>>>BETFAN - TRIUMF BONUSA NAD BOOSTEM <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Bukmacher PinnacleSports - temat ogólny

cock 756

cock

Użytkownik
Shakal nie broń ich - robi się tam jakiś kał - też mi kilkanaście k leży.

Dowód, Prawko, Paszport - napisali że OK i to im wystarczy. Tymczasem:
Wypłata - blocked ;)
I znowu to samo... Betfair mnie puścił po papierach z Urzędu Miasta, jak abc ma schody to nie przychodzi mi nic do głowy jak to wtopić na pinku i zapomnieć o nich... Nie wiem, na lokatach hajs trzymają? Obrót mam wiekszy generować?

PS. abc papier z UM brałeś na Leszczyńskiego na rogu czy na Wieniawskiej?
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
z tym papierkiem to długa historia, jestem teraz na drugim końcu Polski, musiałem iść do notariusza po upoważnienie, potem wysłałem do rodziców, którzy odebrali to w urzędzie i mi odesłali, dodatkowe koszty 70 zł, a te barany dalej NIC
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Mam podobną sytuację do wyżej wymienionych, nałożona blokada na wypłaty z konta, wysyłane dokumenty, zero odzewu. Ten kto mówi, że to jedyny świetny bukmacher na rynku, mówi tak tylko dlatego, że nie postawili go jeszcze w takiej sytuacji.
Oczywiście większym prawdopodobieństwem jest to, że te zamrożone sumy pieniędzy większość z nas przegra, wtedy kilkaset/tysięcy problemów automatycznie samo się rozwiąże, tylko, że nikt już do nich nie wróci.
 
cock 756

cock

Użytkownik
Zweryfikowali mnie po pdf z ostatniego przelewu bankowego ...i 3 mailach, co się stalo ze starą polityką sprawdzonej firmy. ;) Maile słalem i do supportu i z contact us na głównej i uploadowałem pliki do cashiera. Wszystko inne bylo niewystarczające. Kasę mam od 9 minut.
Powodzenia życzę.
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
czy ktoś może mi pomóc w zgłoszeniu skargi w MGA? ręce mi już opadają, wysyłam kolejnego maila z pytaniem co się dzieje z moją weryfikacją, piszą mi że mają 72 godziny na sprawdzenie dosłanego dokumentu - ostatnio dosyłałem zaświadczenie z urzędu, gość mi przysyła maila mniej więcej po 70 godzinach, piszę mu że brakuje 2 godziny ale dobrze poczekam, mija kolejne 5 od tego maila i dalej cisza, przecież TO SĄ JAJA
e: weryfikacja będzie trwała lada dzień 2 tygodnie
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Piszesz do nich bezpośrednio przez stronę, w języku angielskim czy na polskie biuro obsługi pinnacle? Moim zdaniem konta zostaną odblokowane, kwestia tego, kiedy. Tydzień, miesiąc. Tak czy inaczej na pewno jest to jakiś ich wewnętrzny gnój. Oni weekendy traktują jak dni robocze? Bo nie wiem jak mam liczyć te godziny od przesłania kolejnych dokumentów :grin:
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
nie no to że te kase dostanę prędzej czy później nie mam wątpliwości, nie zrobiłem niczego złego (o ile wogóle w tej firmie da się cokolwiek złego zrobić), ale strasznie irytuje mnie ich podejście, olewanie, pisanie o jakiś terminach a potem ich niedotrzymywanie, pisałem już i z Polskim i angielskim supportem, na obu dokładnie to samo - wklejanie formułek
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Na pewno normalne to nie jest, wielkim minusem jest brak chatu, bezpośredniej komunikacji, a nie rozmowy prowadzonej z komputerem, który wysyła z góry napisane wiadomości. Trzeba czekać, koledze wyżej się udało, kiedyś przyjdzie czas na Nas.
 
skeleton 729

skeleton

Użytkownik
U mnie ostatnio było ok, zarówno z rejestracją jak i wypłatą; konto weryfikowałem ok miesiąc temu, kilka dokumentów przesłanych i weryfikacja w ciągu kilkunastu godzin. A wypłata w tym tygodniu, kilka k zł i nie zdążyłem wylogować się a już przyszło powiadomienie że kasa jest w portfelu. Niemniej jednak niepokoi mnie to co piszecie, zawsze uważałem ich za bukmachera bez porówniania.
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik

weźcie mi coś doradźcie bo mi ręce opadają, odpisali mi, że dokumenty są starsze niż 3 miesiące, aż wam wycinek wkleiłem czy faktycznie można się tak pomylić czy to jest jakieś oszustwo...
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
podnieśli mi ciśnienie, wysłałem im kilka wyzwisk, napisałem że albo są ślepi albo robią ze mnie debila, poprosiłem o kontakt z przełożonym i dałem 30 minut czasu reakcję, do tego załączyłem screen z wypełnionym zgłoszeniem na stronie MGA i uwaga.....
przed upływem 30 minut dostałem informację, że konto zostało zweryfikowane pozytywnie...
czekam na rozstrzygnięcie dzisiejszych zakładów i spadam stamtąd, dla mnie to nie jest normalna sytuacja...
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Ja Ci nic nie poradzę, bo moich dokumentów nawet nie raczą skomentować, ale jak zaczną mnie częstować takimi absurdami, to będzie ciężko.
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Aha, czyli robią ludzi na wała z tym zwlekaniem odnośnie weryfikacji. Przyda mi się chyba ten Twój mail, może i w mojej sytuacji pomoże :grin:
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
ufff, kasę dostałem, prawie godzinę czekałem ale jest... życzę powodzenia pozostałym, może spróbujcie mojej taktyki, ja prędko u nich znów nie zagram, sprawdzimy teraz czy forbet faktycznie limituje czy daje pograć, przynajmniej jak coś wygram to nie będę drżał o kasę..
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
Ja będę próbował, ale jakim cudem oni odpisali Ci praktycznie od razu, co więcej weryfikując Cię, mimo, że chwilę wcześniej mieli pretensje do wszystkich złożonych dokumentów, to też jest ciekawa sytuacja.
 
janusz_tracz 4,4K

janusz_tracz

Użytkownik
może się wystraszyli MGA ???? sądzisz, że to przypadek, że nagle im się odwidziało jak ich postraszyłem? niemniej jednak smrodu sobie narobili
 
A 0

adrenalina

Użytkownik
No, ja przed chwilą zleciłem wypłatę, pierwszą w tym buku, dlatego mam pytanie - pieniądze z konta znikają od razu czy wiszą do czasu zatwierdzenia przez moneybookers? Bo u mnie wisi kwota na koncie po zleceniu wypłaty.
 
Do góry Bottom