czarrny
Użytkownik
Szanowny Kliencie,
Ze względu aktualizacje systemu jaka miała miejsce w dniu wczorajszym omyłkowo Pański bonus pojawił się na koncie depozytowym przed spełnieniem warunków promocji. Oczywiście zostało to skorygowane i cała pula bonusu pojawiła się z powrotem na odpowiednim koncie.
Jednakże w momencie gdy zlecił Pan wypłatę środków z depozytu gdzie była ujęta kwota bonusu saldo końcowe ukazało się na minusie po dokonanej korekcie. Pańska wypłata zostanie anulowana, a pieniądze zostaną przesłane z powrotem na konto Online w naszym serwisie i zasilą depozyt.
Prosimy o chwilę cierpliwości nasi specjaliści pracują nad korektą powyższego problemu. Jeszcze w dniu dzisiejszym Pańskie konto zostanie poprawnie doładowane.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiamy
Star-Typ Sport
to chyba standardowa odpowiedź, bo pytałem o trochę inne rzeczy ????
to
Ze względu aktualizacje systemu jaka miała miejsce w dniu wczorajszym omyłkowo Pański bonus pojawił się na koncie depozytowym przed spełnieniem warunków promocji. Oczywiście zostało to skorygowane i cała pula bonusu pojawiła się z powrotem na odpowiednim koncie.
Jednakże w momencie gdy zlecił Pan wypłatę środków z depozytu gdzie była ujęta kwota bonusu saldo końcowe ukazało się na minusie po dokonanej korekcie. Pańska wypłata zostanie anulowana, a pieniądze zostaną przesłane z powrotem na konto Online w naszym serwisie i zasilą depozyt.
Prosimy o chwilę cierpliwości nasi specjaliści pracują nad korektą powyższego problemu. Jeszcze w dniu dzisiejszym Pańskie konto zostanie poprawnie doładowane.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Pozdrawiamy
Star-Typ Sport
to chyba standardowa odpowiedź, bo pytałem o trochę inne rzeczy ????
to