>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

The Recruiter by Betsafe.com

F 72

filip11

Użytkownik
Na prawdę nie dostanę nagród, przez tych bałwanów z polskiego supportu? Napisał bym do tego supporu angielskiego, ale boję się, że będę miał problemy. jednak chyba będą do mnie dzwonić na telefon, a na żywo nie będę potrafił się z nimi dogadać, bo angielski umiem średnio.
W każdym razie jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak nachalnym supportem, napisałem do angielskiego supportu i wyjaśniłem im co zaszło i jak potraktował mnie polski support. Mam nadzieję, że się wyjaśni, bo rozmowa z Panem menedżerem była bardzo nie miła.
Gdybym wiedział, że tak mnie potraktuje polski support olał bym całą sprawę dla świętego spokoju.
Otrzymałem taką odpowiedź od angielskiego supportu, nie wiem do końca co oznacza:?, pomoże mi ktoś:
I have now forward this to our manger for the recruiter. You will get a answer as soon he have take a look at it.
 
F 72

filip11

Użytkownik
Co mam teraz zrobić? Bo przez te osoby z polskiego supportu nie będę mógł wygrać nagród. Przez ich błąd, wkurzyć się można. Nie wiem na jakiej podstawie zabrali mnie za oszusta, nawet im się nie chciało sprawdzić czy wszystko w systemie naliczania punktów jest ok, bo u nich oczywiście zawsze wszystko działa jak należy. Nawet gdybym się mylił to powinni to wyjaśnić, że wszystko gra i obie strony byłyby zadowolone.
 
T 115

tomi5454

Użytkownik
Ten bogge to ma niezłego farta że Alexman zarejestrował się z jego polecenie. Ma prawie za free niezłe nagrody ????
 
ccooll 0

ccooll

Użytkownik
Co mam teraz zrobić? Bo przez te osoby z polskiego supportu nie będę mógł wygrać nagród. Przez ich błąd, wkurzyć się można. Nie wiem na jakiej podstawie zabrali mnie za oszusta, nawet im się nie chciało sprawdzić czy wszystko w systemie naliczania punktów jest ok, bo u nich oczywiście zawsze wszystko działa jak należy. Nawet gdybym się mylił to powinni to wyjaśnić, że wszystko gra i obie strony byłyby zadowolone.

Może poleciłeś jakiś znajomych z sieci osiedlowej co maja te same IP a wiadomo co mówi regulamin
 
F 72

filip11

Użytkownik
Nie nie, na pewno nie, mam 1 IP na 1 dom. Da się coś zrobić jeszcze aby dostać chociaż nagrodę którą uczciwie wygrałem. Bo z tym supportem nie da się zbytnio porozumieć. Napisałem wczoraj do angielskiego, ale 0 odpowiedzi:?.
 
P 0

polpl

Użytkownik
Ten bogge to ma niezłego farta że Alexman zarejestrował się z jego polecenie. Ma prawie za free niezłe nagrody ????
Myślę,że to nie fart tylko ładnie to tych dwóch Panów wymyśliło strategię ????
 
F 72

filip11

Użytkownik
No to chyba nici z jakichkolwiek nagród, polski support jest niekompetentny, a engilsh support nie odpowiada wcale. Więc na darmo poleciłem swoje ok. 200 osób, oni sobie na tym zarobią a ja zostanę bez wynagrodzenia, pięknie.
 
F 72

filip11

Użytkownik
No to chyba nici z jakichkolwiek nagród, polski support jest niekompetentny, a engilsh support nie odpowiada wcale. Więc na darmo poleciłem swoje ok. 200 osób, oni sobie na tym zarobią a ja zostanę bez wynagrodzenia, pięknie.
Napisali coś takiego:

Hi


Sorry but you will not get any compensation for the misunderstanding.

You can find all question about recruiter at the recruiter site.

If there are some questions you cand find or you want to know more about just come back to us and we will answer you.

