>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<

Bukmacher PinnacleSports - temat ogólny

J 0

jejajulek

Użytkownik
Witam, czy moglby ktos zerknac i mi powiedziec czy wszystko jest ok z tym zakładem na pinnacle? https://beta.pinnacle.com/pl/Sports/29/Leagues/6735/Events/669058731 otóż przy stanie 0-3 w rzutach rożnych dla Sociedad postawiłem 2k na handicap -1 w rzutach rożnych dla Sociedad. Postawilem to po kursie 1,65. Minęło 10 minut i sociedad zdobyło 4 rożnego. Było już 0-4, a kurs na handicap -1 podskoczył do 1,7. CZY TO JAKIŚ BŁĄD czy ja jestem jakiś nieogarnięty i nie wiem co stawiam? Przecież po 4 rzucie roznym powinien być na to kurs jakoś 1,15-1,20..
Nie wiem o co tutaj chodzi.

teraz przy stanie 0-4 w rożnych, sociedad mogłoby`stracić` jeszcze dwa rożne, a przy trzecim byłby zwrot. Dlaczego taki kurs jest duży, proszę o pomoc kogoś zaznajomionego z tematem.
 
M 199

mawaszi

Użytkownik
Stawiając handicap azjatycki wynik od momentu zagrania się &quot;zeruje&quot; . Np. postawiłeś -1 rożnych przy stanie 3-0 to od tego momentu w cornerach jest 0-0. Jeżeli Twoja drużyna wygra 5 cornerami lub więcej to wygrywasz zakład. Przy 4 rożnych różnicy masz zwrot, a przy 3 i poniżej przegraną.
 
J 0

jejajulek

Użytkownik
to zaj**iste to jest, przy stanie 0-4 dolozylem jeszcze za 500zł haha. No cóż ale to nie tylko handicap azjatycki się liczy bo europejski chyba też. Nieważne, jak narazie od momentu 0-3 mam już zwrot, może wbiją jeszcze jednego to będzie ładnie na + ????
 
A 97

analyst

Użytkownik
Czyli jak to wygląda obecnie ? Nie ma żadnych problemów z wypłatami ? I czy nadal trzeba depozyt obrócić 3 razy przed ewentualną wypłatą ?
 
monte 346

monte

Użytkownik
Przy zakładach wielokrotnych tworzonych w widoku beta, kursy na kuponach pokazuje w formacie amerykańskim.
Zaś przy tworzonych w widoku azjatyckim są normalnie w dziesiętnym.
Dziwna sprawa, jako, że w obu widokach domyślnie mam wybrane kursy dziesiętne.
Misz masz jak niżej. Też tak macie u siebie?

PS. Potwierdzone, wypłaty Skrill w grudniu nadal poniżej 1min, klasa jak zawsze!
 
mrbrightside 2,6K

mrbrightside

Użytkownik
czy ktos z was kto używa Pinnacle dostał informacje że od 7 stycznia nie bedzie świadczona usługa WAP dla klientów Pinnacle? czyli nie bedzie mozna korzystac z serwisu przez tel komórkowy to chyba o to chodzi. ciekawe dlaczego:/
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
czy ktos z was kto używa Pinnacle dostał informacje że od 7 stycznia nie bedzie świadczona usługa WAP dla klientów Pinnacle? czyli nie bedzie mozna korzystac z serwisu przez tel komórkowy to chyba o to chodzi. ciekawe dlaczego:/
to raczej chodzi o to, że wycofują aplikacje z app store - bo pewnie o tym piszesz
 
mrbrightside 2,6K

mrbrightside

Użytkownik
no własnie żadnej wzmianki o tym nie ma nic nie wyszczególniono.
dostałem pare dni temu takiego dokładnie maila:

Hi Michal,

We regret to inform you that as of 9th January 2017, we will no longer provide a WAP service to our customers.

Thanks for your understanding.

Pinnacle

czyli wg mojego rozumienia angielskiego to znaczy ze chyba wogóle nie bedzie aplikacji mobilnej pinnacle . słabo
 
aka-shakal 16,7K

aka-shakal

Użytkownik
Witaj, XXX!
Ze względu na nowe przepisy finansowe rozpoczęliśmy akcję, w której nasi klienci będą weryfikować swoje konta poprzez dodatkowe potwierdzenie tożsamości oraz adresu.

