>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - 3 PROMOCJE NA START! ODBIERZ 1060 ZŁ<<<
Fortuna bonus

Bukmacher PinnacleSports - opinie

D 0

d4nny

Użytkownik
Ostatnio pinnacle pogrywa ze mną nieładnie. Mam zablokowane wpłaty i wypłaty a to ze względu na konieczność zweryfikowania tożsamości, przyszła od nich taka oto wiadomość:
Szanowny Kliencie Pinnacle!
Zgodnie z przepisami firma Pinnacle jest zobowiązana do posiadania ważnego dowodu tożsamości oraz informacji o miejscu zamieszkania każdego gracza. Konta, które nie zawierają tych danych, są regularnie sprawdzane. Na Twoim koncie dane te są nieprawidłowe, niepełne lub nieważne.
Zgodność Twojego imienia i nazwiska oraz daty urodzenia z danymi przypisanymi do Twojego konta Pinnacle może zostać zweryfikowana na podstawie jednego z wymienionych dokumentów:
paszport,
prawo jazdy,
dowód osobisty.
Twój adres zamieszkania może zostać zweryfikowany na podstawie jednego z dokumentów wymienionych poniżej. Prosimy pamiętać, że dowód adresu nie może być starszy niż trzy miesiące i musi zawierać Twoje dane (imię, nazwisko i adres) zgodne z danymi przypisanymi do Twojego konta Pinnacle.
rachunek za media/telefon,
wyciąg bankowy,
rachunek za usługi medyczne,
ubezpieczenie zdrowotne,
prawo własności,
umowa najmu,
dokument urzędowy.
Dla bezpieczeństwa naszych klientów oraz serwisu Pinnacle akceptowane są jedynie dokumenty przesyłane za pośrednictwem naszej strony internetowej. Są one przechowywane na bezpiecznym serwerze zapewniającym zgodny z branżowym standardem poziom szyfrowania. Dokumenty wysyłane jako załączniki do wiadomości e-mail będą usuwane.
Do momentu dostarczenia i zatwierdzenia wymaganych dokumentów nie możesz zawierać zakładów, dokonywać transakcji finansowych ani uzyskać dostępu do swojego konta. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu dokumentów przywrócimy Ci dostęp do Twojego konta.
Kliknij tutaj, aby przejść bezpośrednio do naszego narzędzia do bezpiecznego przesyłania i przesłać wymagane dokumenty.
Dokumenty możesz również przesłać, korzystając z zakładki Dane osobowe w menu Moje konto. Wszystkie kopie muszą być prawidłowe i czytelne.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta czynnym przez całą dobę pod adresem [email protected] .
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Z poważaniem
Dział Obsługi Klienta
Pinnacle
Przesłałem im wyciąg z rachunku bankowego ze swoimi widocznymi danymi, zero odpowiedzi od kilku ładnych dni, po przesłaniu wyciągu wysłali mi tylko identyczną wiadomość tyle, że po angielsku, bez sensu. Chyba zostawię to jak jest i przejdę do innego buka.
 
M 78

michal89216

Użytkownik
Prosili o 2 dokumenty - dowód/paszport i potwierdzenie adresu. Wyślij im oba i powinno być ok, też niedawno przechodziłem przez ten proces i wszystko było załatwione w kilkanaście minut.
 
P 40

patrykszymon

Użytkownik
Mam dość nietypowe pytanie, czy jest możliwość komuś wysłać środki w jakikolwiek sposób na konto pinnacle ? Wiem że łatwiej komuś przelać po prostu na skrilla, no ale chciałbym komuś na pinnnacle ( ewentualnie na innego buka). Ogólnie to ma być niespodzianka / prezent i najbardziej to bym chciał zrobić to tak, żeby nie wiedział od kogo ???? W skrillu to żaden problem ale czy da się komuś przelać na buka ?
 
D 0

d4nny

Użytkownik
Odnośnie weryfikacji to po przesłaniu zdjęć dowodu, odblokowali wpłaty i wypłaty ale nie wiem po co je zablokowali, skoro dowód mam ważny do 2017 i wszystko jest &quot;po staremu&quot; inne buki nie świrują z tym a mam konto 2 razy dłużej. Głupia to była zagrywka i tyle, dostali to samo co i mieli no i są zadowoleni, bez sensu.
 
bartek1922 0

bartek1922

Użytkownik
Witam! czy u każdego jest wymagana weryfikacje przed pierwszą wypłatą??? zleciłem dzisiaj pierwszą wypłate ,ale nie dostałem żadnej wiadomości o przesłanie dokumentów
 
G 0

gramtenis

Użytkownik
Najlepszy bukmacher. Najlepszy support, najszybszy odzew i obsługa, najwyższe kursy, najwyższe limity, bukmacher dla profesjonalnych graczy.
Jedyny minus to słaba oferta LIVE
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
działa wam pinek?
już sam rozwiązałem problem, tylko dalej potrzebuje Waszej pomocy..
wygląda na to, że mój dostawca internetu (multimedia)... odciął dostęp do ich strony!
co to może oznaczać? ;)
 
doberman 4,8K

doberman

Forum VIP
działa wam pinek?
już sam rozwiązałem problem, tylko dalej potrzebuje Waszej pomocy..
wygląda na to, że mój dostawca internetu (multimedia)... odciął dostęp do ich strony!
co to może oznaczać? ;)
Witaj, raczej nie możliwe aby odciął dostęp do strony. Testowałem sobie przez Multimedie i nie ma problemu z Pinkiem.
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
tak, przez kilka godzin były jakieś problemy - już działa, swoją drogą odradzam każdemu tego dostawcę, dzień bez problemów to u nich dzień stracony
 
doberman 4,8K

doberman

Forum VIP
tak, przez kilka godzin były jakieś problemy - już działa, swoją drogą odradzam każdemu tego dostawcę, dzień bez problemów to u nich dzień stracony
Często jest tak że operatorzy odświeżają o róznych porach DNS-y stąd przerwy i problemy u bukmacherów. Niekoniecznie robią to celowo.
 
janusz_tracz 9,5K

janusz_tracz

Użytkownik
czekam już drugi dzień na weryfikację, to normalne w tym buku? poza tym mam tam konto od lat i zdaje się, że byłem już weryfikowany kiedyś (chociaż nie mam pewności), teraz wypłacam większą kwotę i od razu takie cuda, wiem że pinek to poważny bukmacher ale dziwią mnie takie praktyki, ile wy czekaliście?
 
Do góry Bottom