Plejada gwiazd w nowych spotach TV Superbet.
"Pasja jest wszystkim", "Pasja jest super" i przewodni slogan marki "Razem jesteśmy SUPER!", to
hasła które są głównym motywem, kolejnej, nowej kampanii marki
Superbet. Bukmacher z
rozmachem zaangażował w najnowsze produkcje kilka postaci popularnych w różnych
środowiskach i podkreśla, że ma najlepszą na rynku aplikację bukmacherską. W spotach wystąpili
piłkarze, zawodnik
MMA, youtuber i dziennikarze. Ambasadorzy razem z fanami mają tworzyć
jedną super drużynę.
Głównym bohaterem przedstawionej w reklamie telewizyjnej historii jest Sławomir Peszko, który
dzięki aplikacji mobilnej
Superbet, spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były
piłkarz Reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w
ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym trafia na pytania od Michała
Bugno. W spocie wystąpił również piłkarski Youtuber „Qesek”. Wszystkie te postacie są już znane z
wcześniejszej współpracy z
Superbet. Całkowitym debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego
– dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także
w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube
Superbet. Co ciekawe,
Kornacki zagrał w Ferrari należącym do innego ambasadora
Superbet. Michael Löwe to były mistrz
wagi półśredniej WBO, a obecnie kierowca rajdowy.
Scenariusz nowego spotu napisany jest w luźnej, humorystycznej konwencji.
Superbet chce
dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów
bukmacherskich. Wystarczy że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim. Subtelnie
zaakcentowane są także cechy serwisu
superbet.pl i aplikacji mobilnej – szybkość działania, jakość,
budowa społeczności i możliwość gry wyłącznie dla zabawy, jak w SuperGame czy SuperSpin.
Superbet pozycjonuje się jako marka pełna świeżości, emocji i pozytywnej energii. A to wszystko jest
zaprezentowane w prawdopodobnie najdroższej produkcji telewizyjnej w historii polskiej branży
bukmacherskiej.
Która z gwiazd odegrała najlepszą rolę?
W outro spotu marka podkreśla moc swoich dotychczasowych sukcesów.
Superbet został bowiem
uznany w ”Nagrodach Bukmacherskich” debiutantem roku 2020, najbardziej innowacyjnym
bukmacherem oraz otrzymał nagrodę użytkowników. Aplikacja mobilna
Superbet została natomiast
wyróżniona i wyjątkowo dobrze oceniona przez graczy zakładów sportowych w „Badaniu
Bukmacherskim 2021”.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction, a spoty emitowane będą
w
TV i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30s reklamy będzie seria krótszych produkcji
15s rozwijających historie poszczególnych ambasadorów oraz spoty komunikujące zaangażowanie
sponsoringowe
Superbet. Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który
już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji
UFC. Kolejna produkcja z tej serii
przeniesie narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach
miast.
Superbet do końca roku będzie widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.
Autorem scenariuszy dla
Superbet jest Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO w agencji
RUSU+BORTUN. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -
Raman Statsenka. Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (Marketing
Manager
Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (Global Head of Brand Identity
Superbet),
Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (Global Head of Marketing).
„Ta kampania to dla nas przełomowy krok. Jest największym tego typu dotychczasowym projektem
na rynku bukmacherskim w Polsce.
Superbet wyróżnia pełnia pasji, pozytywnych emocji i duch
sportowej rozrywki. Chcemy być dzięki temu blisko naszych użytkowników. Z drugiej strony,
przyzwyczailiśmy już rynek, że działamy z rozmachem. Jesteśmy silni i pokazujemy to. Mamy
doskonały produkt, którym się chwalimy. Efekty naszych dotychczasowych działań jasno pokazują, że
idziemy właściwą drogą, a nadchodząca kampania nada nam jeszcze dodatkowego rozpędu.” – mówi
Katarzyna Gawlik.
Rytmu, dynamiki i pozytywnych wibracji dodaje spotom
muzyka Fatboy Slim, co również wyróżnią
kampanię na tle innych spotów
TV, również spoza branży. Utwór powinien kojarzyć się dobrze fanom
popularnej gry piłkarskiej FIFA. Energetyczny podkład muzyczny dodatkowo podkreśla jak pozytywną
marką jest
Superbet.
„Dzięki tej kampanii możemy zaprezentować dynamiczne, niezapomniane, pełne życia i dobrej
energii połączenie naszej nowej, wyrazistej tożsamości marki, naszych ambasadorów i siły popkultury.
Cieszymy się, że możemy wykorzystać w spotach ścieżkę dźwiękową „Rockafeller Skank” autorstwa
Fatboy Slim i zaprezentować nowe elementy identyfikacji wizualnej naszej marki, jak
spersonalizowana typografia
Superbet Sans." – dodaje Nicole Briggs-Kolmodin.