Niestety liczba przesyłanych kopii dokumentów jest tak duża, że występują opóźnienia z ich sprawdzeniem.

Jeśli ten problem dotyczy również Ciebie, to serdecznie przepraszamy za wszystkie związane z tym utrudnienia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nadrobić zaległości.

Uwaga: Jeśli Twoje kopie dokumentów są już przesłane i oczekujesz na odpowiedź, nie wysyłaj ich ponownie, ponieważ spowoduje to dalsze opóźnienie.

Nie przyszła jeszcze prośba o weryfikację danych?

Dodatkowa weryfikacja jest aktywowana w razie transakcji finansowych. Aby uniknąć opóźnień w realizacji wpłat i wypłat w przyszłości, zachęcamy do wcześniejszego wysłania niezbędnych dokumentów.

Uniknij opóźnień — dokonaj weryfikacji już teraz

Jeśli dotąd nie przyszła prośba o weryfikację Twojego konta, wykonaj trzy poniższe kroki:

• Zaloguj się na swoje konto
• Przejdź do sekcji Dane osobowe
• Wykonaj instrukcje podane w sekcji Adres
• Do dostarczenia kopii dokumentów skorzystaj z naszej funkcji bezpiecznego przesyłania.

Prosimy o nieprzesyłanie dokumentów, które zostały już zatwierdzone, chyba że wysłaliśmy osobną wiadomość e-mail z taką prośbą.

Dziękujemy za zrozumienie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Z poważaniem,

Pinnacle
 
Otrzymane punkty reputacji: +34
K 102

kristo45

Użytkownik
Łobuz jesteś, bo żerujesz na cudzym nieszczęściu. ;) W innych też masz? To prawda - przy kontakcie z supportem przed pierwszym gwizdkiem można prosić o anulowanie zakładu i nie ma z tym problemu.
To ja dla odmiany napiszę, że dwukrotnie prosiłem support o anulowanie zakładu i dwukrotnie odpisali, że Pinnacle nie anuluje zakładów.
Tylko i wyłącznie w bardzo wyjątkowych sytuacjach mogą to zrobić.
Nie wiem co to oznacza ale awaria ich strony to nie jest chyba taka sytuacja gdyż z jej powodu raz źle postawiłem. Poza tym nie mam uwag co do Pinnacle.
 
jedrula 38K

jedrula

Użytkownik
Witaj, XXX!

Ze względu na nowe przepisy finansowe rozpoczęliśmy akcję, w której nasi klienci będą weryfikować swoje konta poprzez dodatkowe potwierdzenie tożsamości oraz adresu.

Niestety liczba przesyłanych kopii dokumentów jest tak duża, że występują opóźnienia z ich sprawdzeniem.

Jeśli ten problem dotyczy również Ciebie, to serdecznie przepraszamy za wszystkie związane z tym utrudnienia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nadrobić zaległości.

Uwaga: Jeśli Twoje kopie dokumentów są już przesłane i oczekujesz na odpowiedź, nie wysyłaj ich ponownie, ponieważ spowoduje to dalsze opóźnienie.

Nie przyszła jeszcze prośba o weryfikację danych?

Dodatkowa weryfikacja jest aktywowana w razie transakcji finansowych. Aby uniknąć opóźnień w realizacji wpłat i wypłat w przyszłości, zachęcamy do wcześniejszego wysłania niezbędnych dokumentów.

Uniknij opóźnień — dokonaj weryfikacji już teraz

Jeśli dotąd nie przyszła prośba o weryfikację Twojego konta, wykonaj trzy poniższe kroki:

• Zaloguj się na swoje konto
• Przejdź do sekcji Dane osobowe
• Wykonaj instrukcje podane w sekcji Adres
• Do dostarczenia kopii dokumentów skorzystaj z naszej funkcji bezpiecznego przesyłania.

Prosimy o nieprzesyłanie dokumentów, które zostały już zatwierdzone, chyba że wysłaliśmy osobną wiadomość e-mail z taką prośbą.

Dziękujemy za zrozumienie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Z poważaniem,

Pinnacle
tym razem, czego żadają?
 
Do góry Bottom