Oczywiście, że nie.Nie ma żadnych problemów z wypłatami
Tak.I czy nadal trzeba depozyt obrócić 3 razy przed ewentualną wypłatą ?
to raczej chodzi o to, że wycofują aplikacje z app store - bo pewnie o tym piszeszczy ktos z was kto używa Pinnacle dostał informacje że od 7 stycznia nie bedzie świadczona usługa WAP dla klientów Pinnacle? czyli nie bedzie mozna korzystac z serwisu przez tel komórkowy to chyba o to chodzi. ciekawe dlaczego:/
To ja dla odmiany napiszę, że dwukrotnie prosiłem support o anulowanie zakładu i dwukrotnie odpisali, że Pinnacle nie anuluje zakładów.Łobuz jesteś, bo żerujesz na cudzym nieszczęściu. W innych też masz? To prawda - przy kontakcie z supportem przed pierwszym gwizdkiem można prosić o anulowanie zakładu i nie ma z tym problemu.
nie umiesz szukać :razz:Naprawdę oferta na undery/overy w NBA jest tak biedna czy ja po prostu nie umiem szukać?
tym razem, czego żadają?Witaj, XXX!
Ze względu na nowe przepisy finansowe rozpoczęliśmy akcję, w której nasi klienci będą weryfikować swoje konta poprzez dodatkowe potwierdzenie tożsamości oraz adresu.
Niestety liczba przesyłanych kopii dokumentów jest tak duża, że występują opóźnienia z ich sprawdzeniem.
Jeśli ten problem dotyczy również Ciebie, to serdecznie przepraszamy za wszystkie związane z tym utrudnienia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nadrobić zaległości.
Uwaga: Jeśli Twoje kopie dokumentów są już przesłane i oczekujesz na odpowiedź, nie wysyłaj ich ponownie, ponieważ spowoduje to dalsze opóźnienie.
Nie przyszła jeszcze prośba o weryfikację danych?
Dodatkowa weryfikacja jest aktywowana w razie transakcji finansowych. Aby uniknąć opóźnień w realizacji wpłat i wypłat w przyszłości, zachęcamy do wcześniejszego wysłania niezbędnych dokumentów.
Uniknij opóźnień — dokonaj weryfikacji już teraz
Jeśli dotąd nie przyszła prośba o weryfikację Twojego konta, wykonaj trzy poniższe kroki:
• Zaloguj się na swoje konto
• Przejdź do sekcji Dane osobowe
• Wykonaj instrukcje podane w sekcji Adres
• Do dostarczenia kopii dokumentów skorzystaj z naszej funkcji bezpiecznego przesyłania.
Prosimy o nieprzesyłanie dokumentów, które zostały już zatwierdzone, chyba że wysłaliśmy osobną wiadomość e-mail z taką prośbą.
Dziękujemy za zrozumienie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Z poważaniem,
Pinnacle