Trzeba pisać do Supportu maila z numerem kuponu i nazwą Użytkownika i dodają ręcznie. Mi tak dodawali 3 bonusy ostatnio.Nie wiem co się z nimi dzieje przestali dodawać bonus za poniedziałek o tenisowy zwrot. Na czacie nic się nie dowiesz.
Trzeba pisać do Supportu maila z numerem kuponu i nazwą Użytkownika i dodają ręcznie. Mi tak dodawali 3 bonusy ostatnio.Nie wiem co się z nimi dzieje przestali dodawać bonus za poniedziałek o tenisowy zwrot. Na czacie nic się nie dowiesz.
Dokładnie. Trzeba się prosić pisząc reklamacje. Za wczoraj dali bonus tenisowy ale za poniedziałek zwlekają z dwoma(tenisowy i super poniedzialek) w dodatku twierdza na czacie ze juz byly przydzielane uzytkownikomNie wiem co się z nimi dzieje przestali dodawać bonus za poniedziałek o tenisowy zwrot. Na czacie nic się nie dowiesz.
Z mojego doświadczenia nie jest tak źle, choć faktycznie często muszę się kontaktować z supportem porównując do innych bukmacherów. Miałem z nimi kilka dyskusji o brakujące bonusy i nie naliczany obrotó przy bonusach ale koniec końców moje reklamacje były rozpatrywane pozytywnie (trzeba było włożyć trochę wysiłku w notowanie kuponów i rozliczanych obrotów co było uciążliwe i dopiero za 3 razem uznali reklamacje). Co to live chat to staram się unikać i piszę maile - nie odpowiadają wtedy gotowymi odpowiedziami przygotowanymi wcześniej.Odpiszą Ci, że zagrałeś typ z zakładki ,,specjalne" i że nie kwalifikujesz się do odebrania bonusu( znam ich regułki na pamięć) Jakieś 3 razy jak jeszcze tam grałem oszukali mnie w ten sposób. W sensie spytałem czy ta literka S koło typu oznacza zakłady specjalne? Powiedzieli, że NIE. Oznacza ona Superofertę, a zakłady specjalne widoczne są tylko po wejściu w typ z piłki nożnej np. Czyli czerwona kartka, rzuty rożne itp. Upewniłem się drugi raz, że tytko te zakłady traktowane są jako SPECJALNE na live chat. Wszedłem więc w jakiś typ z hokeja, zagrałem go za 100zł. Okazało się, że był SPECJALNY i jednak ta literka S już nagle oznacza SPECJALNE. Przed zagraniem nie oznaczała. Nie chciałem się z nimi kłócić. Nie gram już tam od miesiąca. Opisałem co o nich myślę w tym temacie kilka razy. Polacy będą jednak tam grać i dawać się ojebać z hajsu za darmowe koło, z którego wypłacą 30zł w roku. Żenujący live support i bukmacher. Powodzonka z nimi.
Support to jest jakaś katastrofa. Zleciłem kilka wypłat online do banku, który obsługuje to 24/7. Jedna nie doszła - zlecona jako druga i tak czekam od 4 dni, a Support odpisuje mi:Support dużo gorszy niż u zachodniej konkurencji. I ten irytujący bug aplikacji jak się skończy czat trzeba resetować telefon żeby powiadomienie o zakończonym czacie zginęło.
Ale to prawda, zdarzało mi się np. że wpłata do nich nie doszła, mimo że to absurdalne, i przez dwa dni wysyłali taka samą formułkę aż w końcu się zlitowali i załatwili sprawę ręcznie. Takie mają procedury, nic nie zrobisz. Ja superbeta traktuje jako zabawę, bo mają fajne promocje w poniedziałek no i oczywiście tenisowy return. Za grubsza kasę gram bez podatku u zachodniej konkurencji bo nie lubię jak mnie ktoś okrada.Support to jest jakaś katastrofa. Zleciłem kilka wypłat online do banku, który obsługuje to 24/7. Jedna nie doszła - zlecona jako druga i tak czekam od 4 dni, a Support odpisuje mi...)
