 3 razy na czacie do supportu i piszą mi że oczywiście to przekażą do odpowiedniego działu (jasne) ale informują również, że właściwie to nie mają zbyt wielu skarg na to i ja jestem niemalże jedynym którego tak to razi. To może mój sprzęt jest jakiś nie tego?
 
T 133

thorngal

Użytkownik
Po tygodniu niemal próżnego wyczekiwania na odpowiedź na mail z prośbą o wyjaśnienia (przydługi zresztą i pełen rzeczowych pytań i argumentów) w końcu nie wytrzymałem i grzecznie im się przypomniałem. I oto wreszcie dostąpiłem zaszczytu, wielki Unibet raczył łaskawie odpisać maluczkiemu:

Witam serdecznie Panie Tomaszu,
Dziękuję za kontakt z Unibet!
Uprzejmie informuję, że Dział Finansowy postanowił o nieudzielaniu bardziej szczegółowych informacji na temat wycofania metody płatności polegających na portfelach internetowych na poszczególnych kontach. Decyzja ta jest ostateczna i nie zostanie zmieniona. Niestety nie zezwolimy również na wypłatę obecnych środków z konta metodą opartą o porfel internetowy. Proszę skorzystać z innych dostępnych na koncie metod.
Pozdrawiam,
Robert
Biuro Obsługi Klienta Unibet

Głową w mur... W tej sytuacji rozpoczynam bój z tą ZŁODZIEJSKĄ firmą we wszystkich możliwych instytucjach nadzorczych. Stratę pieniędzy jeszcze bym przeżył jakoś (chociaż też żal oczywiście), ale CHAMSTWA nie daruję. 10 lat korzystania z ich usług, w tym dwa ostatnie praktycznie codziennego grania w ich sofcie pokerowym... jak szlag mnie dzisiaj trafi, to ogłaszam wszem i wobec, że to za sprawą ekipy UNIBET...
 
T 133

thorngal

Użytkownik
Comeon też dawno wyłączył Skrill dla Polaków.
Dlatego z usług firmy Comeon nie korzystam. Tutaj deponowałem środki umawiając się z Unibet, że będę je mógł wypłacić wraz z ewentualnymi wygranymi między innymi na konto Skrill. Tymczasem w chwili obecnej proponuje mi się jedynie wypłatę na konto bankowe, które od wielu lat jest już nieaktywne, o czym firma została w sposób czytelny i jednoznaczny poinformowana.

Domagał się będę jedynie wypłaty moich pieniędzy, niczego więcej. Co za problem dla uczicwej firmy zlecić taką wypłatę na konto Skrill ręcznie? Mogą mi je zresztą dostarczyć na adres domowy, mi jest to obojętne.
 
Do góry Bottom