Have a nice day

Dużo mi to mówi.
 
pokerzysta 98

pokerzysta

Użytkownik
W pierwszym tygodniu konkursu wygrałem torbę ale nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie adresu, odbioru wygranej. Ktoś z was też tak miał?
 
F 72

filip11

Użytkownik
Ja też, ale to normalne, kontaktują się 10 marca, już w następnym miesiącu. Byle bym dostał chociaż tą koszulkę. Napisałem teraz do nich, żeby się sprecyzowali i napisali czy nagrody będą mi przeznane, bo nie wiem czy nadal rekrutować ludzi.
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Napisali coś takiego:
Hi

Sorry but you will not get any compensation for the misunderstanding.
You can find all question about recruiter at the recruiter site.
If there are some questions you cand find or you want to know more about just come back to us and we will answer you.
Have a nice day
Dużo mi to mówi.
To pogrubione dla Ciebie jest ważne.
&quot;Przykro nam ale nie dostaniesz żadnej rekompensaty za to nieporozumienie&quot;.
&quot;Możesz znaleźć wszystkie pytania o recrutier na stronie o recrutier&quot;.
Jak czegoś tam nie ma lub chcesz wiedzieć więcej to napisz ponownie do nich, odpiszą.
Miłego dnia.
Polecam naukę na poziomie podstawowym język angielskiego. Dziś ten język już chyba prawie każdy zna...
 
F 72

filip11

Użytkownik
Pierwsze zdanie zrozumiałem, ale sami napisali nieporozumienie, więc nie rozumiem, trochę kulawa ta odpowiedź.
I jeszcze jednego nie rozumiem, dlaczego skoro nie dostanę nagrody to nie zbanowali mnie od razu, też im się nie che? Pewnie chcą abym dalej nabijał im poleconych i to za free.
 
vader 2,8K

vader

Forum VIP
Nie wiem... nie potrafię Ci odpowiedzieć na te pytania. I są raczej małe szanse, że któryś z użytkowników forum Ci odpowie... Swoje uwagi kieruj do firmy Betsafe.
 
F 72

filip11

Użytkownik
Mieliście do czynienie z tym drętwym polskim supportem, to lepiej trzymajcie się od nich z daleka. Mam nadzieję, że odkręcę to całe nieporozumienie, ale z polakami w betsafe nie da rady.
Angielski support przekazał odpowiedzi do polskiego i olali już sprawę, nic nie odpowiedzieli, napisali tylko, że wszystko zostało już przekazane telefonicznie.
No to chyba kiszka, tylko nie wiem czy nadal polecać czy sobie dać spokój bo nie wywalili mnie, ale niby nie mam dostać nagród.
 
P 0

polpl

Użytkownik
hmm może to jednak Ty się mylisz lub źle coś rozumujesz ? nie myślałeś o tym ? tylko Tobie by źle liczyli ?
 
F 72

filip11

Użytkownik
Nie, myślałem, że w systemie naliczania są błędy, ale już wiem w czym polegał mój błąd. Tak więc moja pomyłka, ale także oni zawinili bo nie postarali się wyjaśnić, sprawdzić, a od razu nazwali złodziejem, też nie fair. Tak więc to, że nie mam szans na nagrody ( nie wiem na pewno) jest niesprawiedliwe.
Teraz już nawet nie odpisują na e-maile podając w wiadomości formułkę, że wszystko zostało wyjaśnione telefonicznie, dla mnie nie wszystko, ale cóż.
Żal mi tego bo miałem dobre miejsca 20-30 i dosyć dużo nagród stracę, gdyby tylko szło dogadać się z supportem...
 
betsafe 20

betsafe

Użytkownik
dlaczego Pan Betsafe milczy? był dzisiaj na forum, niech się wypowie w tej sprawie, jak maja zamiar cię potraktować
W tej sprawie możemy kontaktować się jedynie z właścicielem konta, a jemu wszystkie informacje zostały udzielone.

Nie możemy na publicznym forum wypowiadać się na temat spraw pomiędzy Betsafe a klientem.
 
Do góry Bottom