Wydaje mi się, że tam pracują 2/3 osoby które są totalnymi idiotami. Skoro im mówię, że bank wszystkie inne przelewy przyjął w minutę po zleceniu, a tego jednego nie ma, to oni znowu wysyłają mi zacytowany wyżej tekst i tak w kółko od kilku dni.
ale ja mówię o wypłacie na moje konto, dodatkowo czas minął - więc tym bardziej mnie irytuje ta ich regułka.Ale to prawda, zdarzało mi się np. że wpłata do nich nie doszła, mimo że to absurdalne, i przez dwa dni wysyłali taka samą formułkę aż w końcu się zlitowali i załatwili sprawę ręcznie. Takie mają procedury, nic nie zrobisz. Ja superbeta traktuje jako zabawę, bo mają fajne promocje w poniedziałek no i oczywiście tenisowy return. Za grubsza kasę gram bez podatku u zachodniej konkurencji bo nie lubię jak mnie ktoś okrada.
zrób co kazali. Customer Support nie rozwiążę ci problemów z rozliczeniem zakładu.Nie wiem czy jest osobny post na reklamacje więc pisze tu skoro dotyczy to superbeta.
Przechodząc do meritum, zagrałem wczoraj kupon z ligi mistrzów i jedyny zakład, który nie wszedł to był na over 3.5 kartki w meczu Sportingu z Besiktasem. W meczu były 3 żółte kartki ale gracz Besiktasu dostał 2 żółte, które ich regulamin traktuje jako 3 kartki a nie 2. Plus jeszcze jeden gracz Besiktasu miał żółtą kartkę więc wychodziłoby zgodnie z ich regulaminem iż w meczu były 4 kartki więc over wszedł.
Na czacie pisałem to mi kazali napisać reklamacje mailowo i się odpieprzyć bo oni na czacie nic zrobić nie mogą (po co ten czat w takim razie). Myślicie że jest szansa na pozytywną odpowiedź?
akurat w Polsce obsluga klienta (nie tylko u bukmacherow) jest na niskim poziomie, bo kultura osobista tych ludzi jest na niskim poziomie... Chat nie sluzy do rozwiazywania problemow... sa chaty bukmacherskie gdzie problem zostanie przekazany dalej, ale akurat w superbecie maja to w rzyci... i predzej dostaniesz bana niz Ci pomoga. Na reklamacje bedziesz czekal niewiadomo ile, ale warto ja zlozyc. dodatkowo zaloz watek tutajNie wiem czy jest osobny post na reklamacje więc pisze tu skoro dotyczy to superbeta.
Przechodząc do meritum, zagrałem wczoraj kupon z ligi mistrzów i jedyny zakład, który nie wszedł to był na over 3.5 kartki w meczu Sportingu z Besiktasem. W meczu były 3 żółte kartki ale gracz Besiktasu dostał 2 żółte, które ich regulamin traktuje jako 3 kartki a nie 2. Plus jeszcze jeden gracz Besiktasu miał żółtą kartkę więc wychodziłoby zgodnie z ich regulaminem iż w meczu były 4 kartki więc over wszedł.
Na czacie pisałem to mi kazali napisać reklamacje mailowo i się odpieprzyć bo oni na czacie nic zrobić nie mogą (po co ten czat w takim razie). Myślicie że jest szansa na pozytywną odpowiedź?
Reklamacja jest oficjalną formą i operator musi na nią odpowiedzieć w ciągu 14 dni.akurat w Polsce obsluga klienta (nie tylko u bukmacherow) jest na niskim poziomie, bo kultura osobista tych ludzi jest na niskim poziomie... Chat nie sluzy do rozwiazywania problemow... sa chaty bukmacherskie gdzie problem zostanie przekazany dalej, ale akurat w superbecie maja to w rzyci... i predzej dostaniesz bana niz Ci pomoga. Na reklamacje bedziesz czekal niewiadomo ile, ale warto ja zlozyc. dodatkowo zaloz watek tutaj
https://trustbet.pl/ (zakladka problemy), jest to strona, ktora przyspiesza kontak z bukmacherem. Nie rozwiazuje problemow, ale przekazuje Twoja sprawe do bukmachera.
ale odpowiada, wiec...? Nie jest to zwykla stronka... ale co ja tam wiem...Reklamacja jest oficjalną formą i operator musi na nią odpowiedzieć w ciągu 14 dni.
Trusbet to zwykła stronką i bukmacher nawet nie musi odpowiadać, więc...
Musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni bo to ma w regulaminie.ale odpowiada, wiec...? Nie jest to zwykla stronka... ale co ja tam wiem...
14 to max czas. zawsze jest szybciej.
no tak juz to pisalem jak kiedys zacytowales mojego posta... taka sama stronka afiliacyjna jak to forum tylko ma inne umowy afiliacyjne. JAk che to moze skorzystac z jednej opcji, jego wybor mi strony afiliacyjne pomagaly rozwiazywac problemy z bukami.Musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni bo to ma w regulaminie.
A jaka to niby jest stronka? Regulatora? To zwykła stronka afiliacyjna.